Naiset:Jos oisit lesbo/bi,niin millaisen nainen ois susta ihana/haluttava?

• Viestiketjun aloittaja hot
  • Ensimmäinen viesti
Eiks melkein jokainen nainen ole nätti tai kaunis? Kauneushan on kuitenkin katsojan silmässä.

Itsestään huolehtiminen ja itsevarmuus tekee kaikista ihmisistä hyvännäköisiä. Sinut itsensä kanssa olemalla tulee instant kauniiksi =)
Periaatteessa. Mutta on oikeasti ei niin kauniita ihmisiä ( objektiivisesti ). Ja mä kuitenkin veikkaat että tässä ketjussakin kauneudella tarkoitetaan muuta kun sitä "kaikki naiset ovat kauniita".
Makuja on myös monia. Tosin on myös ihmisiä jotka valitsevat partnerin muun kun ulkoisen kauneuden/nätteyden/komeuden mukaan. Mikä on hyvä, muuten oikeasti moni nainen tai mies jäisi yksin.

"vieras"
Ei oikein ole julkkiksissa sellaisia, mutta sanotaanko Kate Hudson lähimpänä, mitä nyt tulee äkkisiltään mieleen.

Ja ex bestikseni. Hänellä oli kauniit isot silmät, siro nenä, ihana hymy. Ja sitten lyhyt ja hoikka. Luonne iloinen, nauravainen.

Rinnoissa kävis aika pienetkin rinnat, kovin isoista en tykkäis. Pepussa pitäis olla muotoa, ei sais lättänä olla. Hiukset ehkä mielummin pitkät tai keskipitkät. Hymy on tärkee, pitää olla kauniit valkoiset hampaat. Ei ihan ohuet huulet, sellaset sopivat.

Olen kyllä hetero, mutta nuorena taisin olla hieman ihastunut bestikseeni. Mutta hän olikin aika täydellinen kaikinpuolin.

älykäs, huumorintajuinen, nätti, sopusuhtainen vartalo (ei liian laiha muttei sairaalloisen ylipainoinenkaan, ei liian isot rinnat kroppaan nähden), ois mielellään kiinnostunut suht samoista asioista kuin minäkin. aika samanlaiset kriteerit ois kun miehellekin :)

"vieras"
Jotenkin persoonallisen näköinen ja herkkä. Ei ole mitään tiettyä ulkonäköseikkaa joka sytyttäis vaan kyse on kokonaisuudesta. Niin ja mä en ajattele tätä nyt pelkästään panemisen kannalta vaan ihan siltä kannalta että millainen nainen mua kiinnostaisi muutenkin.

ulkonäköä jos vaan miettis niin tykkään pyöreistä naisista. saa olla mahaa, reisiä ja takamusta.
sellanen kotosan olonen muutenkin, pehmeä ja naisellinen.
ei mikään meikkipelle, bilehile.
luonnonläheinen, lapsirakas, seesteinen. mitä vielä.
julkkiksista nyt tulee mieleen Kate Winslet taikka Kristiina Halkola nuorena.
julia roberts on myöskin sellanen mikä miellyttää.
myös nuori Brigitte Bardot oli vetävän näkönen mimmi.

Non compos mentis
Kaks vaihtoehtoa. Joko sellanen Texas-bändin Sharleen Spiterin tyyppinen tai sitten joku runsaslanteinen ja -muotoinen korkokengillä kulkeva übernaisellinen otus, vähän kuten se Criminal Mindsin nörttinainen.

Nyt kun oon tämän vuoden puolella katsonut pian kaikki X-Filesin 9 tuotantokautta, vastaan Gillian Anderson. Ei ihan niissä ensimmäisissä kausissa, mutta loppua kohden on aika kuumottava, ihanat huulet. :)

No mä olen bi :D Ulkonäöllisesti parhaiten iskevät sellaiset samankokoiset ja samanoloiset naiset kuin mitä itsekin olen, paitsi että hiukset saa olla paksumpia ja kivempia :p Eli ei mitään jättiläisiä mihinkään suuntaan (pituus, paino) ei mitään superüberfemmeja muttei butchkaan. Toisaalta myös sellaiset söpöt poikamaiset - Shane, DROOL, tai Siiri Nordin - ovat myös tosi jees. Lindsay Lohan oli muutama vuosi sitten todella syötävän näköinen, nykyään ei niinkään. Megan Fox I Love the Way You Lie - videossa on todella seksikäs, ihana pörröpää :heart:

Oikeassa elämässä sillä ulkonäöllä ei kuitenkaan aina ole kauheasti tekemistä kemioiden kanssa :)

Yhteistyössä