Naisen orgasmi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huippujuttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Nella-78:
Se on erittäin kiihottavaa nähdä, pillu oikein turvoksissa ja nuo spermat valuen sieltä. Kun silloin nuolee naisen pillua niin maistuu hyvältä ja on niin kiihottavaa.
Kokeilee joskus peiliä käyttäen niin saat nähdä miltäs näyttää..

Minulla aika arkana paikat rakastelun jälkeen , siis kosketus herkät jonkin aikaa. Vain harva mies on nuollut pilluani rakastelun jälkeen...Jos sen tekee hellästi niin aaaaahhhhh.....
[/quote]

Varmasti on tosi kosketusarka, mutta ajattelin vaan ihan hellästi nuolla mmm.........

Nami toi valkoinen paitasi ja se on aika ohut ja näen melkein sen läpi. Sopii sinulle toi yhdistelmä ja kun farkkuhameesi on vielä tosi tiukka niin olet aivan syötävän hyvää. Vosit riisua nuo sukkikset niin saisin katsella kun levität jalkojasi..[/quote]

Ahaa.. sinun mieliksesi voin riisuakkin, aikas hankalaa vain kun hame tiukka pitää avata vetskari takaa ja nostaa peppun päälle siksi aikaa..

Varmasti on tosi kosketusarka, mutta ajattelin vaan ihan hellästi nuolla mmm.........[/quote]

Ekös se miehenkin terska ole arka rakastelun jälkeen kuten naisen klitoris?

Nami toi valkoinen paitasi ja se on aika ohut ja näen melkein sen läpi. Sopii sinulle toi yhdistelmä ja kun farkkuhameesi on vielä tosi tiukka niin olet aivan syötävän hyvää. Vosit riisua nuo sukkikset niin saisin katsella kun levität jalkojasi..

Ahaa.. sinun mieliksesi voin riisuakkin, aikas hankalaa vain kun hame tiukka pitää avata vetskari takaa ja nostaa peppun päälle siksi aikaa.. [/quote]

Olet aivan suloinen Muru kun noin teet aaaah. Voi ola hankalaa mutta sinä olet yksin siellä nyt niin voit sen tehdä melkein ihan vapaasti, toivottavasti. Auttaisin jos vaan voisin...

Varmasti on tosi kosketusarka, mutta ajattelin vaan ihan hellästi nuolla mmm.........

Ekös se miehenkin terska ole arka rakastelun jälkeen kuten naisen klitoris?[/quote]

Aivan oikein, sama juttu siinäkin. Mutta jos nainen nuolee ja maistelee hellästi niin ooh mikä tunne..

Olet aivan suloinen Muru kun noin teet aaaah. Voi ola hankalaa mutta sinä olet yksin siellä nyt niin voit sen tehdä melkein ihan vapaasti, toivottavasti. Auttaisin jos vaan voisin...[/quote]

Avasin hameen vetskarin ja nostin lantiollen, otanko sukkikset pois?

Alkuperäinen kirjoittaja putkiasentaja:

Ekös se miehenkin terska ole arka rakastelun jälkeen kuten naisen klitoris?

Aivan oikein, sama juttu siinäkin. Mutta jos nainen nuolee ja maistelee hellästi niin ooh mikä tunne..[/quote]

Olen tavannut muutamia miehiä joiden terskaan ei ole saanut koskea yhtään laukeamisen jälkeen.

Olet aivan suloinen Muru kun noin teet aaaah. Voi ola hankalaa mutta sinä olet yksin siellä nyt niin voit sen tehdä melkein ihan vapaasti, toivottavasti. Auttaisin jos vaan voisin...

Avasin hameen vetskarin ja nostin lantiollen, otanko sukkikset pois?[/quote]

Ajatus että avaat hameesi ja otat sukkisket pois niin olen aivan kuuman sinuun.. Ota vaan ne pois, et sinä niitä tarvitset..

[quote="Nella-78"

quote]

Olen tavannut muutamia miehiä joiden terskaan ei ole saanut koskea yhtään laukeamisen jälkeen.
[/quote]

Varmasti on niitäkin miehiä jotka eivät antaa koskea ollenkaan..

Avasin hameen vetskarin ja nostin lantiollen, otanko sukkikset pois?

Ajatus että avaat hameesi ja otat sukkisket pois niin olen aivan kuuman sinuun.. Ota vaan ne pois, et sinä niitä tarvitset..[/quote]

Riisuin ne pois ,taas pillu paljaana sinun kanssasi.....Lasken hameen suojaksi...

[quote="Nella-78"
quote]

Riisuin ne pois ,taas pillu paljaana sinun kanssasi.....Lasken hameen suojaksi...
[/quote]

Olet ihanaa Muru! Oi miten kiihottavaa kun tiedän että istut siellä pillu paljaana. Teet minut aivan kiimaiseksi. Voin ihan melkein "nähdä" kuinka hyvältä näytät... Housuissani sykkii kova kulli...

