Naiset, joilla ei nouse maito tai jotka eivät halua imettää, eivät ole valmiita äidiksi

Luonto taitaa olla sitten vähän ympäripyöree tjtn, koska kuitenkin on sen raskauden alkamisen mahdollistanut :/

Mutta joo, tulkaa hakemaan mun lapset multa pois, en mä ole valmis äidiksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Luonto taitaa olla sitten vähän ympäripyöree tjtn, koska kuitenkin on sen raskauden alkamisen mahdollistanut :/

Mutta joo, tulkaa hakemaan mun lapset multa pois, en mä ole valmis äidiksi.
No sehän tässä mua rupes mietityttämäänkin.. Mutta ei luontoäitikään ole täydellinen =)
 
Vieras
Täältä löytyis 4 lasta 4-16 v luovutettavaks, en ollut siis vielä valmis äidiksi (maito ei noussut X4 + 3 vikaa ei edes syntynyt (sektio). No ikää "VASTA" 39 v, mutta hitto kun mut steriloitiin neljännen jälkeen.
 
minä olisin halunnut imettää, mutta maito ei noussut, joten vauva saa osan ravinnostaan pullosta ja osan rinnasta.
se minun täytyy myöntää, että en hirveästi pidä imetyksestä... kun jotkut naiset ylistävät imetystä maasta taivaaseen, miten se on ihanaa jne...
olenko minä siis valmis äidiksi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja vadelma ballerina:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Sä oot kyllä niin hauska :LOL:
siis ai mitenniin :eek:
Herätät tän palstan eloon näillä sun kommenteillas :D
Arvaa vaan montako mammaa tänne tulee kohta pauhaamaan :LOL:
Mä itseasiassa en usko että monikaan tulee pauhaamaan...eikös tässäkin ketjussa aikalailla läppää ole kaikki heittäneet ;)
 
njääh
entä naiset joilla tuleekin maitoa ja imettävät mutta eivät voikkaan imettää enään 4 kk jälkeen, siihen loppui maito. Eikö sittenkään ole "tarkoitettu äidiksi"
 
voe venäjä!
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Täältä löytyis 4 lasta 4-16 v luovutettavaks, en ollut siis vielä valmis äidiksi (maito ei noussut X4 + 3 vikaa ei edes syntynyt (sektio). No ikää "VASTA" 39 v, mutta hitto kun mut steriloitiin neljännen jälkeen.
Multakin saa hakea nuo neljä veke. Siis yhen syntyneen ja kolme syntymätöntä (sektiot) Mut mua ei oo steriloitu vielä, pitää vissiin vielä kerran kokeilla, joko musta nyt ois äitiksi!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vadelma ballerina:
siis mä olen ihan tosissani. ajatelkaa, jos äidinmaidonkorviketta ei olisi, mitä se vauva sitten söisi?
No mites sä luulet että ne lapset on jääneet henkiin jotka on syntyneet ennen kun korvikkeet on keksitty :whistle: Vai onko korvikkeita siis ollut maanpäällä ihan aina? :D

Kaipa niitä äidiksi kelpaamattomia on kautta aikojen ollut.
 
Voi kunpa asia olisi noin yksinkertainen: maito nousee, imetät = olet valmis äidiksi ja hyvä siinä hommassa.

Tavallaan tosi söpöä, jos joku ajattelee noin naiivisti :heart:. Tulee mieleen leikki-ikäisen logiikka.
 
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja vadelma ballerina:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Sä oot kyllä niin hauska :LOL:
siis ai mitenniin :eek:
Herätät tän palstan eloon näillä sun kommenteillas :D
Arvaa vaan montako mammaa tänne tulee kohta pauhaamaan :LOL:
Mä itseasiassa en usko että monikaan tulee pauhaamaan...eikös tässäkin ketjussa aikalailla läppää ole kaikki heittäneet ;)
No mut yritys on hyvä ainakin :D Justiinsa tää kähys jossain painoketjussa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja vadelma ballerina:
siis mä olen ihan tosissani. ajatelkaa, jos äidinmaidonkorviketta ei olisi, mitä se vauva sitten söisi?
No mites sä luulet että ne lapset on jääneet henkiin jotka on syntyneet ennen kun korvikkeet on keksitty :whistle: Vai onko korvikkeita siis ollut maanpäällä ihan aina? :D

Kaipa niitä äidiksi kelpaamattomia on kautta aikojen ollut.
En tiedä, mun setä sai jotain kauravelliä kun mummolla oli rintatulehdus joskus 50 v sitte. Mutta en mä tiedä, mitä ne vauvat on ihan tosi syöny enne korvikkeita? Ei mitään? Kauravelliä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja vadelma ballerina:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Sä oot kyllä niin hauska :LOL:
siis ai mitenniin :eek:
Herätät tän palstan eloon näillä sun kommenteillas :D
Arvaa vaan montako mammaa tänne tulee kohta pauhaamaan :LOL:
Mä itseasiassa en usko että monikaan tulee pauhaamaan...eikös tässäkin ketjussa aikalailla läppää ole kaikki heittäneet ;)
No mut yritys on hyvä ainakin :D Justiinsa tää kähys jossain painoketjussa :D
Ok, multa menny ohi...oon täällä selkeesti liian harvoin :whistle:
 

Yhteistyössä