Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tämä tutkimustieto ilmeisesti perustuu vain siihen, että eniten synnyttäviä löytyy tuosta ikäryhmästä!Asiaan ei varmaan vaikuta se, että monet vaan tähtäävätkin hankkivansa lapsia juuri tuossa iässä.
![]()
Tämä tutkimustieto ilmeisesti perustuu vain siihen, että eniten synnyttäviä löytyy tuosta ikäryhmästä!Asiaan ei varmaan vaikuta se, että monet vaan tähtäävätkin hankkivansa lapsia juuri tuossa iässä.
![]()
![]()
Wautsi wau! Sä kykenet lukemaan rivien välistä jotain, mitä varmasti itse kirjoittajillakaan ei ole käynyt mielessä, ja jota kukaan muu ei näe! :O
Eiköhän se nyt ole vaan yksinkertaisesti aika selvä juttu, että kun ollaan opiskeltu, ja oltu työelämässä jonkin aikaa, niin 30-34 vuotiaana suodaan sitten niiden lapsukaistenkin saapua maailmaan, ja juuri silloin, ettei vaan olekin jo yhtäkkiä liian myöhäistä.
![]()
Huoh mikä uutinen tuo nyt on, että JOS kolmekymppinen elää terveellisesti, hän voi olla hedelmällisempi?
No en minäkään nyt tuollaista kannata, mutta en turhaan lastensaannin lykkäystäkään. Suurin osa, mutta mulle olisi ollut aivan kamalaa jos minä en olisikaan kuulunut näihin suurimpaan osaan. Onneksi löysin tosiaan aikaisin mieheni jonka kanssa naimisiin ja lapsiakin suht nuorena, en varmuuden vuoksi, vaan halusin enkä keksinyt lykkäämisellekään perusteluja. Ainakin voin huokaista helpotuksesta että lapsia sain, koska nyt on jotain muutoksia selvästi tapahtunut kun ei enää näy ja kuulu. En halua tätä mitenkään vittuiluna siis sanoa, vaan toivon kaikille lapsia jotka niitä haluavat ja pelkään että ihmiset odottavat liian pitkälle.
No, toivotaan kuitenkin hedelmällisyyden säilyvän sinne 40v asti vähintään, en minäkään ketään painostaisi lapsia hankkimaan 20-25vuotiaana jos ei siltä tunnu, lähinnä kannustaisin jos asiaa pohdittaisi hyvillä lähtökohdilla.
Kauniita unia kaikille tasapuolisesti.![]()
Mun mielestä se, että tehdään lapsia VAAN sen perusteella että on parikymppinen (ja jonkin mielestä hedelmällisimmillään) on aika typerää..Olen nähnyt liian monta vastaavaa tapausta. Pojat eivät ole tuossa iässä valmiita sitoutumaan perhe-elämään, eikä ole kyllä moni tyttökään. Pitää päästä bilettämään ja shoppailemaan. Loppujen lopuksi isoäiti hoitaa lapsen ja on jokatapauksessa hoidossa joka vkl. Toki poikkeuksiakin on.
Kolmekymppisenä on jo elämä enemmän hallinnassa kuin parikymppisenä. SE on fakta.
Mun mielestä se, että tehdään lapsia VAAN sen perusteella että on parikymppinen (ja jonkin mielestä hedelmällisimmillään) on aika typerää..Olen nähnyt liian monta vastaavaa tapausta. Pojat eivät ole tuossa iässä valmiita sitoutumaan perhe-elämään, eikä ole kyllä moni tyttökään. Pitää päästä bilettämään ja shoppailemaan. Loppujen lopuksi isoäiti hoitaa lapsen ja on jokatapauksessa hoidossa joka vkl. Toki poikkeuksiakin on.
Kolmekymppisenä on jo elämä enemmän hallinnassa kuin parikymppisenä. SE on fakta.
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28760231:Tämän keskustelun perusteella vaikuttaa siltä, että moni 30+ nainen on kateellinen 20+ naiselle... Henkisesti kypsempi ihminen ei kyllä olisi kateellinen...
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28760231:Tämän keskustelun perusteella vaikuttaa siltä, että moni 30+ nainen on kateellinen 20+ naiselle... Henkisesti kypsempi ihminen ei kyllä olisi kateellinen...