Naisen orgasmi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huippujuttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olet niin seksikkään näköinen kun olet kontillasi ja imeet niin taitavasti kullini. Hyväilet nopeammin pillusi toisella kädellä ja voikit kovalla äänellä...koko sinä oikein väriset kiimasta...[/quote]

Olen mielettömässä kiimassa, voihkin haluan imeä sinut aluksi. Hieron klitoristani entistä voimakkaammin, se näkyy helmojen liikkeenä ja litinänä..

Alkuperäinen kirjoittaja Nella-78:
Olet niin seksikkään näköinen kun olet kontillasi ja imeet niin taitavasti kullini. Hyväilet nopeammin pillusi toisella kädellä ja voikit kovalla äänellä...koko sinä oikein väriset kiimasta...

Olen mielettömässä kiimassa, voihkin haluan imeä sinut aluksi. Hieron klitoristani entistä voimakkaammin, se näkyy helmojen liikkeenä ja litinänä..
[/quote]

Huomaan kuinka kiimainen olet, imet oikein villiti kullini...puhut välillä rivoja ja sanot ihanaa kyrpää. Hierot klitoristasi ja nopemmin ja nopeammin. Hengityksesi kiihtyy, koko sinun lantio keinuu samassa tahdissa. Käteni hyväilee sinun rinotja jonka puristan välilä kovaa, välillä hellästi. Sanon Muru olet villi kun narttu ja halut varmasti tämän kullini kohta.. Kuiskaan sinulle että Muru haluan kohta ihanaa pillusi...Koko auto keinuu ja ihmiset katselevat meitä nauttien...

Olet niin seksikkään näköinen kun olet kontillasi ja imeet niin taitavasti kullini. Hyväilet nopeammin pillusi toisella kädellä ja voikit kovalla äänellä...koko sinä oikein väriset kiimasta...

[/quote]

Kuuluu valtava litinä kun hyväilet itsesi. Välillä otat koko kullini suuhun ja imet tosi kovaa. Minä oikein inisen nautinnosta..aah.. Puristat pussejani ja tunnet miten täynnä spermaa ne ovat. Sanot haluan spermasi, haluan ne syvälle pilluni ja kohta aion ottaa sinut...

Kuuluu valtava litinä kun hyväilet itsesi. Välillä otat koko kullini suuhun ja imet tosi kovaa. Minä oikein inisen nautinnosta..aah.. Puristat pussejani ja tunnet miten täynnä spermaa ne ovat. Sanot haluan spermasi, haluan ne syvälle pilluni ja kohta aion ottaa sinut...[/quote]

Puristelen pussejasi ja tunnustelen miten täynnä ne ovat. Imen ja nuolen kulliasi tunnen miten kiimassa olet , kullisi kovenee entisestään olet lähellä laukeamista , mutta pidättelet viellä. Kysyn haluatko tulla suuhuni?

Puristelen pussejasi ja tunnustelen miten täynnä ne ovat. Imen ja nuolen kulliasi tunnen miten kiimassa olet , kullisi kovenee entisestään olet lähellä laukeamista , mutta pidättelet viellä. Kysyn haluatko tulla suuhuni?

Ihansti puristelet pussejani ja tunnustelet miten täynnä ne ovat. kiihotutsiitä ja oikein voihkit sanoen haluatko tulla suuhuni, jopa anelat että tulen suuhusi... Minä olen niin kiimainen että teen ihan mitä haluat. Kun imet kullini aivan villinä niin tunnet kuinka se sykkii ja sanon jos jatkat noin Muru niin en pystyy pidätellä. Vastaat Muru, älä vielä tulee..

Ihansti puristelet pussejani ja tunnustelet miten täynnä ne ovat. kiihotutsiitä ja oikein voihkit sanoen haluatko tulla suuhuni, jopa anelat että tulen suuhusi... Minä olen niin kiimainen että teen ihan mitä haluat. Kun imet kullini aivan villinä niin tunnet kuinka se sykkii ja sanon jos jatkat noin Muru niin en pystyy pidätellä. Vastaat Muru, älä vielä tulee..[/quote]

Rauhoitan hetkeksi tilannetta ja nousen istualleni jalat koukussa , laitan sormeni pilluuni ja alan hyväilemään sinun edessäsi...

Rauhoitan hetkeksi tilannetta ja nousen istualleni jalat koukussa , laitan sormeni pilluuni ja alan hyväilemään sinun edessäsi...

Otetaan ihan rauhallisesti vaan. Miten kiihottavaa nähdä kun sinä hyväilet pillusi minun edessäni joka on aivan niin turvoksissa. Näen kuinka kiimaiset nesteet valuu pillustasi. Kun hyväilet pilluis niin oikein litisee ja lotisee... Tuntuu taivaallisen hyvältä katsella. Katselet nauttien minua ja minun kova kullini joka on aivan suonkias...

