Naiseni on kuin veltto lahna

  • Viestiketjun aloittaja Sa-mi
  • Ensimmäinen viesti
tyydytetty mirri
Makuasia. Kyllä kunnon paneminen suo tyydytystä naiselle(kin). Jos ei mitään muuta tee kun hiljaa hivuttaen rakastelee, niin kyllä nainen saattaa nukahtaa kelloon katsomisen välillä. Jos mies ei koskaan ole edes vähän matco, menee nainen naapurin miehen puheille. Näin on.
 
RJV
mies1

Samaa mieltä kanssanne. Nyt kun vaimoni aktiivisuus on lisääntynyt sen verran, että hän hyväilee rakastelun aikana minua on kaikki kohdallaan. Muuten orgasmi voi olla niinkin kevyt ettei sitä mistään muusta huomaa, kun pienestä sykkimisestä mikä tuntuu sormeen, sekä kun hän vetää käteni sieltä pois eikä sitä saa sen jälkeen koskea. Ei voi kysyä tuntuiko hyvältä, sillä se on tenttausta.
 
mies1
Alkuperäinen kirjoittaja tyydytetty mirri:
Makuasia. Kyllä kunnon paneminen suo tyydytystä naiselle(kin). Jos ei mitään muuta tee kun hiljaa hivuttaen rakastelee, niin kyllä nainen saattaa nukahtaa kelloon katsomisen välillä. Jos mies ei koskaan ole edes vähän matco, menee nainen naapurin miehen puheille. Näin on.
No paneminen on eri asia, kuin oman rakkaan kanssa rakastelu. Rakastelussa on pääasia tunteen tasolla yhteen liimautuminen ja sillä kiihottuminen. Paneminen on taas enemmän fyysinen suoritus. kieltämättä hyvä panokin kelpaa; poistaa se ainakin fyysisen puutteen ja sopii siihen hyvin. Ja mikä kieltää näitä yhdistämästä; uskoisin että sängyssä on kaksi ihmistä hassuimmissa asennoissa ihan omasta tahdostaan.

Ehkä työpaikan vessassa tapahtuukin panoja, kun ei enää voi kestää fyysistä kiihottumista. kai sekin spontaani suoritus, mutta ei kai sitä aina edes kannata kotona jäljitellä, vaikka ei sekään kiellettyä ole. Oleellisinta on , että vessassa ei rakastella, siellä pannaan ja naidaan.

 
kunnon seksiä!
Mies!: Hitto jos mun mies alkaisi hissunkissun mua lämmittelemään kaikenmaailman silittelyillä ja panemaan hitaasti niin mulla menisi hermo! En tartte lämmittelyä koska olen aina valmis. Ja haluan kunnon panoa ja välillä todella kovaakin menoa. Hissuttelija saisi lähteä samointein ja viedä huopatossunsa mukanaan.
 
mies1
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon seksiä!:
Mies!: Hitto jos mun mies alkaisi hissunkissun mua lämmittelemään kaikenmaailman silittelyillä ja panemaan hitaasti niin mulla menisi hermo! En tartte lämmittelyä koska olen aina valmis. Ja haluan kunnon panoa ja välillä todella kovaakin menoa. Hissuttelija saisi lähteä samointein ja viedä huopatossunsa mukanaan.
Naiset saavat kyllä syyttää itseään, jos saavat huonoa seksiä duracel-pupulta. Tämä on kai yksilökohtaista miten nainen kostuu, mutta en voisi koskaan kuvitella rakastelevani ns. kuivaa eli liian nopeaan asiaan siirtymistä, mutta tämä taitaakin olla sellainen asia, missä sinulla ei ole niin paljoa kokemusta.

 
samille
polkeminen , lahna, paneminen , kosto ...eipä ole ihme kun kuulostat todella kylmältä ja kalsealta mieheltä. sanojen merkitys kertoo sun henkisen tason seksiin liittyen noin yleensä. romantiikka, rakkaus , toisen kunnioittaminen tuskin on sinulle tuttua ollenkaan .ja sulla on lapsia .....?
 
nais1
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon seksiä!:
Mies!: Hitto jos mun mies alkaisi hissunkissun mua lämmittelemään kaikenmaailman silittelyillä ja panemaan hitaasti niin mulla menisi hermo! En tartte lämmittelyä koska olen aina valmis. Ja haluan kunnon panoa ja välillä todella kovaakin menoa. Hissuttelija saisi lähteä samointein ja viedä huopatossunsa mukanaan.
No täytyy myöntää, että mies1:n ajatteleminen panopuuhissa lähinnä oksettaa.
 
