Naisen ejakulointi ???

Olis kiva kuulla sekä miehiltä, että naisilta kokemuksia naisen ejakuloinnista, ja etenkin naisilta, että oletteko vartavasten opetelleet ejakuloimaan ja miten se tapahtui :whistle:
Tuleeko suihkuten kuten leffoissa, vai kuten mulla paljon ja enempi pulppuamalla :/
 
Täällä nainen joka ejakuloi joka kerta kun rakastelen mieheni kanssa. Tulee myös kun harrastan itsetyydytystä, mutta pystyn kyllä pidättämäänkin ->näin toimin tilanteessa, kun roiskeita ei vain jaksa alkaa siivoamaan :whistle:
Multa tulee paljon kerralla, välillä kuten sinulla eli "pulppuamalla", välillä sitten (yleisemmin) suihkuaa kunnolla.
Tämä ejakulointi alkoi tavattuani nykyisen mieheni, ja lapsia meillä on useampi siunaantunut :heart: Eli olen nykyisin täysin vapautunut seksin suhteen.
 
  • Tykkää
Reactions: mikvi
tulen vain mieheni antaessa suuseksiä mulle.
siis tuun kyllä muutenkin mutta itse "sotken" vain silloin.

en osaa itse tehdä sitä oikein itelleni,eikä kukaan ennen ole osannu mulle sitä tehdä.
mahtavaltahan se tuntuu :p
 
Kun mieheni nuolee minua, niin käytännössä aina ejakuloin. Toisinaan voimakkaasti "pulppuamalla" ja joskus ihan suorana suihkuna. Aina tietenkään en tule yhtä voimakkaasti, vaihtelee omien fiilisten mukaan. Kyllä se on mielettömän hyvä tunne.
 
  • Tykkää
Reactions: mikvi
Bitch
hihii.. Oon aina aiaksemmin masturboidessani miettynyt, että kauhee vessa hätä ja juossut vessaan ja tullut haaleaa nestettä.. Silloinki jo miettinyt että osaanko kenties ejakuloida. EN ole vain sillon uskaltanu rentoutua ja "päästää" ulos.. Mutta vihdoinkin oikeasti sain sen sitten tulemaan.. Oli kyllä mieletön fiilis, siihen asti kun katsoin patjaani.. :| Mutta kyllä olen nyt helpottunut ku olen varmistunut asiasta!
 
  • Tykkää
Reactions: mikvi
Mutta tämäkin on jännä miten toisinaan oikeasti oikein "tirskuu" ja toisinaan ei sit ollenkaan...varmaan vaikuttaa vireystila ja alkulämmittelyt paljon? Jos saa kunnon alkulämmittelyt suuseksiä ym ihanaa...pidemmän kaavan mukaan niin varmaan G nautinnon saaneena nesteet oikeasti tirskuu, mutta jos vain pikapanot ja klitoris nautinto niin ei kyllä välttämättä tirsku eikä pulppua :saint:
 
Älä siitä patjasta välitä vaan anna palaa ja nauti lätäköistä.Toimin huoltomiehenä eräässä aikuisopiskelukeskuksessa ja kuinkapaljon näenkään petaamattomissa sängyssä jos jonkinlaisia lätäköitä,eli kyllä aika yleistä on kaikenlaiset vesileikit.Näkisit tyttöystäväni tai minun sängyt...!On pakko ostaa parikertaa vuodessa uusi petarikin,Eli märkiä leikkejä vaan !!
 
VK
Kerran olen kokenut naisen ejakulaation suuseksiä antaessani enkä laittanut ollenkaan pahakseni. Ei ollut kyseinen ilmiö tavoitteena ja molemmille tuli yllätyksenä. Eikä suihkunnut vaan pulppusi/valui. Lähinnä huomasi siitä, että kämmen ja lakana yllättävän märkinä yllättäen.

Eikä muuten tahrat lakanoissa tarkota ejakulointia tai muita märkiäleikkejä. Kyllä jotkut naiset kostuu siinä määrin, että sitä riittää vähän verhoilullekkin. Yölliset siemensyöksyt sen sijaan on täyttä kusetusta :D
 

Yhteistyössä