Nainen on viehättävimmillään parikymppisenä ja mies viisikymppisenä

  • Viestiketjun aloittaja Don Sentti
  • Ensimmäinen viesti
Don Sentti
[QUOTE="Veera";30278188]Onko presidentti mielestäsi tavantallaaja perus-suomalainen?[/QUOTE]

On muuten, mutta asemansa takia hänellä on tavallista paremmat mahdollisuudet valita nuori vaimo.
 
Pessimisti
Varmaan keskimäärin pitää paikkansa, että markkina-arvo on noissa ikähaarukoissa korkeimmillaan. Mies on 50v ikään mennessä ehtinyt edetä urallaan, hankkia varallisuutta, elämänkokemusta ja sen tuomaa itsevarmuutta. 20v nainen taas on yleensä vielä terhakassa kunnossa vaikka noudattaisi epäterveellisiä elämäntapojakin.
 
mies1harm.
[QUOTE="aijaha";30277865]Olen nelikymppinen nainen ja minusta viisikymppiset naiset on viehättävimpiä. Ovat löytäneet oman tyylinsä (eli eivät huku massaan) ja kantavat sen tuntien arvonsa. Tietävät mitä tahtovat ja osaavat ottaa sen. Sinut itsensä kanssa kaiken kaikkiaan.[/QUOTE]

Onpa surullista, että nainen voi olla yksilö vasta 50v. Esim. Venäjällä jo nuoret parikymppiset naiset ilmaisevat itseään vahvasti ilman huoraksi, bimboksi, itseään täynnä olevaksi tms. leimaamista. Mut massat on massoja ja harva vaivaa päätään sillä, miksi Suomessa pitää sanoa noin.

Mun "oma juttu" löytyi varmaan joskus 24v.

Sinänsä 24v. on mielestäni raja, jossa nainen ei enää ole "maksimaalisen" suloinen vaan jo aikuisempi. Mutta kyllä nainen voi kaunistua tästä vielä muutaman vuoden. Huomaa esim. kuinka naisten kasvot muuttuvat, yleensä kaventuvat, pyöreys jää.
 
n43v
En allekirjoita tuota tutkimustulosta, koska nykyajan miehet ovat lisääntymiskammoisia, eivätkä halua saada itkeviä pilttejä riesakseen. Lisäksi kokemuksesta voin kertoa, että meillä yli nelikymppisillä naisilla riittää vientiä sekä nuorten että vanhempien miesten taholta.
 
Huono tutkimus
Viiskymppisillä miehillä on kaikilla sellainen heltta.

Itse olen päälle 30 ja minua luullaan yleensä parikymppiseksi kaikkialla tai jotkut erehtyvät nuoremmaksikin.
 
En allekirjoita tuota tutkimustulosta, koska nykyajan miehet ovat lisääntymiskammoisia, eivätkä halua saada itkeviä pilttejä riesakseen. Lisäksi kokemuksesta voin kertoa, että meillä yli nelikymppisillä naisilla riittää vientiä sekä nuorten että vanhempien miesten taholta.

ei nelikymppisten ämmien hyvä vienti johdu siitä että ne olis paremman näköisiä kuin parikymppiset vaan siitä että ne on niin helppoja
 
  • Tykkää
Reactions: Pessimisti
mies1harm.
En allekirjoita tuota tutkimustulosta, koska nykyajan miehet ovat lisääntymiskammoisia, eivätkä halua saada itkeviä pilttejä riesakseen. Lisäksi kokemuksesta voin kertoa, että meillä yli nelikymppisillä naisilla riittää vientiä sekä nuorten että vanhempien miesten taholta.
Vientiä riittää, mutta useimmiten syy on juuri tuo vanhemman naisen sinut itsensä kanssa -olo ja tietty "miehen käsittelykyky" sekä lämpö hänelle, isompi suurpiirteisyys ja rentous. Ei tämä poista sitä, etteikö miehet diggailisi nuoresta, tyttömäisestä ja freesistä _ulkonäöllisesti_ eniten.

On enemmän kulttuurinen ilmiö, että suomalaisnaiset ovat niin kauan epävarmoja ja epäyksilöllisiä, ilmaisevat, uskaltavat ja luottavat aika varoen. Minäkään en pidä siitä ja naiselle itselleenkin se lienee enemmän huono kuin hyvä.
 
Mä muuten annan ääneni nelikymppiselle. Tai kolmekymppinenkin käy. Ja viisikymppinen. NAINEN siis! Noisat tyttösistä en niin välitä.

