NAISET! Miten pimppi posliiniksi?!

  • Viestiketjun aloittaja wannabe posliini
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Kerran kokeilin ja pimpsasta vuori verta niin paljon että sairaala reissu tuli ja se oli niin noloa vielä kun se oli mies joka lähti sinne ajattelin jo että se on joku... joka saattaa tehä jotain ku laitto verhot kiinni ja tällee.Joten en suosittele sitä tapaa.mielummin laita liimaa ja paperia ja vedä
 
jatkan
suuret kiitokset sinulle!
Kävin tätä vanhaa postaus ketjua läpi ja huomasin sinut, uteliaisuuteni heräsi.
Mitä kuuluu 1/2posliinille näin vuosien jälkeen? Oletko vielä näillä sivuilla kirjoitellut?
Itse en ole juurikaan lueskellut enään näitä. Toivottavasti pääsit ikiposliiniksi näiden vuosien kuluessa. Itse olen täysin ikiposlari.

nim. jatkan
 
Viimeksi muokattu:
uhuu
Täysvahattua posliinia olen jo reilun vuoden kanniskellut. Voi kyllä sanoa, että hygieniastakin kun huolehtii ja karvat ajaa, niin suuseksin tulva on taattu. Todella huvittavaa, kun useampi mies suorastaan kehrää ja ulvoo pääsyä nuolemaan. Ihan pakko on saada suuhunsa aina. Ihan tavallinen pimpsahan tuo on -- vähän tiukka, melko syvä, pienet sisemmät huulet ja isot ulkoiset, ejakuloi herkästi.
Kyllä se siitä. Muutaman vuoden päästä on kuin 60-luvun juhannusteltta.
 
Viimeksi muokattu:
Porcelain
Olen käynyt brasilialaisessa sokeroinnissa. Eka kerta oli melko kivulias ja iho suorastaan kipeä parikin päivää. Toinen kerta helpompi. Tykkään hirveästi aivan sileästä posliinista. Haittoina säännöllisessä käynneissä hinta, se että karvat rehottaa kun ovat ehtineet kasvaa, ja se että tuntuu että iho venyy kun niitä karvoja nyhdetään irti. Nyt juuri olen käynyt taas pari kertaa aletarjouksella mutta taidan palata sheivaamiseen...
 
Tämä muutes toimii:)
Olen kehittänyt aivan oman systeemin maalaisjärjellä:) Teippaan pinpin herkät kohdat kokonaan muovin alle turvaan ja sitten kun karvat sulavat niin kaavin varovasti lastalla ja pyyhin niin paljon kuin lähtee paperilla ja huuhdon myös ensin paperin kanssa ja sitten alan suihkutella pöntöllä istuen ja kun olen aivan varma eteei sitä myrkkyä enää ole niin poistan teipin ja ai että on namia, aah:) Vaatii kyllä taitoa koska muuten on limakalvot vaarassa ja se voi olla todella vaarallista ja aina purkin kyljessä varoituksia lukee joten omallaa vastuulla tämä ohje.
 
vierailija
Itselläni, 22v., ongelmana on päinvastainen eli karvan kasvamattomuus.
Karvaa on alapäässä juuri ja juuri nimeksi, eikä ole tarvinnut miettiä siistimisiä. Paljas alapää aiheutti suuria ongegelmia teiniiässä kouluaikoina kun kaikilla muilla alkoi olla karvat jo 13-14 ikäisenä, sai miten milläkin tavalla peitellä itseään koulun liikuntatunneilla ja uimahallireissuilla. Karvan kasvu alkoi vasta n 16 vuotiaana ja sekin oli todella vähäistä. Edeleenkään karvat ei peitä pikkuviivaa joten ajamisia ei tarvitse varmaankaan vähään aikaan miettiä
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä