Naisen orgasmi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huippujuttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[quote="Nella-78"

Tuossa aiemmin joku pyysi riisumaan kaikki vaatteet pois päältäni. Siksi tarkastin.....Olen täällä niinkuin pyysit ilman sukkiksia.

[/quote]

Ihanaa tietää että istut siellä ilman sukkiksia. Minä taas hankaan terskani...

Alkuperäinen kirjoittaja Nella-78:
Täällä taas. Oli ihan pakko runkata itseni ihan vähän..

Kiva kuulla miten nautinnollista tietää sinun olevan siellä kulli kovana.

[/quote]

On se nautinnollista...vaikeaa vaan nousta ylös. Silloin näkee kuinka kova kullini on..

Alkuperäinen kirjoittaja putkiasentaja:
[quote="Nella-78"

Tuossa aiemmin joku pyysi riisumaan kaikki vaatteet pois päältäni. Siksi tarkastin.....Olen täällä niinkuin pyysit ilman sukkiksia.

Ihanaa tietää että istut siellä ilman sukkiksia. Minä taas hankaan terskani...[/quote]

Minulla vasen käsi haaroissa ja oikealla kirjoitan , välillä hyväilen rintaani

[quote="Nella-78"
[/quote]

Ihanaa tietää että istut siellä ilman sukkiksia. Minä taas hankaan terskani...[/quote]

Minulla vasen käsi haaroissa ja oikealla kirjoitan , välillä hyväilen rintaani

[/quote]

Oi varmasti hiemn hankalaa kirjoittaa noin. Vasen käsi on varmasti ihanasti kosteaa sitten.. Voin tuntea kuinka kiimasiet tuoksut leviää ja tuoksut erittäin hyvälle. Kun hyväilet rintasi niin näen kuinka nännit seisoo kovana. Samalla minäkin yritän hankaa terskani, laitan jopa välillä käteeni taskuun ja puristan kullini...

Oi varmasti hiemn hankalaa kirjoittaa noin. Vasen käsi on varmasti ihanasti kosteaa sitten.. Voin tuntea kuinka kiimasiet tuoksut leviää ja tuoksut erittäin hyvälle. Kun hyväilet rintasi niin näen kuinka nännit seisoo kovana. Samalla minäkin yritän hankaa terskani, laitan jopa välillä käteeni taskuun ja puristan kullini...
[/quote]

On tosiaan mutta pakko.... pystytkö taskun kautta runkkaamaan?

Kaivan käsilaukustani "kaalimatoni" ja laitan sen....

Miten suloinen ja ihana oletkaan Muru. Juuri noin, laita se "kaalimato" sinne sinun pilluun vaan... Jos vaan pystyisin näkemään...

Näin istualtaan se hankala kun on työnnettävä aivan sisälle saakka , mutta koitan ohh mikä ihana kiemurteleva kapistus, et usko miten hyvää tekee kun sisällä kiemurtelee eri suuntiin pehmeä kuminen mato.

On tosiaan mutta pakko.... pystytkö taskun kautta runkkaamaan?[/quote]

Kirjoittaminen noin on silloin hidasta, mutta ei annaetaan sitä häritä. Pääasia on että on ihanaa.. Ihan vähän pystyn runkkamaan..

Kirjoittaminen noin on silloin hidasta, mutta ei annaetaan sitä häritä. Pääasia on että on ihanaa.. Ihan vähän pystyn runkkamaan..[/quote]

Olen täällä alapää paljaana...voi kun voisit olla katsomassa.

[quote="Nella-78
[/quote]

Näin istualtaan se hankala kun on työnnettävä aivan sisälle saakka , mutta koitan ohh mikä ihana kiemurteleva kapistus, et usko miten hyvää tekee kun sisällä kiemurtelee eri suuntiin pehmeä kuminen mato.

