Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oge kommentoi ja heti alkoi kiusaajien alapeukutus. Ehkä valvova silmä sulki estääkseen uloste / D ja muiden hörhötrollausten varalta varmuuden vuoksi koko ketjun. Hänellä kun fanaattisia friikk-jä riittää.

🔴 vol. 2

Joku joko
pilailee
äärimmäisen
tôrkeästi minun
kustannuksellani
haluten
mustàmààlata
moitteetonta
imagoani >
antaa
tarkoituksellisesti/
tietoisesti
minusta
kuvan
wc-s€ksipalvelujen
tarjoajana
> julkaisemalla
'Vegetypynä'
hinnastoaan
tässä ketjussa
sähköpostin kera

tai

> on todellinen
prôstituøitu,
joka tarjoaa
fêtissikeikkaa
'wc-intoilijoille'
> loisien minun
maineellani >
johtaen asiakkaita
harhaan antamalla
käsityksen, että hän
on kenties minä
- salanimellä.✓

#word
⚡☠️💯🗣️

En todellakaan
ole tämä henkilö.
Emme
tunne toisiamme.
En tarjoa
minkäänlaisia
OF-tyylisiä
palveluksia.

Read. That. Again.

Kolmas vaihtoehto
on vessaduden
toiveprojektio.

Hän julkaisee
hinnastoa
kenties siinä
toivossa, että
minäkin julkaisisin
vastaavan
palvelusetin,
josta hän voisi varata
minulle ajan
valitsemaansa
kinkysessioon.

Ei tule tapahtumaan.

Mitä ihanimmat unet r. Oot mulle eityinen ja hirmu rakas! Oltaispa nyt yhdessä ja samassa sängyssä. Voitaisiin kietoutua toisiimme ja nähdä maailman kauneimmat unoset, yhdessä! Ehkä ei maltettaisi nukkua lainkaan. 😊❤️

Miksi roikun sinussa? Siksi että annat sen verran liekaa, että jaksan roikkua, vaikka enempää ei ole tulossa. Suuri mysteeri on, mihin minua tarvitset, mutta kaipa tämä kirjeenvaihto täyttää ne tarpeet, jotka eivät täyty omassa suhteessasi.

Koko ajan olen ajatellut, että lopulta mitään ei tule, kun et halua. Olisi tullut jo ajat sitten, jos olisi ollut tullakseen.
Mä.knas oon aatellut, että tuskin olis niin monta kertaa sanonut että ei tykkää sillä tavalla, jos oikeesti jotain haluais. On myös ilmaissut haluavansa lapsia, joita en pysty hänelle antamaan. Ajattelen lopulta myös hänen ajatustensa olevan edelleen kiinni exässään. Taidan olla vain ystävä ja ajatuslaastari tai jotain, en tiedä.

Joskus halusin. En enää. Se aika meni. Näin asioiden kuuluikin mennä. Elämä.vie eikä mahdollisuutta enää tule. Ihmisiä jää taakse ja kun nykyisyydestä katsoo kaikki on mennyt kannaltani oikein. Ehkä nykyisyys olisi ollut toisenlainen, jos kaivattu olisi vastannut tavalla tai toisella.
Kuinka monta kirjainta on sanassa JOULU?

Yhteistyössä