Naisen orgasmi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mia

Vieras
Oletteko miehet tietoisia siitä, miten usein naiset teeskentelevät orgasmin? Itse tein sitä osittain tietämättäni yli kymmenen vuotta, en pelkästään siksi että halusin miellyttää miestä, vaan siksi että en yksinkertaisesti tiennyt mitä orgasmin saaminen on! Olen joskus kuullut sanottavan, että jos nainen ei ole varma onko saanut orgasmin niin luultavasti hän ei ole sitä koskaan saanut. Allekirjoitan väitteen, kun saa ensimmäisen orgasminsa siitä ei voi erehtyä! Olen itse 30v ja sain ensimmäisen orgasmini noin kaksi vuotta sitten. Sitä ennen olin yksi niistä naisista, jotka eivät olleet varmoja olivatko saaneet orgasmin vai eivät. Olin silti aina mielestäni kuitenkin nauttinut seksistä ja harrastaut pitkien seurustelusuhteiden lisäksi myös suht. paljon yhdenillan suhteita. Orgasmin saaminen muutti kuitenkin suhteeni seksiin ja rakasteluun TÄYSIN! Vasta noin pari vuotta olen ymmärtänyt mistä seksissä ja sen tuomassa nautinnossa on oikeasti kyse, sitä ennen olin mielestäni kuin ""neitsyt"".

Miehet, oletteko varmoja ovatko vaimonne/tyttöystävänne saaneet koskaan oikeasti orgasmin? Naiset osaavat todella hyvn näytellä saaneensa, uskokaa pois. Olen varma, että kaltaisiani naisia on paljon, jotka elävät tietämättään epätyydyttävässä seksisuhteessa. Onneksi en enää itse kuulu heihin!

sulla ei mia ole ollu sit kunnon rakasteluseuraa sillo ennen,tai sit sä oot ollu väärässä itsekkin orgasmin suhteen.ensin kunnon esileikit ja sen jälkeen kunnon panot takaapäin, niin varmat orkut on tosiasia,et sillee.

Niin, en tiedä mikä on ollut syynä siihen että en ole aiemmin saanut. Kyllä miehet ovat olleet minulle helliä ja huomaavaisia. Ovat antaneet suuseksiä ja hieroneet ns. oikeasta paikasta. Olen ehkä jotenkin sitä mieltä, että naisen pitää ns. oppia saamaan orgasmi. Ensimmäinen kerta tuli itselleni kuin vahingossa, sen jälkeen aloin itse tarkkailemaan missä kulmassa ja miten saan uudelleen orgasmin. Aluksi en saanut kovin helposti mutta nykyään saan miltei aina kun harrastan seksiä, jos itse niin haluan. Tiedän siis mikä tuntuu hyvältä ja osaan nyt kertoa sen kumppanillekin. Aiemmin en osannut, kun en tiennyt.

Miia hyvä, olet tajunnut asian ihan väärin !!!
Ei naisen kuulu saada orgasmia, vaan miehen pitää se hänelle antaa.
Naisen ei missään nimessä pidä itse opetella tahi muutakaan työtä orgasminsa eteen tehdä. Kaikki työ kuuluu miehelle ja jos mies ei sitä osaa tehdä, on hän luuseri, pienimunainen surkimus ja hylkiövätys, joka ei naisen kunnoitusta, eikä pillua ansaitse.

Kunnia sinne, minne se kuuluu, eli taitaville miehille, eikä kellekään itseopiskelleille orkunjahtaajille.
Tätä mieltä on ainakin yhdeksän kymmenestä ellistä tällä palstalla.

Älkää naiset aina syyttäkö miehiä siitä että ette saa orgasmia. Se on molemmista osapuolista kiinni elikkä tehkää jotain itsekkin sen eteen että nautitte seksistä miehen kanssa. Omalta osaltani olen oppinut huomaamaan milloin nainen saa orgasmin,sen todellakin oppii näkemään ja tuntemaan. Se on aika mahtava fiilis kun naisen pimpin lihakset kouristelee silleen kivasti ja se tuntuu siittimen ympärillä...silloin tietää että on aika helliin hetkiin ja odottamaan seuraavaa kertaa. Toki eteeni on sattunut tapauksia joilla ei onnistu mikään. Ovat estoisia yms. väärällä tavalla asennoituneita koko toimitukseen. Heille ei voi sanoa kuin onnea,toivottavasti saatte joskus nautintoa,,,

Minä olen osannut sen taidon jo alle kouluikäisestä saakka,
siis itse tehtynä, tietysti.
Ja uskokaa tai älkää, sain orgasmin ensimmäisessä yhdynnässäkin. Jossain sanottiin että äly estää orgasmin saamisen, päättelen siis siitä että minulla ei ole aivoja ollenkaan ;))))!

