NAISET! Miten pimppi posliiniksi?!

  • Viestiketjun aloittaja wannabe posliini
  • Ensimmäinen viesti
mimosa_5
Täysvahattua posliinia olen jo reilun vuoden kanniskellut. Voi kyllä sanoa, että hygieniastakin kun huolehtii ja karvat ajaa, niin suuseksin tulva on taattu. Todella huvittavaa, kun useampi mies suorastaan kehrää ja ulvoo pääsyä nuolemaan. Ihan pakko on saada suuhunsa aina. Ihan tavallinen pimpsahan tuo on -- vähän tiukka, melko syvä, pienet sisemmät huulet ja isot ulkoiset, ejakuloi herkästi.
 
deqeqweqeqwe
Ällöttää ajatuskin naisen karvojen ajamisesta. Se on henkilökohtaista hygieniaa, enkä harjaa naiseni hampaitakaan tai pyyhi takapuolta pöntöllä - enkä odota myöskään, että hän tekisi noita minulle vaan sekin ällöttää.

Olis todella epäseksikästä ajella aina naisen sääret ja pimpsa.
 
en tosiaan ajais
Vaikka vaimo on kiistatta todellinen herkku, en tottavieköön lähtisi sheivaamaan sen alapäätä. Todellakaan!

Onneks tuo vahaa itse.

Ja muuallahan tuo on ollut normaalia jo iät ajat, mutta Suomeen rantautunut vasta hiljattain. Hyvä ja hygieninen tapa! Eikä tosiaan suuseksi kiinnosta jos meinaa karvoihin tukehtua. Jos joku haluaa olla rehuperse, niin sen kun, antakaa muiden nauttia tavallaan!
 
miesnäkökulma
Hirveintähän on se, kun joillakin naisilla on sitä karvaa niin julmetusti, myös häpyhuulten sisälle asti jatkuen, ettei pääse nuolemaan yhtään. Siinä ei oikeasti itku ole kaukana. Kerran pistin parturoimaan yhden neidon alapäänsä, ja sitä karvaa tuli oikeasti ihan järkyttävästi, ehkä 2 tai 3 isoa mukillista, yksi muki jotain 4dl.
 
Sivhos
Tavallinen partakone on hyvä masiina.Kokemukseni mukaan voi ajaa alapään samoin kuin miehillä parranajo_On niin kivan siloinen ja raikas pimppi tarjolla.Samoin miehilläkin.Karvaton peli,paras peli.
 
mun kyrpä on kultaa
Joo moro. Mulla on keino jolla voitte vetää "vittunne" posliiniksi. Saksilla voitte vähän tasoittaa.. Ja sytkälle voitte polttaa "vitun" karvanne. Mutta ku yritin saksia niin lähti klitoris irti. :( Ja kun yritin polttaa niin kaasua meni mun "vittuun" ja se räjähti. Mua nolottaa ja mun kyrpä on kultaa :D Mua nolottaa.
 
sivhos
Alkuperäinen kirjoittaja mun kyrpä on kultaa:
Joo moro. Mulla on keino jolla voitte vetää "vittunne" posliiniksi. Saksilla voitte vähän tasoittaa.. Ja sytkälle voitte polttaa "vitun" karvanne. Mutta ku yritin saksia niin lähti klitoris irti. :( Ja kun yritin polttaa niin kaasua meni mun "vittuun" ja se räjähti. Mua nolottaa ja mun kyrpä on kultaa :D Mua nolottaa.
Miten osasitkin?Ai jessus sentään.
 
silkkipimppa
Vahalla lähtee kaikki ja on silkkisen siloista pitkään ! Ei tule sänkeä eikä karvat kasva ihon sisään, kun muistaa kuorinta-aineella hieraista silloin tällöin. Ihan karvaton majava tuntuu tosi seksikkäältä ja naiselliselta pikkareissa, varsinkin stringeissä. Tai sitten kesällä ilman mitään hameen alla...
 
Lapin noita-akka
Luonnollisuus on parasta, sekä miehillä että naisilla. Paljas kikkeli on ihan kammottava otus!! Ja naista nuolen niin, että levitän terveillä käsilläni ulompia häpyhuulia hellästi sivuun, eipä siinä kriittisellä alueella karvoja kasva kenelläkään. Sukuelimiä yhteen hinkatessa karvat vain kiihottavat lisää, mmmm
 
karvakikkeli
Alkuperäinen kirjoittaja wannabe posliini:
No vanhemmilla niinkun yli 40 vuotiaat, joiden nuoruudessa ei vissiin oo karvojen ajelu käyny mielessäkään. Oma äitini esimerkiksi lähentelee 50 ja on kauhuissaan moisesta. Myös sinun ikäisiltäsi naisilta olen kuullut kritiikkiä asian puitteissa. Hyvä kuulla etteivät kuitenkaan kaikki vanhemmat ihmiset tuomitse sitä.
Miten saisin terskasta kaikki karvat pois, kutittaa niin vietävästi.......
 