[

Ja se tuntui varmasti hyvältä kun pillu oikein kosteaa...aaah ;)

Nämä stringit tälläisessä tilanteessa hieman ikävät ei mitään suojaa..

[/quote]

Ehkä ottaisit pois nuo stringit kun kuitenkin ovat niin kosteat.. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja putkiasentaja:

Otetaan ihan rauhallisesti vaan. Miten kiihottavaa nähdä kun sinä hyväilet pillusi minun edessäni joka on aivan niin turvoksissa. Näen kuinka kiimaiset nesteet valuu pillustasi. Kun hyväilet pilluis niin oikein litisee ja lotisee... Tuntuu taivaallisen hyvältä katsella. Katselet nauttien minua ja minun kova kullini joka on aivan suonkias...

Pyydän hyväile sinä omaasi hieman myös. Pilluni suorastaan valuu, kysyn sinulta haittaako jos penkkisi kastuu? Minun on pakko ottaa hameen helmaa altani . Pyydät minua ottamaan hame kokonaan pois päältä.

p

Pyydän hyväile sinä omaasi hieman myös. Pilluni suorastaan valuu, kysyn sinulta haittaako jos penkkisi kastuu? Minun on pakko ottaa hameen helmaa altani . Pyydät minua ottamaan hame kokonaan pois päältä.

Minä runkkaan kullini sinun edessäsi ja miten ihanaa nähdä oikein kosteaa pillu ja miten villisti hyväilet sitä. Voihkit kovemmin ja näen kuinka pillusi oikein sykkii. Ota toi hame Muru kokonaan pois, et sinä sitä mihin tarvitset. Nopeasti riisut hameesi ja heität sen takapenkille. Levittelet villisti ja rivosti pillusi ja aloitat hyväilemään itsesi. Nesteet valuu mutta ei se haittaa vaikka penkki kastuu. Hyväilee pillusi lisää, lisää, pyydän...

p

[quote="Nella-78
Ehkä ottaisit pois nuo stringit kun kuitenkin ovat niin kosteat.. ;)[/quote]

Nytkö???

[/quote]

Niin ota ne vaan pois niin sinulle tulee kiimaisempi olo.

Olen täysin alastomana autossasi, onneksi olemme vieraalla paikkakunnalla ja saamme toteuttaa fantasiamme.... Kysyn sinulta oletko koskaan ennen ollut näin , kun ihmiset näkevät?

[quote="Nella-78
Ehkä ottaisit pois nuo stringit kun kuitenkin ovat niin kosteat.. ;)

Nytkö???

[/quote]

Niin ota ne vaan pois niin sinulle tulee kiimaisempi olo.
[/quote]

Hankala olla jos kumarrun niin saattaa näkyä liikaa...on aika korkea halkio takana. Vessassako riisuisin?

Olen täysin alastomana autossasi, onneksi olemme vieraalla paikkakunnalla ja saamme toteuttaa fantasiamme.... Kysyn sinulta oletko koskaan ennen ollut näin , kun ihmiset näkevät?

Niin olet aivan alaston, ja olet tosi herkullisen näköinen. Kun kuitenkin ollaan vieralla paikkakunnalla niin silloin se ei haittaa vastaan. Mutta minä pidän tästä ja sekin on ollut minunkin fantasia että joku näkee. Kun kerran kysyt niin sanon Muru en ole koskaan ollut mutta myönnän että se kiihottaa minua valtavasti.

Hankala olla jos kumarrun niin saattaa näkyä liikaa...on aika korkea halkio takana. Vessassako riisuisin?

Niin juuri, se voi olla hankalaa, mutta toisaalta... aaah miten herkullista olisi nähdä;)
Vessa on aina hyvä paikka hoitaa nuo asiat, mikäli sinä haluat.

Niin olet aivan alaston, ja olet tosi herkullisen näköinen. Kun kuitenkin ollaan vieralla paikkakunnalla niin silloin se ei haittaa vastaan. Mutta minä pidän tästä ja sekin on ollut minunkin fantasia että joku näkee. Kun kerran kysyt niin sanon Muru en ole koskaan ollut mutta myönnän että se kiihottaa minua valtavasti.

Kysyn haluatko minua nyt tässä? Missä teemme sen? Miten haluat olla+

[quote="Nella-78"

Kysyn haluatko minua nyt tässä? Missä teemme sen? Miten haluat olla+
[/quote]

Haluan sinut Muru vastaan. Tehdään se autossa ja mennään takapenkille kun kerran on iso auto. Jos saan ottaa sinut takaapäin villisti... Miten sinä haluat?

Yhteistyössä