mies1
Alkuperäinen kirjoittaja nais1:
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon seksiä!:
Mies!: Hitto jos mun mies alkaisi hissunkissun mua lämmittelemään kaikenmaailman silittelyillä ja panemaan hitaasti niin mulla menisi hermo! En tartte lämmittelyä koska olen aina valmis. Ja haluan kunnon panoa ja välillä todella kovaakin menoa. Hissuttelija saisi lähteä samointein ja viedä huopatossunsa mukanaan.
No täytyy myöntää, että mies1:n ajatteleminen panopuuhissa lähinnä oksettaa.
Mistä sinä minun ajatukseni tiedät?
 
juuh!
Alkuperäinen kirjoittaja *Katja:
Kyllä naisen aktiivisuus , suurelta oasin riippuu miehen taidoista. Itse ainakin käyn kuumana kun mies osaa oiken lämmittää.
Ihan samaa mieltä!
On mullaki ollu erilaisia miehiä, jotku saanu mut ihan hulluks ja jotku
tosiaan NIIIIIN tylsiä että ittekki tylsistyy.

 
Just joo
Alkuperäinen kirjoittaja nais1:
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon seksiä!:
Mies!: Hitto jos mun mies alkaisi hissunkissun mua lämmittelemään kaikenmaailman silittelyillä ja panemaan hitaasti niin mulla menisi hermo! En tartte lämmittelyä koska olen aina valmis. Ja haluan kunnon panoa ja välillä todella kovaakin menoa. Hissuttelija saisi lähteä samointein ja viedä huopatossunsa mukanaan.
No täytyy myöntää, että..
Mies yksi tuskin minkäänlaisiin puuhasteluihin kykenee, piipityksestä päätellen..
 
Just joo
Minusta ei ole erityisen miehekästä mainita partneriensa lukumäärää, eikä sillä edes ole mitään käytännön merkitystä joten jätän tosiaan väliin tämän kilpalaulannan..

Tässäkään asiassa ei merkitse määrä vaan se laatu.
 
Just joo
Muistaaakseni olet itsekin yrittänyt kovasti rääpiä vähän sinne sun tänne aina tilaisuuden tullessa. Olet jopa aloittanut henkilöihin kohdistuvia rääpimiskejuja. Yrittämiseksi ja vallan avuttomaksi on tosin jäänyt.

Jos joku on parempi rääpimään kun sinä, niin onhan se toki harmillista, silloin tosiaan kannattaisi ryömiä nurkkaan nuolemaan haavojaan ja olla hiljaa.

Rakastanlahjasi eivät vakuuta, olet tainnut lukea tyttäresi Reginaa tai vaimosi Cosmoa. Aikuisille miehille riittää naiminen, siitä puhumisen he jättävät niille jotka eivät syystä tai toisesta kykene itse asiaan. `Sen` puutteessa saatetaan tosiaan sortua vaikkapa supisemaan, että monenko kaa olet ollut..
 
mies1
Alkuperäinen kirjoittaja Just joo:
Aikuisille miehille riittää naiminen, siitä puhumisen he jättävät niille jotka eivät syystä tai toisesta kykene itse asiaan. `Sen` puutteessa saatetaan tosiaan sortua vaikkapa supisemaan, että monenko kaa olet ollut..
Heh, tuo nyt viimeistään osoittaa miten ulkona olet miehisestä maailmasta ja varmaan naisisestakin. Et ole siis päässyt salaa kuuntelemaan ns."miesten juttuja" :))

No, olen tosiaankin omanlaiseni rakastaja, sen arvioiminen jääköön muille (ei sulle:)) Ajattelin, että tällä palstalla uskaltaa sanoa, että kokemusta on enemmästä kuin yhdestä naisesta, mutta sekin olisi pitänyt jättää omaan tietooni. Sen verran voin paljastaa, että en halua naista naimisen vuoksi. Naiset eivät ole kertakäyttötavaraa, jos ei niin erikseen sovita. Minua harmitta todella paljon , jos suhde päättyy.

 
Just joo
Taidamme tosiaan pyöriä erilaisissa piireissä.

Omassa tuttavapiirissäni ei ole tapana keskustella naisista tai naimisesta tuohon sävyyn. Ei miesporukalla eikä kahdenkesken. Rasvaiset jutut jääköön rasvareille.
Parisuhteen sisäiset asiat pysyvät sellaisina, eikä aikaisemmilla valloituksilla ole tarvetta kehuskella. Ei edes anonyyminä netissä.

Montako naista olet saanut rinnallasi pysymään? Vain sillä on merkitystä loppupeleissä.

 
mies1
Taidamme pyöriä eri tavalla sulkeutuneissa piireissä. En ole kyllä vielä tavannut miestä, joka ei naisista puhu, kun saunomme ja otamme huurteisia. Kyllä akateemiselta lohkeaa analyysiä "perästä". Vai oliko uusi tieto:)

En ala puhumaan naisista kappaleina, liian härskiä, arvostan hyvää suhdetta. Rääväsuu naista en vain osaa arvostaa, fiksua ja toista arvostavaa naista rakastan, he ovat vain usein perheenäitejä, sellaisia kultaisia kodin hengettäriä. Heillä on ymmärrystä ja tunnetta , mutta myös jämäkkyyttä, mitä arvostan naisissa.
 