Olen samaa mieltä siitä, että mies ei voi antaa naiselle orgasmia jos nainen ei tunne itseään ja uskalla antautua leikkiin. Taitava mies tosin saa naisen helpommin mukaan siihen leikkiin ja rentoutumaan. Toisaalta nainen voi saada orgasmin melko tumpelon miehenkin kanssa, kunhan vaan itse tietää mitä tehdä, eli mies ei voi vetää kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä rakastelutaidoistaan pelkästään sen perusteella, saako nainen orgasmin vai ei.

Naiset, harjoitus tekee mestarin. Siitä vaan kaikki harjoittelemaan.

Vaimoni saa kanssani parhaiten orgasmin suuseksillä. Varsinainen yhdyntä on oikeastaan vain minun tyydytykseksi. Vaimoni on sanonut, että yksi syy, miksi meni kanssani naimisiin oli pimpin nuolutaitoni. Kuulemma suurimmalla osalla miehistä ei ole aavistustakaan siitä, miten pimppi nuollaan.

Olen yli vähän yli 30 kymppinen nainen ja myös minä olen vasta aikoihin päässyt kokemaan ensimmäisen orgasmini. En edes aiemmin tiennyt että myös nainen voi ""laueta"".
Se mikä minua kummastuttaa on se että saan parhaat orkut, kun mies vain pitää jäykkää munaansa sisällä kun ollaan ""sopivassa"" asennossa, näin tulee parhaat orkut. eli en saa orkua "" kun mies ""pumppaa"" täysillä. En ymmärrä mistä tämä johtuu, ehkä minulla on erilainen anatomia kuin muilla, lisäksi se että joku koskee klitorikseeni ei innosta minua lainkaan, päinvastoin, kiihotun enemmän kun mies makaa painollaan takapuolen päällä muna sisälläni...
Eli ei klitoris suinkaan ole mikään ihmeloota, jota hieromalla tulee orkkuja naiselle. Ehkä useimmille on kuitenkin näin muttei välttämättä kaikilla ole sama juttu.

Kuten naisen orkku kirjoitti,olen minäkin törmännyt vastaavaan ja samoilla tempuilla annoin 25 vuotiaalle ensimmäisen orkun.Pitämällä kovaa kyrpää vain sisällä.Aiemmat hässijät eivät olleet kekanneet tätä! Mutta on minulla nuoruudessa ollut suhde josta nyt pikkasen vanhempana olen tajunnut ettei partneri saanut orkkua. Mutta kyllä nykyisin sen tunnen jos nainen saa tai ei saa.

Voi sinua Tero ressukkaa, kun luulet noiden konstien naiselle orgasmin tuotavan. Taidat kuulua niiden seksitaidoillaan rehvastelevien märkäkorvien joukkoon, jotka eivät vielä ole löytäneet klitorista!

Ei se pillu aina kouristele ja supistele, kun orgasmi tulee. Itse tiedän omasta kokemuksestani. Joten et voi siitä päätellä saako nainen oikeasti vai teeskenteleekö.

Sain miehen kanssa ensimmäisen orgasmin vasta 42-vuotiaana. Sitä ennen sain sen vain itsetyydytyksellä, jonka avulla keksin laukeamisen jo 9-vuotiaana pikkutyttönä. Tein homman aina vatsallani maaten, jalkovälissä peitto, jonka läpi hankasin pimppiäni. Myöhemmin yhdynnässä en osannut soveltaa omaa orkkuasentoani ja tapaani, joten tyydyin nautiskelemaan rakastelun muista puolista ja saamaan orkut yksikseni. Sitten tapasin miehen, joka kohdisti mielenkiintonsa klitorikseeni aivan eri tavalla kuin kukaan aiemmin. Saan orgasmin, kun hän hankaa häpykieltäni hyvin hienovaraisella ja tasaisella rytmillä samalla työnnellen toisen käden sormellaan pilluuni. Makaan selälläni silmät kiinni ja ajattelen samalla ""tuhmia"". Jos hieronnan tasainen rytmi häiriintyy tai muuttuu, joutuu homman aloittamaan alusta, niin herkkää se on. Eikä aina onnistu siltikään. Pelkässä yhdynnässä ja peniksen pumppauksella ei laukeamista tapahdu, ei missään asennossa. Myöskään pelkkä suuseksi ei tehoa, vaikka tehtäisiin kuinka taidolla. Teeskennellyt en silti ole milloinkaan!

