Naisen orgasmi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huippujuttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja putkiasentaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Nella-78:
Anteeksi kaikille herkkänokille kirjoitus virheeni!! Kirjoitan miellyttävälle miehelle ja samalla teen myös työtäni..

Mitäs se nyt haitta vaikka tulekin muutamia kirjoitusvirheitä sinne sun tänne.
Olet todella miellyttävä nainen. Töitä minäkin teen sammalla kun sinun kanssa juttelen, vaikka joksus voi olla vaikeaa keskittyä.. ;)

Niinpä tosi vaikeaa... En voi oikolukea jokaista tekstiäni , eihän tästä tulisi mitään en pystyisi nauttimaan kanssasi...
Nyt tosi kiva kun postikin kävi jo , ainut "riski'" on lähettipalvelu jos sattuu käymään...

[quote="Nella-78"
quote]

Niinpä tosi vaikeaa... En voi oikolukea jokaista tekstiäni , eihän tästä tulisi mitään en pystyisi nauttimaan kanssasi...
Nyt tosi kiva kun postikin kävi jo , ainut "riski'" on lähettipalvelu jos sattuu käymään...
[/quote]

Ei kaikkea tarvitsekaan lukea ja aivan kuten sanot ei tulisi mitään jos niin tekisimme. Ainkin minä nautin sinun seurasta. Täällä kävi jo joku kysymässä oletko tukeva ym, käyttäen sama nimimerkkiä.
Vai ainut "riski"..;) Riskejä on otettava tässä elämässä ;))

Ei kaikkea tarvitsekaan lukea ja aivan kuten sanot ei tulisi mitään jos niin tekisimme. Ainkin minä nautin sinun seurasta. Täällä kävi jo joku kysymässä oletko tukeva ym, käyttäen sama nimimerkkiä.
Vai ainut "riski"..;) Riskejä on otettava tässä elämässä ;))[/quote]

Yritän karsia jos joku käyttää samaa nim. kuin sinä...Kuten jo fantasioimme niin minun fantasia "riski" on kiinni jääminen..

quote]

Yritän karsia jos joku käyttää samaa nim. kuin sinä...Kuten jo fantasioimme niin minun fantasia "riski" on kiinni jääminen..

Kiihottavaa fantasia juuri tuo kiinni jääminen. Sinulla on aika samoja fantasioita kun minulle ja se on kivaa..

quote]

Kiihottavaa fantasia juuri tuo kiinni jääminen. Sinulla on aika samoja fantasioita kun minulle ja se on kivaa..

Mukava että nautimme samoista asioista..
Haluatko että teemme toisillemme hyvää tänään? Mitä haluat meidän tekevän?

quote]

Mukava että nautimme samoista asioista..
Haluatko että teemme toisillemme hyvää tänään? Mitä haluat meidän tekevän?

On se erittäin mukavaa kun nautimme somoits jutista, silloin voidaan sanoa että juttu "luistaa"..
Olisi kivaa tehdä jotain "tuhmaa". Mutta on muutamia asioita jonka minun on hoidettava tänään, ja iltapäivällä lähde asioille hoitamaan työasioitani. Tulen vasta illalla takaisin. Voi harmi kun olen jo ihan levoton.. Varmasti on vaikeaa keskittyä työasioihin iltapäivällä kun sinua ajattelen siinä hameessa..

On se erittäin mukavaa kun nautimme somoits jutista, silloin voidaan sanoa että juttu "luistaa"..
Olisi kivaa tehdä jotain "tuhmaa". Mutta on muutamia asioita jonka minun on hoidettava tänään, ja iltapäivällä lähde asioille hoitamaan työasioitani. Tulen vasta illalla takaisin. Voi harmi kun olen jo ihan levoton.. Varmasti on vaikeaa keskittyä työasioihin iltapäivällä kun sinua ajattelen siinä hameessa..

[/quote]

Eli et kerkiä juttelemaan nyt? HARMI
Miten pitkään voit nyt olla , ettei työsi häiriinny?

Eli et kerkiä juttelemaan nyt? HARMI
Miten pitkään voit nyt olla , ettei työsi häiriinny?

[/quote]

Niin, on se HARMI. Mutta voin olla täällä klo 13 asti.
Sopiiko sinulle?

Voi MURU sopii tietenkin, aion kiusata sinua että työmatksi olisi varsin tukala!!!

Miten suloinen olet Muru kun aiot kiusata minut noin, ihanasti.
Miten minä sitten teen työmatkallani...katselen naisia vaan ;)

Voi MURU sopii tietenkin, aion kiusata sinua että työmatksi olisi varsin tukala!!!

Niin, ajattelet miten työntyisit heidän kiimaiseen jalkoväliin....

Arvasit ihan oikein. Mietin vaan miten paljon ne haluaa kova kullini, jopa oikein anelee saavansa spermat sisään..

Taidanpa avata pari nappia puserosta että huomiosi kiinnittyy....

