Parisuhde, jossa naisella suhde toiseen naiseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Myytä mietityttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Myytä mietityttää

Vieras
Moi!

Haluaisin ehkä tavata naisen, joka myös olisi kiinnostunut sekä miehistä että naisista, ehkä aluksi ihan ystävänä, kenties sitten intiimimmissäkin merkeissä, jos kemiat synkkaa. Olen nimittäin vasta viimeaikoina myöntänyt itsellenikin, että me naiset todellakin olemme se kauniimpi ja kiihottavampi sukupuoli :o)

Ja nyt sitten olen deitti yms. palstoilla nähny ilmoituksia naisilta, jotka kertovat olevansa parisuhteessa miehen kanssa ja silti kaipaavat naisseuraa (siis muutakin kuin vain ystävänä). Miten parisuhde kestää sen? Olenko ihan väärässä kun luulen, ettei suhde voi olla ihan täysin kunnossa, jos toisen sallitaan pitää jonkinlaisia suhteita myös sen ""pääasiallisen"" suhteen ulkopuolella? Eikö siinä herää mustasukkaisuus? Olen kuvitellut, että muillakin naisilla olisi samanlainen fiilis kuin minulla, että eroottiseen kanssakäymiseen tarvitaan myös tunteita, jotta nautinto olisi paras mahdollinen ja mä en ainakaan pysty tunteisiin moneen suuntaan yhtäaikaa.

Kertokaapa kokemuksia te, jotka tiedätte asiasta enemmän, omakohtaisestikin ehkä..

Kyllä nainen voi harrastaa ihan vaan seksiäkin ilman mitään tunteita toisen naisen kanssa, mutta itselläni kävi niin että ihastuin aika pahasti tähän naiseen...

Onneksi nyt suhde on ohi, kai?

Itse olen bisse ja nyt reilut kolme vuotta ollut vakituisessa suhteessa heteromiehen kanssa. Alusta asti oli kummallekin selvää (asiasta kyllä puhuttiinkin), ettei vieraissa käydä miesten eikä naisten kanssa. Kumpainenkaan. Jos siis hyppäisin tästä toisen naisen kanssa sänkyyn, olisi kyse ihan yhtä lailla pettämisestä, kuin jos kyseessä olisi mies.

Musta on vähän kummallista, miten jotkut bi-seksuaalit tuntuvat pitävän selvyytenä, että heillä on oikeus hypätä esim. toisen naisen kanssa suhteisiin vaikka olisivat vakituisesti kimpassa miehen kanssa. Ihan kuin muka kyseessä olisi niin ehdoton ""tarve"". Höpöpuhetta minun mielestäni, elämä on valintoja, parisuhteesta puhumattakaan.

Jep Tintti, nimenomaan näin minäkin olen tätä asiaa pohtinut.

Ehkä taas joillekin meille periuskollisille tapauksille se on niin, että haluaa viettää laatuaikaa naisen kanssa kun on vapaa, mutta kuitenkin mieltää, että haluaa parisuhteeseen sitten kuitenkin miehen kanssa. En minä usko, että itse ainakaan pystyisin molempien kanssa ""pelehtimään"" yhtä aikaisesti ilman, että en kokisi tekeväni väärin jompaa kumpaa kohtaan.

Ehkä se, että monet bit päätyvät sitten kuitenkin vakituiseen suhteeseen miehen kanssa on se alkukantainen elämän jatkamisen tarve, vaikkei sitä välttämättä tiedostakaan selkeästi. Sillä naisen kanssa, vaikka kuinka nauttisi, ei sitten kuitenkaan voi sukua jatkaa, joten ehkä sitten kuitenkin elämän jatkumon kannalta luontoäiti on tehnyt ainakin osasta bi naisia niitä, jotka mieltävät miehen elämänkumppanina paremmiksi.

No, tulihan taas pohdintoja.

Mukava kuulla muuten, että vastauksia tulee molemmilta kannoilta. Juuri näin oppiikin ymmärtämään toisia ihmisiä ja toisia näkökulmia paremmin...

Ja jatkuu...

t. bi (kö?)

Meillä on tilanne tämä: Mies on itse ehdotellut, että hankkisin naisseuraa ihan vaan kokeilumielessä. Minusta ei ehkä olisi suhteeseen naisen kanssa (10 v. suoht onnellista yhteiseloa), joten en minä taida sitten bi olla. Olisinko bi-henkinen, se tuntuu olevan muotia. Aluksi oli puhetta siitä, että mies olisi kolmas pyörä sängyssä, mutta on se suostunut siihenkin, että menen jonkun naien kanssa sänkyyn ilman miestäkin. En koe tätä pettämiseksi, mitään ei nimittäin tapahdu miehen selän takana, vaan mies tietää kaikki.

Mulla oli ilmoitus ja sain muutaman sopivan vastauksen ja erään naisen tapasinkin talvella. Pidämme edelleen yhteyttä, mutta sänkyyn ei olla vielä päädytty. Jossain välissä kuitenkin, toivottavasti. Kerran pitää kokeilla vaikka matolääkkeitä.