Naisen huomioiminen seksissä

Naiset kertokaa miten Te haluaisitte parantaa seksielämäänne.

Miehen vietteleminen on verratain hellppoa.

Naisilla on samat tarpeet kuin miehillä, mutta naisten kiihottuminen ei tapahdu hetkessä.
Mikäli olen oikein ymmärtyänyt nainen haluaa tuntea itsensä itsevarmaksi ennenkuin on valmis seksiin.

Toisille naisille, se lähtee puketumisesta alkaen eroottinen virittäytyminen seksiin. Kuukautisten aikaan toiset haluavat pidättäytyvä seksistä, vaikka seksi voisi silloin olla kiihottavinta ja nautinnollisinta.

Me miehet olemme Juntteja putkiaivoja meille pitää rautalangasta vääntää.

Naiset kertokaa miten te haluaisitte laatuaikaa seksielämäänne. Mikä on mukavuusalueenne erotiikassa.

Mitä haluaisitte miehenne tekevän teidän kiihottumisenne eteen?
Onko jotain fantasioita, jotka kiihottavat sinua muttet vielä ole uskaltanut toteuttaa sitä.

Sitten täällä on niitäkin jotka ovat onnistuneet pitämään seksielämänsä kiikeänä vuosikymmeniä kestäneissä parisuhteissa. Miten Te teette sen ja pidätte seksielämänne kiihkeänä? Jokaisessa suhteessa on vaikeita aikoja seksielämässä, miten kiihko saadaan syttymään se on teema.

Ja miehet voivat kertoa miten he saavat kumppaninsa syttymään ja halukkaaksi seksiin.
 
Kuukautisten aikaan toiset haluavat pidättäytyvä seksistä, vaikka seksi voisi silloin olla kiihottavinta ja nautinnollisinta.
Mihinkään muuhun sen enempää kantaa ota mutta menkkojen aikaan seksi tai mikään muukaan aktiivinen toiminta voi olla naisille kaikkea muuta kuin kiihottavaa ja nautinnollista...alavatsa kivut kun on monesti niin kovat ettei pääse sängystä ylös kun sattuu, toisinaan liikkeet saavat aikaan oksentamista...enkä ymmärrä mitä nautinnollista on siinä että peti näyttäis jälkeenpäin siltä kuin siinä olisi teurastettu joku?
 
Mä olen ainakin menkkojen aikaan halukkaampi. Eikä sitä verta nyt yleensä mihkään lakanoille mene, jos osaa siististi olla. Ihanan liukasta ja ei tarvii sen enempää valmisteluita. Suosittelene kaikille. Kannattas toki käyttää kumia, koska kaikki taudit ihan virtsatulehduksista aina pahempiin tarttuu tällöin sata varmasti. Miehen pitää osata hyväillä, silittää ja mahdollistaa naisen virittyminen oikeaan mielentilaan. Ihan perus juttuja. Rintojen ja pillun imemistä. Aika moni mies nykyään kyllä ei halua nuolla pillua. Ja odottaa silti naisten imevän omaa kullia. Tasapuolisuus on kaiken a ja o. Ei liikaa puhetta vaan sellaista hitaasti etenemistä niin että toinen ymmärtää mitä tapahtuu seuraavaksi. Tyhmät kommentit ja kysymykset latistaa tunnelman. Kiihkeät suudelmat jne. Kyllä naisen saa syttymään ihan helposti jos osaa.
 
Mä olen ainakin menkkojen aikaan halukkaampi. Eikä sitä verta nyt yleensä mihkään lakanoille mene, jos osaa siististi olla. Ihanan liukasta ja ei tarvii sen enempää valmisteluita. Suosittelene kaikille. Kannattas toki käyttää kumia, koska kaikki taudit ihan virtsatulehduksista aina pahempiin tarttuu tällöin sata varmasti. Miehen pitää osata hyväillä, silittää ja mahdollistaa naisen virittyminen oikeaan mielentilaan. Ihan perus juttuja. Rintojen ja pillun imemistä. Aika moni mies nykyään kyllä ei halua nuolla pillua. Ja odottaa silti naisten imevän omaa kullia. Tasapuolisuus on kaiken a ja o. Ei liikaa puhetta vaan sellaista hitaasti etenemistä niin että toinen ymmärtää mitä tapahtuu seuraavaksi. Tyhmät kommentit ja kysymykset latistaa tunnelman. Kiihkeät suudelmat jne. Kyllä naisen saa syttymään ihan helposti jos osaa.
Naisen on uskallettava vaatia miestä suukoottelmaan nuolemaan pilluaan.

Niin, sen ole itsekkin oppini aikoinaan ammentanut. Jos mies haluaa suuseksiä, niin on vastavuoroisesti annettava sitä kumppanillekin.

Naiset turhaan kainostelevat pillunsa nuolemista, eivät tiedä mistä jäävät osattomiksi.

Kullikin tykkää kun naisen emätin on kunnolla kiihottuneessa tilassa. Ja naisen orgasmi on erilainen kun pillun suukottelu viedään maaliin saakka.

Ja rakastelu on kiihkeämpää ja nautinnollisempaa...
 

Yhteistyössä