[/quote]

Hitaasti työnnät sen sisään vaikk aon hankalaa ja voi miten kiihottavaa nähdä kun sinun kosteaa pillu kiltää ja kaalimato meneekin sisään oooh. Uskon, uskon miten hyvää se tekee. Puristan ja runkkaan kullini sen minkä pystyn aaah...

Kirjoittaminen noin on silloin hidasta, mutta ei annaetaan sitä häritä. Pääasia on että on ihanaa.. Ihan vähän pystyn runkkamaan..[/quote]

Ole varovainen ettet laukea, se saattaa näkyä housujen etumuksessa märkyytenä , mutta tee sitä kuitenkin minun mieliksi.

[quote="Nella-78
[/quote]

[/quote]

Voi apua...jos vaan saisin kastoa kun sinulla on alapää aivan paljaana... Tulisin välittömästi vaikka nuolemaan.. Olen niin kiimainen nyt!

Hitaasti työnnät sen sisään vaikk aon hankalaa ja voi miten kiihottavaa nähdä kun sinun kosteaa pillu kiltää ja kaalimato meneekin sisään oooh. Uskon, uskon miten hyvää se tekee. Puristan ja runkkaan kullini sen minkä pystyn aaah...

[/quote]

Ahha se on vaikka kuinka pitkä meni varmaan jotenkin kaksin kerroin tekee ihanaa kiemurtelee tuossa emättimen suuaukolla sisäpuolella. Huuuhhhh

[quote="Nella-78"

quote]

Ole varovainen ettet laukea, se saattaa näkyä housujen etumuksessa märkyytenä , mutta tee sitä kuitenkin minun mieliksi.

[/quote]

Olen minä varovainen vaikka tekisi mieli ottaa koko kullini esiin. Ihan tunne ja kiihotat minut valtavasti.. Ainoastaan sinun mieleksi teen sitä...

[quote="Nella-78

[/quote]

Voi apua...jos vaan saisin kastoa kun sinulla on alapää aivan paljaana... Tulisin välittömästi vaikka nuolemaan.. Olen niin kiimainen nyt!
[/quote]

Et ole ilmeisesti kovin kireä enää, kun kaalimato solahtaa sisään niin helposti? Ihanaa, minäkin runkkaan...

[quote="Nella-78

[/quote]

[/quote]

Pakko kaivaa rintani esille rintsikoista , pakottavat niin nyt...

Ahha se on vaikka kuinka pitkä meni varmaan jotenkin kaksin kerroin tekee ihanaa kiemurtelee tuossa emättimen suuaukolla sisäpuolella. Huuuhhhh

[/quote]

Ihanalta näyttää kun se menee kosteaseen pilluun sisään. Näen myös kuinka turvoksissa pillusi on ja oikein kosteaa, se ihan kiiltää.. Herkkua!!

Olen minä varovainen vaikka tekisi mieli ottaa koko kullini esiin. Ihan tunne ja kiihotat minut valtavasti.. Ainoastaan sinun mieleksi teen sitä...
[/quote]

Ihan kuulla.. Voitko avata sepaluksen ettei muut näe? Haluaisin nähdä ihanan kullisi.

Ihanalta näyttää kun se menee kosteaseen pilluun sisään. Näen myös kuinka turvoksissa pillusi on ja oikein kosteaa, se ihan kiiltää.. Herkkua!!

[/quote]

Se näkyy vatsan päältäkin kun liikkuu sisällä.

[quote="Nella-78

[/quote]

Juuri noin, ota rinnat esiin ja hyväilee niitä, puristat nännejäsi oooh. Olet todella seksiskäs. Minä puristan kova kullini ja runkkaan aaaah

[quote="Nella-78

Juuri noin, ota rinnat esiin ja hyväilee niitä, puristat nännejäsi oooh. Olet todella seksiskäs. Minä puristan kova kullini ja runkkaan aaaah

[/quote]

Rintani ovat esillä puseron sisällä nostin ne pois rintsikoista , hame vatsan päällä. Olen lähes alasti , APUA..

Yhteistyössä