Naisen seksuaalinen himo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miten on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lasketaanko seksin harrastamiseksi itsetyydytys? Ja juu 'panetti' monesti ennenkuin olin varsinaista seksiä harrastanut, siis miehen kanssa. Tai en sanoisi panetukseksi, ei tehnyt edes mieli tehdä sitä miehen kanssa, mutta teki mieli masturboida ja saada orgasmi. Ei siihen tarvittu kuin omat kädet, muu olis ollu ällöä vielä siinä vaiheessa.

[QUOTE="hmm";24532711]Lasketaanko seksin harrastamiseksi itsetyydytys? Ja juu 'panetti' monesti ennenkuin olin varsinaista seksiä harrastanut, siis miehen kanssa. Tai en sanoisi panetukseksi, ei tehnyt edes mieli tehdä sitä miehen kanssa, mutta teki mieli masturboida ja saada orgasmi. Ei siihen tarvittu kuin omat kädet, muu olis ollu ällöä vielä siinä vaiheessa.[/QUOTE]
Näin.

Mä taidan olla sopiva vastaamaan tähän. :D Kyllä. :saint: En tosin usko, että samalla tavalla kuin jos mulla olisi jo kokemusta. Seksuaalista himoa toista kohtaan tunnen kunnolla oikeastaan vain ihastuneena.

[QUOTE="Vieras";24534182]Kyllä himotti, kaipasin nimenomaan sisääni penistä. Tuntui niinkuin emätin olis tyhjä, jotain puuttui...[/QUOTE]

Tunnet siis olosi kotoisaksi kun penis on sisälläsi? :)

[QUOTE="hmm";24532711]Lasketaanko seksin harrastamiseksi itsetyydytys? Ja juu 'panetti' monesti ennenkuin olin varsinaista seksiä harrastanut, siis miehen kanssa. Tai en sanoisi panetukseksi, ei tehnyt edes mieli tehdä sitä miehen kanssa, mutta teki mieli masturboida ja saada orgasmi. Ei siihen tarvittu kuin omat kädet,...[/QUOTE]

peesi

Yhteistyössä