Valkosipuli

Rakastatko valkosipulia?

• Rakastan

Ääniä: 4 100,0%
  • En

Ääniä: 0 0,0%

• Äänestäjiä yhteensä
    4
En vaihtoehdon olisin valinnut mutta jostain syystä nyt en taas voinut valita tässäkään. En todellakaan mitään valkosipulia oikeastaan päinvastoin. Suudelmaa ei saa itseltäni mikään valkosipulihönkäys.

Varoitus valkosipulista ja fobioista ja järjettämyydestä: oli ehkä joskus seitkytluvulla mutta todennäköisesti muitakin tapauksia valitettavasti on. Puolalainen tehdastyöntekijämies Britanniassa menehtyi nukkuessaan sänkyynsä. En tiiä oliko omat tai aiheutettu fobiat jotka olivat hengenvaarallisia ja aiheuttivat hengenvaarallisia suojautumiskeinoja jotka aiheuttivat menehtymisen. Itselleni siitä heti niin siinä käy ja niin kävikin. Oli yöksi laittanut sänkynsä ympärille suolaa, krusifiksit ja valkosipulia. Ymmärrän suolan mutta yleensä ei laiteta lattialle ja ikkunalaudalle laitetaan tassille ruususuolaa tai merisuolaa ja voi laittaa kulhoon sitruunaa se on ihan tiedettä. Jotkut laittavat sukkaan valkosipulia itse en laita ihan järjetöntä touhua. Ja ne valkosipulit ympäriinsä ihan järjetöntä touhua. Ja sillä miehellä oli tehdastyöskentelystä aiheutunut varmasti pölystä keuhkoihin samanlaista mitä keuhkoahtaumatauti tai astma ja vaikeutti hengittämistä. Ja vielä kaiken lisäksi oli laittanut suuhunsa valkosipulia ison valkosipulilohkon joka oli mennyt kurkkuun ja aiheutti tukehtumisen. Oli varmasti ilme kasvoillaan oli yrittänyt saada happea mutta oli tukkeutunut hengitystiet. Eikä valitettavasti todennäköisesti yksi tapaus joka siihen mennyt todennäköisesti on paljon muitakin tapauksia vuosisatojen aikana tukehtunut valkosipuliin. Eikä silloin mitään vartalon ihossa tai verta tai mitään muutakaan. Älä nuku purkka suussa! Älä nuku valkosipulia suussa! Valkosipuli on hengenvaarallista!
♈Meri♈

Kaunis nainen käveli minua vastaan eilen kadulla. Hän pysähtyi juttelemaan kanssani niitä näitä.
Yhtäkkiä hän käänsi todella hyvännäköisen farkkupeppunsa minua päin ja päästeli todella polttavaa ja pahanhajuista kaasua pepustaan kovalla paineella, pitkäkestoisesti ja kovalla äänellä rutisten.
Minä lamaannuin täysin ko. Kaasupäästöstä ja putosin maahan puoli tajuttomana. Nainen riisui nopeasti peppunsa paljaaksi ja työnsi sen minuun kiinni. Hän käski minun ryömiä hänen suolistoonsa peppureiän kautta. No, minulla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin totella. Tein työtä käskettyä ja ryömin naisen suolistoon. Nyt asun täällä suolistossa. Nautin polttavista kaasuista, piehtaroin ihanissa ulosteissa ja syön ruoakseni maukasta ulostetta. Asiani ei voisi olla paremmin.

Yhteistyössä