Naisella nainen ja mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Myytä mietityttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Myytä mietityttää

Vieras
Laitoin tämän uudelleen, koska halusin otsikon kunnolla esiin, jotta ""keskustelu/kommentointi"" heräisi, sillä kiinnostaa todella tietää...
(tämä siis lisättynä jälkikäteen)

Moi!

Haluaisin ehkä tavata naisen, joka myös olisi kiinnostunut sekä miehistä että naisista, ehkä aluksi ihan ystävänä, kenties sitten intiimimmissäkin merkeissä, jos kemiat synkkaa. Itse olen jo ""aikuinen""; yli kolmenkympin ja upea pakkaus kaiken kaikkiaan ja vasta viimeaikoina olen tajunnut, että taidankin olla sitä mieltä, että ne upeimmat ja kiinnostavimmat pakkaukset ovatkin samaa sukupuolta, miehet on nähty ja kokeiltu... :o)

Ja nyt sitten olen deitti yms. palstoilla nähny ilmoituksia naisilta, jotka kertovat olevansa parisuhteessa miehen kanssa ja silti kaipaavat naisseuraa (siis muutakin kuin vain ystävänä). Miten parisuhde kestää sen? Olenko ihan väärässä kun luulen, ettei suhde voi olla ihan täysin kunnossa, jos toisen sallitaan pitää jonkinlaisia suhteita myös sen ""pääasiallisen"" suhteen ulkopuolella? Eikö siinä herää mustasukkaisuus? Olen kuvitellut, että muillakin naisilla olisi samanlainen fiilis kuin minulla, että eroottiseen kanssakäymiseen tarvitaan myös tunteita, ainakin jotta nautinto olisi paras mahdollinen ja itse en ainakaan pysty tunteisiin moneen suuntaan yhtäaikaa, ainakaan pidempiaikaisesti.

Kertokaapa kokemuksia te, jotka tiedätte asiasta enemmän, omakohtaisestikin ehkä..