Nyt sekin selvisi.Syyni haluttomuuteen on se etten koskaan elämässäni ole saanut orgasmia.En siis tiedä kuinka hyvältä seksi tuntuu.Parhaimmillaan se on ollut läheisyyttä-huonommillaan inhottavaan.Ja tämä kaikki yli kuuskymppisen vaimon kokemuksella.Ei taida olla enää toivoakaan kokea sitä ihanuutta.Pakkopullaa se on.

Ei kannata vielä luopua toivosta. Ne moneen kertaan todetut jutut itsetyydytyksestä ja oman klitoriksen hyväilystä saattavat auttaa. kokeile. Kumppanini saa useimmiten niin voimakkaan orkun, että huutaa nautinnosta.

""Jossain sanottiin että äly estää orgasmin saamisen, päättelen siis siitä että minulla ei ole aivoja ollenkaan ;))))!""

Juu, näin se taitaa olla ;) Pikkasen tuota soveltaen olen ihan samaa mieltä. Nimittäin, jos erehtyy miettimään jotain onko tämä tai tuo nyt hyvin ja miltä näyttää ja kuulostaa, niin takuuvarmasti meikäläisen orkku on kateissa.

Saan tosi helposti sekä itseaiheutetun että miehen kanssa orkun, kunhan vaan 'päästän irti' ja annan virran viedä. Rakastellessa ei pidä ruveta käyttämään aivojaan vaan antaa kropan tuntemusten ohjata.

Mutta on niissä miehisssäkin eroja, joillakin homma on hanskassa ja joillakin ei. Jotenkin minua ainakin häiritsee, jos koko ajan kysytään onko tää tai toi hyvää ja mistä mä nyt haluaisin mitäkin. Fiilatkoon tai höylätköön miten vaan, kunhan tekee sen antaumuksella, kyllä minä ainakin saan nautintoa myös siitä, ettei tarvitse toimia kartanlukijana.

Oletko lukenut eroottista kirjallisuutta? Esim. Anais Nin´in teokset ovat kiihottavaa luettavaa ja niitä voi kelata mielessään, kun metsästää sitä orkkua joko yksin tai miehen kanssa.

Olen havainnut naisellani kolmenlaisia orkkuja.
1.Orkut, joissa pillu ei puristele, eikä kramppaa
2. Orkut joissa pillu puristaa sormea tai kalua kuin viimeistä päivää
3. Orkut jossa koko pillu ja lantionalue kramppaa, jolloin pillu lypsää ja vetää rytmisesti kalua, kuin hukkuva oljenkortta. Orkku on totaalinen mankeli kalulle ja se tekee kalusta hellän.

Nuorempana 3 olivat tavallisia ja muita harvemmin. Nykyisin 1 ja 2 ovat tavallisia, mutta 3 ei tule aina edes kerran vuodessa. Tuo 3 on kaikkien nautintojen äiti. Mikään nautinto maailmassa ei vedä sille vertoja. Siitä näkee märkiä unia.

Niinpä, tärkeintä on että nainen itse tuntee kehonsa ja on opetellut mikä tuntuu hyvältä. Usein täytyy kuitenkin osata ohjata sängyssä osaltaan tilannetta sen verran, että saa itselleen mieluisimmat asennot jne. Jos antaa vain miehen pumpata, on vaikeampi saada. Tosin kun on puutteessa niin siitäkin saa..

Emättimen supistelusta: Orgasmin tullessa useimmiten emättimeni supistelee. Sen voi tuntea sormillakin (esim kun mies antaa suuseksiä ja sormeilee samalla). Siitä mies ainakin tietää saako nainen vai ei! Peniksellä en ole ihan varma tunteeko mieheni. Ainakin voimakkaimpien orgasmien aikana on tuntenut. ""Lievemmissä"" orgasmeissa emätin ei supistele niin paljon.

Hienoa että olet keksinyt orgasmin salat! Olen samaa mieltä, ilman sitä ei olisi mitään järkeä harrastaa seksiä!

Hyviä pointteja olette kirjoittaneet. Sen vielä haluaisin sanoa, että jotkut naiset saattavat hävetä sitä, että eivät ole saaneet orgasmia. Tässä seksiä tyrkyttävässä kulttuurissa on friikkiä jos ei saa ""räjähtävää orgasmia"" joka yhdynnässä. Kun en itse ollut kokenut orgasmia minäkin hieman häpesin sitä kun ystävättäreni puhuivat saamistaan orkuista. En oikeastaan kehdannut kertoa kenellekään, että en ollut varma olinko saanut koskaan.

Siinä olen täysin samaa mieltä monen kirjoittajan kanssa, että naisen pitää ehdottomasti aina ensin itse tuntea itsesnä ja kehonsa, jotta voi nauttia seksistä ja saada sen orgasminkin.