Naiset miettikää tukkavalintaanne, ei lyhyttä kiitos

  • Viestiketjun aloittaja Mies40+
  • Ensimmäinen viesti
Mies40+
Olen miettinyt miksi jotkut vetoaa niin että silmät jää kiinni ja toisella samat värit ei toimi ollenkaan. Se täytyy olla vaan niin että toiselle tietyt sävyt sopii ja toiselle ei. Ne sävyt täytyy vielä stemmata ihonväriin ja kasvon piirteisiin ja muuhun olemukseen. Mitä ollaan jätkien kanssa näistä keskusteltu niin poikkeuksetta ollaan samaa mieltä melkeinpä joka tapauksesta. Naisilla on tapana leikkauttaa 30 vuotiaina hiukset lyhyiksi, halutaan varmaan irti tyttömäisyydestä ja haetaan jotain naisjohtaja uskottavuutta sitä kautta. Tyttömäinen 4kymppinen pitkähiuksinen nainen on minun mielestä ihan eri kiinnostava kuin joku lyhythiuksinen virkanainen look. Ottakaa tällainen asiantuntija mies mukaan kampaajalle ja myös farkkukauppaan niin kyllä onnistuu :)
 
Mä kasvatinkin uudelleen pitkät, pätkäisin 2kymppisenä. :D

Mä haluaisin ainakin sellaisen homokaverin joka kulkis mun kanssa ostoksilla :snotty:
Mun siskoilla on molemmilla omat ja mulla ei :snotty: Byääääää!
 
hmm
ite oon vielä kaukana kolmekymppisestä ja itelläni on melko pitkät hiukset mutta saa nähdä...
Mun mielestä se on kamalan näköstä jos on ohuet ja pitkät hiukset... Ja vanhemmiten yleensä ne hiukset oheneekin. Se on musta rumaa. Eli ymmärrän kyllä että miksi monet leikkaa lyhyemmäksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mä kasvatinkin uudelleen pitkät, pätkäisin 2kymppisenä. :D

Mä haluaisin ainakin sellaisen homokaverin joka kulkis mun kanssa ostoksilla :snotty:
Mun siskoilla on molemmilla omat ja mulla ei :snotty: Byääääää!
Mulle myös sellainen kiitos!
 
Mä leikkautin pitkät hiukset pois siksi, kun ne oli inhottavan kuumat, ikinä ei voinu pitää vapaana kun hiosti niskaa, oli naamalla ja suussa yms. Viihdyn paljon paremmin lyhyessä tukassa, enkä todellakaan kasvata niitä pitkiksi siksi että miesten mielestä se ois (muka) parempi :D
 
Mä leikkasin tukan lyhyeks 20+ ikäsenä. Sen jälkeen on ollut lyhyttä ja todella lyhyttä, se sopii mulle ja mun hiuksille ja kun toi oma mies tykkää niin sama se mitä muut on mieltä - tosin niitä mukaan lähijöitä olis kyllä ollu muissakin jo turhankin paljon.
 
v
Mä ostan farkkuni ihan itseni takia, ne mitkä hyvältä tuntuu päällä enkä sen takia että perse näyttäis äijien silmissä hyvältä! Jos joku mun persettä kattoo, niin vihasen ilmeen saa.
 
Vieras
Kuule kun se valitettavasti on vaan niin, että kaikille ne pitkät ei vaan kasva ja hius on ohuttu että sellanen kulunut hiirenhäntä tuskin teitä miehiäkään miellyttää. Ja ikäväkseni on sanottava, että naistenkin hiukset muuttuu iän myötä eli ohenee ja kunto huononee :( Tuskin monikaan 30 v ja siitä ylöspäin mitään naisjohtaja lookkia hakee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jissa:
joskusn tukan pituuden määrää myös käytännöllisyys... EI NAISET OLE OLEMASSA VAIN MIEHEN SILMÄÄ MIELLYTTÄÄKSEEN!
Joo, mutta mie ainakin haluan erottua miesten seasta ihan naisena.
Olisihan sellainen kynitty tukka helpompi pitää puhtaanakin... :whistle:
 
Nainen40+
eiköhän aikuinen nainen valitse tukkansa mallin ja pituuden ihan omien mieltymystensä mukaan. se aika, kun kaikessa piti miellyttää miestä, on jo tässä iässä onneksi ohi! ;)
 
Lissu
Miehet miettikää kanssa oma tukkavalintaanne. Ei kaljua kiitos.

:D No ei teillä tullut mieleen, että naistenkin tukka ohenee iän myötä? Mun 20 v pitkä tukka olisi 30 v näyttänyt naurettavalta, varsinkin kun (kahtena) imetysaikana siitä on lähtenyt varmaan kolmasosa pois kertaheitolla ja kestäähän se pari vuotta kasvaa takaisin lyhyeenkin mittaan.
 
Mama
Kaikille ei sovi pitkät hiukset, kaikille ei sovi lyhyet hiukset. Ihmisen "hyvännäköisyys" on kiinni kokonaisuudesta, ei yhdestä ominaisuudesta. Mulla vahvat, upeasti leikatut, lyhyet kuparinpunaiset hiukset. Oon aikas tyylikäs pakkaus - monet on kehunu, miehetkin. ;-)
 
hmm
Uskon kyllä, että suurin osa naisista "pärjää" ilman asiantuntija apua niin kampaajalla kuin farkkuostoksilla. Ja meinaatko,että suurin osa 30-vuotiaista ja sitä vanhemmista naisista on lyhyt hiuksisia, epäilen. Tässä oikein pohdin ikähaitariin sopivia naisystäviäni ja heidän hiustensa pituutta. TULOS: kahdella kymmenestä on lyhyet hiukset.
 
Hmmm, mulla oli pitkä tukka semmoseks about 17v asti, sitten pätkäsin kertaheitolla lyhyet, 27v kasvatin taas pitkät jotka nyt 29v pätkäsin lyhyeksi: Tosin siihenkin on syynsä, psoriasiksen takia on helpompi hoitaa päänahkaa lyhyttukkaisena.
 
shihtzu
Minulle käy joko tällainen puolipitkä, jonka saa jotenkin ponnarille tai sitten lyhyt, mutta ei kuitenkaan mikään ihan lyhyt kuitenkaan. Hiukset on sen verran ohuet, että kauhean pitkät on rumat ja ihan lyhyet taas ei pysy missään ruodussa, vaan ne olisi aina ihan pystyssä.
 
vieras
Mitäs jos on tyttömäinen lyhythiuksinen parikymppinen? :D Mulle ei vaan pitkä sovi niin hyvin kuin lyhyt, ihan kaikki sanoo niin. Nyt kun olen alkanut miettiä hiusten kasvattamista niin olen kuullut vastalauseita vähän joka suunnalta. Mikään poikatyttö en kyllä ole vaan käytän paljon hameita ja korkokenkiä.
 

Yhteistyössä