[quote="Nella-78"
quote]

Olet ihanaa Muru! Oi miten kiihottavaa kun tiedän että istut siellä pillu paljaana. Teet minut aivan kiimaiseksi. Voin ihan melkein "nähdä" kuinka hyvältä näytät... Housuissani sykkii kova kulli...

[/quote]

Saisinpa sen käteeni nyt...Tiedätkö tämä niin lyhyt hame että pikkarit vilkkuu helposti kuulemma. Tosin nyt joku muu....

[quote="Nella-78"
quote]

Saisinpa sen käteeni nyt...Tiedätkö tämä niin lyhyt hame että pikkarit vilkkuu helposti kuulemma. Tosin nyt joku muu....

[/quote]

Se olisi ihanaa tuntea sinun kuuma käteesi kun oikein puristaa kovaa kullini.. Kun istut siellä ja jalat levällään niin teksis mieli nuolla sinut... Kiihottavaa tietää että olet kuumana siellä. Ehkä pystyt hyväilee itsesi...

quote]

Miten ihana olisi jos pystyin tehdä samoin kun juttelen sinun kanssa, riisu itseni..

[quote="Nella-78"
quote]

Se olisi ihanaa tuntea sinun kuuma käteesi kun oikein puristaa kovaa kullini.. Kun istut siellä ja jalat levällään niin teksis mieli nuolla sinut... Kiihottavaa tietää että olet kuumana siellä. Ehkä pystyt hyväilee itsesi...
[/quote]

Olen kuumana tietenkin, pystyn mutta saatan valua tähän tuolille kiimoissani...Saatko sinä hierottua yhtään siellä terskaasi?

quote]

Miten ihana olisi jos pystyin tehdä samoin kun juttelen sinun kanssa, riisu itseni..

Oletko aito putkimies??? Haluatko että riisun kaikki??

[quote="Nella-78"

[/quote]

Olen kuumana tietenkin, pystyn mutta saatan valua tähän tuolille kiimoissani...Saatko sinä hierottua yhtään siellä terskaasi?

[/quote]

Kuuma nainen siellä ja minä täällä...niin kiihottavaa!! Niin, jos oikein villisti hyväilet itsesi niin kohta aloitat hankaa tuoliasi. Ihan vähän pystyn, käsi hyväilee terskani housuni päältä...ihana tunne. Haluaisin lisää..

[quote="Nella-78"
quote]

[/quote]

Oletko aito putkimies??? Haluatko että riisun kaikki??

[/quote]

Kuten sanoin aikaisemmin niin en ole.. Sinä saat minut ihan kohta räjähtämään kun kerrot että riisut kaikki.. Miten herkullista tietää.. Jos vaan saisin nähdä....

[quote="Nella-78"

[/quote]

Kuuma nainen siellä ja minä täällä...niin kiihottavaa!! Niin, jos oikein villisti hyväilet itsesi niin kohta aloitat hankaa tuoliasi. Ihan vähän pystyn, käsi hyväilee terskani housuni päältä...ihana tunne. Haluaisin lisää..

[/quote]

Koita Muru työntää esinahkaasi terskan päältä jotta voit nauttia kunnolla vaikka vaan housujen päältä hyväillen.

Kuten sanoin aikaisemmin niin en ole.. Sinä saat minut ihan kohta räjähtämään kun kerrot että riisut kaikki.. Miten herkullista tietää.. Jos vaan saisin nähdä....

[/quote]

Siis se oli joku muu kun pyysi minua riisuutumaan kokonaan?

[quote="Nella-78
[/quote]

Koita Muru työntää esinahkaasi terskan päältä jotta voit nauttia kunnolla vaikka vaan housujen päältä hyväillen.

[/quote]

Menen veskiin ja vedän esinahakna taakse. Tulen kohta...

[quote="Nella-78

[/quote]

[/quote]

Ok, ihanaa...

Siis se oli joku muu kun pyysi minua riisuutumaan kokonaan?[/quote]

Joku muu? Minä pyysin sinut riisumaan sukkikset ja pikkarit. Istuisit ainoastaan hame päällä..ja jalat levällään samalla vosit koskettaa pillusi...

Siis se oli joku muu kun pyysi minua riisuutumaan kokonaan?

Joku muu? Minä pyysin sinut riisumaan sukkikset ja pikkarit. Istuisit ainoastaan hame päällä..ja jalat levällään samalla vosit koskettaa pillusi...[/quote]

Tuossa aiemmin joku pyysi riisumaan kaikki vaatteet pois päältäni. Siksi tarkastin.....Olen täällä niinkuin pyysit ilman sukkiksia.

[quote="Nella-78

[/quote]

Ok, ihanaa...
[/quote]

Täällä taas. Oli ihan pakko runkata itseni ihan vähän..

Yhteistyössä