Naisella kalju/ siili??? Tunnetteko ketään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bold
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla oli ittellä siili muutamia vuosia takaperin, ei kyllä mulle oikein sopinut kun ei ole kauhean kauniin mallinen pää. Siili/kalju vaatii kauniin pään muodon ollakseen kaunis.

Mulla oli kans siili tukka kun menin seiskalle ni vedin kaikki pois.. Ja ihan vaan sen takia kun ei mamma antanu ottaa nenäkorua ampumalla ni menin sit parturiin ja sanoin kaikki veks.. :D Sillon oli olkapäille asti mustat hiukset.. Kotia pääsin ni äiti sano et oishan sekin voinu ne leikata.. Kyllä muuten veetutti ku ei ees suuttunu :D Sitten seilasin keesin ja siilin välillä, nykysin blondit hiukset yli olkapäiden, enkä mistään hinnasta vedä siiliks, ei sopinu mulle :whistle:

Koulussa kuulin vittuiluu minkä kerkisin ja kaupungilla karmivia katseita, mut se oli sitä uhmaamis ikää ja kokeilun haluu..

mulla oli yläasteella irokeesi. äiti auttoi jopa lyhentelee sivuhiuksia ja maksoi parturit yms... kaupungilla olin saada turpaan ja toisel kertaa lens tiiliskivi nilkkoihin, jumalalle kiitos että otin sen askeleen juuri eteen kun tiili kopsahti maahan. huutelua tuli että ootko myttö vai poika? vastasin että olen kumpi haluat mun olevan :D
mut monet tuli myös ihastelemaan ja kertomaan kui arvostaa että uskallan olla "erilainen". jota en kyl ollu. olin samanlainen kuin kaikki muutkin "erilaiset" hehe...
kaveri kans leikkas kaljun. oli nätti..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tunnen. Ihosairaus. Vie hiukset tupoittain pois. Nainen ajaa siis mielellään loputkin pois, ettei näyttäisi kynityltä kanalta.

Mahdatko tietää mikä ihosairaus?

En tiedä nimeä. Valitan. Jos hän antais hiusten kasvaa, ne kasvais siellä täällä tuppoina. Suurin osa päänahasta ois kalju ja ne vähän tupot on ohutta, hentoa ja harvaa tukkaa. En muista kuulleeni sairaudelle nimeä.

Itselläni oli joskus kalju.
tai sänki, eihän se ihan kiiltävä ollut kun tumma tukansänki jäi.
Valehtelin muutamalle ihmettelijälle että on syöpä, alko ottaa niin päähän se kysely. Hahha. Jättivätpä rauhaan.

Siskoni bestiksellä taasen on ihan kiiltävä kalju, hällä on sellanen sairaus että ei ole mitään karvoja kehossa. Käyttää peruukkeja ja kulmakarvat on tatuoidut.

Muita ei nyt tule mieleen.

Serkkuni, hän on kuulemma lesbo. Vanha akka siis alkanut lesboilemaan,yäk ( hän on syntynytv.-61)
silloin kakarana kun hänet viimeksi näin hän asui ruotsissa ja asui suomalaisen miehen kansa ja tietääkseni saivat kaksi lastakin.
Sitten hän erosi , lapset otettin huostaan ja hän mutti englantiin.Meni siellä naimisiin ja sai ainaki yhden lapsen.
Sukukokouksessa sitten näen hänet :( :snotty:

Joo, itelläni.. Kyllästyin kertakaikkiaan ikuiseen hiusten laittamiseen ja vatvomiseen. Menin velipojan luo ja sanoin notta ajeleppas tukka pois koneella ja sehän teki työtä käskettyä. Ja voi juutas ko katoin peiliin!! Jotain aivan kauheeta!!!!

Ukko oli melko vaikeena ko pääni sille näytin, mutta nyt ku tempauksesta kuukausi niin alkaa ite ja vissiin ukkoki tottumaan. Ei tartte joka kerta kavahtaa kun peilin ohi kävelee.

Mutt kyllä kaduttaa. Vaikka ei tuo pitkä tukka ollut muutenkaan, vajaa polkkamittainen, mutt kyllä silti ketuttaa. Että pitää aina tempasta...

Voisko toi "aatteen vuoksi" olla vaikka skini, sillä alkuperäsellä skinhead-kulttuurilla ei muuten ole natsismin kanssa mitään tekemistä, on olemassa skinejä ja natsi-skinejä, alkuperäset skinheadit olivat tummaihoisia ja tulivat jamaikalta, kuten koko skinhead-kulttuuri. Ja kysymykseen, iteselläni on siili, ihan omasta valinnasta. Mieheni on kalju, ihan omasta valinnasta myös. Meillä kuuluu genreen, juurikin tämä skinhead.

siis, "aate" nykyään ainakin 2017 on suurimmaksi feministeillä tai samalla tavalla ajattelijoilla. hiukset ajetaan koska näytetään koko maailmalle että jos joku on "kaunis" niin se ei johdu hiuksista. naisen kauneus ei johdu siitä että on pitkät blondit hiukset, vaan että voi olla kaunis ilman hiuksiakin! itselläni ollu vakavana harkintana pitkään ja varmaan tällä viikolla lähtee tää ananas veks t. 16v tyttö

Yhteistyössä