Tosin, ei ulkonäkö oikeastaan edes ole iästä kiinni. Jotkut tuntuvat vaan kaunistuvan vanhetessaan. Ja sama pätee miehiin. Älytöntä sinällään edes kinata moisen hömppätutkimuksen tuloksista.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
"argh"
Osittain samaa mieltä, varmasti naiset ovat miesten silmissä haluttavia nuorina. Vielä joitain vuosikymmeniä sitten sweet 16 ja dancing queen only 17 jne oli ihan normaalia. Nyt kun pedokortti nostetaan esille ihan koko ajan, niin pakkohan miesten on sanoa ettei nuoret naiset kiinnosta...

Oma mielipiteeni miehistä on se, että ovat komeimmillaan siinä about 33-40-vuotiaina. Toki on komeita nuorempiakin miehiä, mutta heissä on vähän sitä poikamaisuutta edelleen nähtävissä. Mikä ei toki sinäänsä haittaa :D

Mutta että yli 50v, no... Ei. Toki Johnny Depp on edelleen komea, mutta oli komeampi silloin joitain vuosia sitten. Samaten George Clooney ja Antonio Banderas ym ikikomeat miehet.
 
Mies.
Siis ihan selvästihän toi on huomattavissa kun vähän katselee ympärilleen, tosi paljon omassakin kaveriporukassa menee niin että nainen on vanhemman näköinen kuin miehensä.. Ikäryhmä 35-40 ja sellaisia 50 ukkoja tunnen ketkä voisi sanoa olevansa 35 eikä kukaan epäilisi, naisissa en vastaavia tunne.
 
Siis ihan selvästihän toi on huomattavissa kun vähän katselee ympärilleen, tosi paljon omassakin kaveriporukassa menee niin että nainen on vanhemman näköinen kuin miehensä.. Ikäryhmä 35-40 ja sellaisia 50 ukkoja tunnen ketkä voisi sanoa olevansa 35 eikä kukaan epäilisi, naisissa en vastaavia tunne.
Kaveriporukoistasi en tiedä, mutta meillä se todella menee noin. Mies siis on minua nuorempi :D -Toisaalta, multa ne paperit aina kysytään eikä mieheltä.
 
mies1harm.
Mä muuten annan ääneni nelikymppiselle. Tai kolmekymppinenkin käy. Ja viisikymppinen. NAINEN siis! Noisat tyttösistä en niin välitä.

Tosin, ei ulkonäkö oikeastaan edes ole iästä kiinni. Jotkut tuntuvat vaan kaunistuvan vanhetessaan. Ja sama pätee miehiin. Älytöntä sinällään edes kinata moisen hömppätutkimuksen tuloksista.
Musta tää taas on ideologisesti kiinnostavaa :) Koska nyky-Suomessa on vähän tabu, ainakin paheksuttavaa, jos mies tykkää nuorista "tytöistä". Siihen on tultu, että aletaan biologiaa vastaan käymään. Ja jotkut miehet todella menee kiltisti tuohon eli kieltää "ei, mä tykkään vain varttuneista naisista" kun oikeesti tää on naisten luoma keinotekoinen malli miehelle ajatella ja tuntea, tasa-arvon tunkemista biologian ja viehätyskokemuksen ohi siis. Painostava kahle, jota ei löytyne muualta maailmasta.
 
Musta tää taas on ideologisesti kiinnostavaa :) Koska nyky-Suomessa on vähän tabu, ainakin paheksuttavaa, jos mies tykkää nuorista "tytöistä". Siihen on tultu, että aletaan biologiaa vastaan käymään. Ja jotkut miehet todella menee kiltisti tuohon eli kieltää "ei, mä tykkään vain varttuneista naisista" kun oikeesti tää on naisten luoma keinotekoinen malli miehelle ajatella ja tuntea, tasa-arvon tunkemista biologian ja viehätyskokemuksen ohi siis. Painostava kahle, jota ei löytyne muualta maailmasta.
mitä sä tytteli oiken selität taas. :headwall:
 
Musta tää taas on ideologisesti kiinnostavaa :) Koska nyky-Suomessa on vähän tabu, ainakin paheksuttavaa, jos mies tykkää nuorista "tytöistä". Siihen on tultu, että aletaan biologiaa vastaan käymään. Ja jotkut miehet todella menee kiltisti tuohon eli kieltää "ei, mä tykkään vain varttuneista naisista" kun oikeesti tää on naisten luoma keinotekoinen malli miehelle ajatella ja tuntea, tasa-arvon tunkemista biologian ja viehätyskokemuksen ohi siis. Painostava kahle, jota ei löytyne muualta maailmasta.
Mutta mä puhuin itsestäni, en miehistä.
 

Yhteistyössä