Just joo
Rasvareita löytyy joka koulutuspohjalta. Sivistys ei katso koulutusta. Säännöllisellä saannilla olevan aikuisen miehen ei tarvitse puhua pillusta eikä perästä. Ei edes kännissä.

Kodinhengettäriä varmaan arvostatkin juuri niin kauan, kun suostuvat korjaamaan sukkasi lattialta..
 
mies1
Eipä tuolla saannolla liene yhteyttä puheisiin.

Ymmärsit tuon sukkaketjun aivan väärin. Jos suhteessa on kovin paljon vaatimuksia toiselle, niin suhde ei voi hyvin, eikä ihmiset. En sanonut, että en sukkiani nostaisi, mutta jos tunnen toimivani painostuksen alla, niin sitä en siedä.
 
Oksettaa
Alkuperäinen kirjoittaja mies1:
... kultaisia kodin hengettäriä ...
Voi häränpyllyt. Naisen kodin hengettäriä, fiksuja, jämäköitä, ei rääväsuita. Koulutettu ja työssäkäyvä kodinhengetär. Mikähän se sellainen oikein on?

Mutta miehet saa olla ihan mitä vaan. Jos nainen on jämäkkä, miehen mielestä hän painostaa, uhkailee tai kiristää, kuten näilläkin palstoilla on nähty (ks. säie avioliitosta Parisuhteet - palstalla).

Nainen ei siis saa olla rääväsuu. Paras nainen on varmaan miehen mielestä sellainen, joka hymyilee vienosti eikä puhua pukahda liikoja tai siis puhuu eli vastaa vain kysyttäessä. Just tällaisia posliininukkeja miehet etsivätkin. Ujoja ja hiljaisia (lue itsensä kanssa hukuksissa olevia tuppisuita) kahvinkeittäjiä, perunankuorijoita ja palvelijoita elämäänsä sulostuttamaan. Niitä vaan ei joka miehelle riitä. Eikä niitä oikeasti olekaan kuin miehen mielikuvituksessa.

Kyseessä on siis samanlainen naisen kultahäkkiin kahlitseva myytti kodin hengettärestä kuin aikansa elänyt tyhjä äitimyyttikin.
 
mies1
Alkuperäinen kirjoittaja Oksettaa:
Alkuperäinen kirjoittaja mies1:
... jos tunnen toimivani painostuksen alla, niin sitä en siedä.
Pysy siis poikamiehenä ja korjaa sukkasi itse. Parisuhteessa joudut väistämättä kokemaan sellaista, jota näemmä pidät painostuksena.
Hyvä ohje, aina enemmän ihmettelen äitiäni, miksi hän ei ole rääväsuu, miten hän voi olla niin hieno ihminen. Toisaalta olisiko hänen pitänyt olla rääväsuu, komentoora, että en olisi saanut niin väärää käsitystä naisista kuin häneltä olen saanut.
 
äärilaitoja
Nyxäni on todella seksuaalikielteinen. Käyttää tahallaan peesvärisiä "himontappaja-sloggeja". On useaan otteeseen painottanut, että parisuhteessa seksi ei ole se kaikkein tärkein asia. Parisuhdeseksin hän kokee vastenmielisenä velvollisuutena ja nimenomaan "antamisena", josta pitää saada vähintään joku vastapalvelus - imurointi, mattojen tammppaus, saunan pesu tms.
Sitten jos seksiä sitten on, nyxä makaa todella kuin veltto lahna, joka odottaa vain, että tämä loppuisi.

Kuitenkin...

Verrattuna exään tilanne on parempi. Exä harrasti mustia pitsialkkareita, seksileluja, rivoja asentoja seksissä, suuseksiä, kaikkea mitä miehen juuri luulisi toivovan. Mutta exälle ei riittänyt seksi pelkästään minun kanssani, vaan myöhemmin ilmeni että seksikumppaneita olikin ollut useita, ympäri Suomen. Erohan siitä tuli!

Parempi on siis uskollinen pihtari kuin huoraava jakorasia.
 
Oksettaa
Alkuperäinen kirjoittaja Oksettaa:
ihmettelen äitiäni, miksi hän ei ole rääväsuu, miten hän voi olla niin hieno ihminen
Siksi, että hän on kantanut sinua sisällään, sinut synnyttänyt (olettaen että hän on biologinenkin äitisi) ja ehkä kasvattanutkin. Se on vähän eri asia kuin elämänkumppani. Eli edelleenkin, jos äitisi korviketta etsit, pysy poikamiehenä ja opettele itse korjaamaan ne sukkasi.
 

Yhteistyössä