Nam, herkullista kun avaat puseron napit ja kyllä muutenkin saat minun huomioni. Oletpas oikein herkkupakkaus..

Kiva jos kiinnostut. Tissivakoni näkyy kun kurkin paitapuseron sisään..

Arvasit ihan oikein. Mietin vaan miten paljon ne haluaa kova kullini, jopa oikein anelee saavansa spermat sisään..

Uskallan sanoa että lähes jokainen nainen nauttii kun mies laukeaa sisään ja voi tuntea sperman valuvan rakastelun jälkeen hitaasti ulos.

Taidanpa avata pari nappia puserosta että huomiosi kiinnittyy....

Nam, herkullista kun avaat puseron napit ja kyllä muutenkin saat minun huomioni. Oletpas oikein herkkupakkaus..

Kiva jos kiinnostut. Tissivakoni näkyy kun kurkin paitapuseron sisään..

Kyllä kiinnostun ja kun avaat napit noin ihansti niin näen ja haaveilen sinun ihanasta rinnoistasi. Olet erittäin seksikäs nainen...

Kyllä kiinnostun ja kun avaat napit noin ihansti niin näen ja haaveilen sinun ihanasta rinnoistasi. Olet erittäin seksikäs nainen...[/quote]

Ihana kuulla....Haluatko tietää mitä aamulla laitoin päälleni sinua varten?

[quote="Nella-78"

[/quote]

Arvasit ihan oikein. Mietin vaan miten paljon ne haluaa kova kullini, jopa oikein anelee saavansa spermat sisään..[/quote]

Uskallan sanoa että lähes jokainen nainen nauttii kun mies laukeaa sisään ja voi tuntea sperman valuvan rakastelun jälkeen hitaasti ulos.

[/quote]

Ja sitä minä täällä nyt mietinkin..antasin spermani.. Ihana tunne kun tuntee kun oikein räjähtää ja laukeaa spermat sisään, täyttää naisen pillu ja kun vetää hitaati ulos niin pääsee näkemään kuinka spermat valuu ulos.. Silloin on mahtavaa nuolla naisen pillu uudelleen...

Ja sitä minä täällä nyt mietinkin..antasin spermani.. Ihana tunne kun tuntee kun oikein räjähtää ja laukeaa spermat sisään, täyttää naisen pillu ja kun vetää hitaati ulos niin pääsee näkemään kuinka spermat valuu ulos.. Silloin on mahtavaa nuolla naisen pillu uudelleen...
[/quote]

Olen kuullut tuon ennenkin en tietenkään ole pystynyt näkemään itseltäni, mutta kiihoittava näkymä muka kun sperma noro valuu häpyhuulien välistä pyllyvakoon.

Tietenkin haluan kuulla. Mikäli haluat kertoa minulle? Se kiihottaa minua kuten jo arvasit..[/quote]

Siis tämä valkoinen paitapusero , sininen farkkuhame aikas tiukka... olkailettomat rintsikat ja sukkikset jotka samalla pikkuhousut ( inhoan sukkiksia, mutta näitä saatan käyttää) Sukkikset ikävät kun valuvat alas...

Olen kuullut tuon ennenkin en tietenkään ole pystynyt näkemään itseltäni, mutta kiihoittava näkymä muka kun sperma noro valuu häpyhuulien välistä pyllyvakoon.

[/quote]

Se on erittäin kiihottavaa nähdä, pillu oikein turvoksissa ja nuo spermat valuen sieltä. Kun silloin nuolee naisen pillua niin maistuu hyvältä ja on niin kiihottavaa.
Kokeilee joskus peiliä käyttäen niin saat nähdä miltäs näyttää..

Se on erittäin kiihottavaa nähdä, pillu oikein turvoksissa ja nuo spermat valuen sieltä. Kun silloin nuolee naisen pillua niin maistuu hyvältä ja on niin kiihottavaa.
Kokeilee joskus peiliä käyttäen niin saat nähdä miltäs näyttää..

[/quote]

Minulla aika arkana paikat rakastelun jälkeen , siis kosketus herkät jonkin aikaa. Vain harva mies on nuollut pilluani rakastelun jälkeen...Jos sen tekee hellästi niin aaaaahhhhh.....

Tietenkin haluan kuulla. Mikäli haluat kertoa minulle? Se kiihottaa minua kuten jo arvasit..

Siis tämä valkoinen paitapusero , sininen farkkuhame aikas tiukka... olkailettomat rintsikat ja sukkikset jotka samalla pikkuhousut ( inhoan sukkiksia, mutta näitä saatan käyttää) Sukkikset ikävät kun valuvat alas...
[/quote]

Nami toi valkoinen paitasi ja se on aika ohut ja näen melkein sen läpi. Sopii sinulle toi yhdistelmä ja kun farkkuhameesi on vielä tosi tiukka niin olet aivan syötävän hyvää. Vosit riisua nuo sukkikset niin saisin katsella kun levität jalkojasi..

Yhteistyössä