Neiti 18v
On se kummaa kuinka aikuiset ihmiset kirjoittaa tuollaisia juttuja tänne.
Eikös se ole jokaisen oma asia onko karvainen vai karvaton?
Eikö ihmiset saa tästäkin toimenpiteestä keskustella ja jakaa vinkkejä?
Ite ajellut siitä asti kun seksielämän aloitin ja aion jatkaa samaa touhua, mielipiteistä piittaamatta. Oma mies tykkää ja se on pääasia.;)
Nyt jos oikeasti ottaisi itseään vielä niskasta kiinni ja kipaisisi tuonne sokerointiin!
 
vvveikko
mikä siinä sheivailussa voi olla niin vaikeaa naisille?

meikä joutuu höyläileen tyttökaverin. olen käskenyt sen ite hoitaa, mutta ei siitä tunnu tulevan mitään. sen verran tummaa ja nopeakasvuista karvaa, että pakko ne on poiskin saada. ei sitä alapäätä pystyis muuten ollenkaan katseleen.
 
aikuiset saa itse valita
Alkuperäinen kirjoittaja sairasta:
Alkuperäinen kirjoittaja wannabe posliini:
En jaksanut lukea kaikkia läpi, saattanee olla aiheena jo jossain. Millä tavoin pidätte alapään karvattomana? Onko jollain kokemusta kosmetologin tekemästä karvan poistosta intiimialueella? Todella vaikea poistaa karvat ja vielä vaikeampaa pitää karvattomana, koska on tietysti täysin luonnotonta kun ne karvat on sinne suojelemaan luotu. Miten siis sen teette ja miten vältytte haavoilta ja tulehduksilta?
Lapsilla on karvaton,aikuisilla naisilla ei.
Lapsilla on karvattomat sääret, naisilla ei. Lapsilla on karvattomat kainalot, naisilla ei. Ööö, hups.
 
Mattius
Terve,

nainen on parhaimmillaan naisena. Ehkei lihavana (muutakin on kuultu), laihana (äh,), posliinina, lapsellensa uhrautuvana, lapsellisena, lapsettomana, tummana, vaaleena.. jne. Nainen on nainen, ilman tätä mieskin on itseään paitsi, kuten nainen paitsi olisi miestä, ilman miehen kokemusta. Höyläämiset sikseen ja totuutta tilalle!
 
lipslips
Täysvahattua posliinia olen jo reilun vuoden kanniskellut. Voi kyllä sanoa, että hygieniastakin kun huolehtii ja karvat ajaa, niin suuseksin tulva on taattu. Todella huvittavaa, kun useampi mies suorastaan kehrää ja ulvoo pääsyä nuolemaan. Ihan pakko on saada suuhunsa aina. Ihan tavallinen pimpsahan tuo on -- vähän tiukka, melko syvä, pienet sisemmät huulet ja isot ulkoiset, ejakuloi herkästi.
Ainoa oikea tapa mielestäni on posliini, onnittelen, sillä on paljon mukavampi nuolla kun tietää mitä nuolee, puolin jos toisinkin eikä ole karvat häiritsemässä. Meillä on molemmilla täys posliini ja suuseksiä harrastetaan lähes päivittäin ja jos on aikaa niin useampaan kertaan mutta varmasti keskimäärin noin kerran päivässä. Seisokki on myös taattua kun posliini kiihottaa kaikessa kauneudessaan ja ihanuudessaan. Tuo vahaus olisi hyvä tehdä haluttais molemmat, mutta missä on paikkoja?
 
Viimeksi muokattu:
näin minä
Veetillä! Olen atoopikko ja nikkeliallergikko, eli ihoni reagoi helposti kaikenlaisiin aineisiin eli olen itsekkin yllätynyt ettei veetllä lähtenyt koko hoito mukana.. :)

kokeilin eka bikinirajoille tarkoitetulla ja nykyään ostan halvimman/isoimman purkin mitä löytyy. Laitan ihan peppureiäin lähelle, häpyhuulin jne, väkisinkin sitä menee klitallekkin. Annan vaikuttaa maksimiajan ja kaavin/pesen pois. Hyvin on toiminut, ei tulee kutisevaa sänkeä eikä näpyjä tai ihottumaa. Lopuksi paljon bebentenia päälle. Ainoastaan jos heti perään harrastaa seksiä, tulee araksi.
 
vier
Alkuperäinen kirjoittaja muuten kyllä posliini;8354859:
Mitäs te olette mieltä siitä, kun sit uimahallissa, ainaski mulle tulee orpo olo, jos ihan posliinina olen. Tuntuu että jotkin vamhoillisemmat katsoo kouhistellen. Siksipä pidänkin vaan huulet paljaana, mutta muuten puska edessä. Olisi muklava höylät kaikki pois.
päinvastoin se on just ihanaa. jotkut tuijottaa vaivautuneena ja jotkut ihastellen. posliinipimpin avulla olen saanut uimahallista ihanaa seksiä vessassa...
 
vieras
Nyt tarvitsisin neuvoja kokeneimmilta. Eli haluaisin itselleni puoliposliinin vahaamalla, mutta en tiedä, osaisinko edes käyttää vahaa. Eli voisiko joku selittää lyhyesti miten vahaa käytetään?
Onko alapää kipeä vahan käytön jälkeen?
Kiitos!
 

Yhteistyössä