Nainen on viehättävimmillään parikymppisenä ja mies viisikymppisenä

  • Viestiketjun aloittaja Don Sentti
  • Ensimmäinen viesti
Mulla ei ole kokemusta alaikäisistä. En harrastanut seksiä teininä. Vanhemmat miehet ei kiinnosta. Olen mun ikäisteni kanssa tai mua nuorempien kanssa.
Ei muakaan kiinnosta nuoremmat eikä oikeastaan vanhemmatkaan. 15v tuo oli kun alettiin seukkaa ja nyt se on 45. Toki mulla ei ole myöskään vertailukohtia, ei ole ollut tarvetta
 
Don Sentti
"Tutkimus: Seksikumppanin ihanneikä erilainen miehillä ja naisilla
Kotimaa 13:10.

Miehillä ja naisilla on erilaiset toivomukset, mitä tulee seksikumppanien ikään. Åbo Akademin psykologian oppiaineen tutkijoiden tekemän tutkimuksen mukaan naisten toiveet toteutuvat paremmin kuin miesten.

Tutkijoiden mukaan tämä selittyy muun muassa sillä, että naiset ovat miehiä valikoivampia seksuaalisessa käyttäytymisessään.

Yli 12 000 henkilön tutkimuksesta selvisi, että naiset ovat keskimäärin kiinnostuneita itsensä kanssa suhteellisen samanikäisistä tai hieman vanhemmista miehistä. Tulos on sama kaikenikäisten naisten osalta.

Miehillä puolestaan on taipumus olla seksuaalisesti kiinnostuneita noin 25-vuotiaista naisista. Ihanneikä on sama sekä tätä nuoremmilla että vanhemmilla miehillä. Tutkijoiden mukaan syynä tähän on se, että tämän ikäinen nainen on kaikkein hedelmällisimmässä iässä.

Tutkimus keskittyi heteroseksuaaliseen mielenkiintoon."

http://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/2014/09/25/tutkimus-seksikumppanin-ihanneika-erilainen-miehilla-ja-naisilla
 
m1es
Åbo akademin tutkijat ovat siis taas kerran todistaneet sen-mitä-ei-saa-sanoa-ääneen. Uhmaan kuitenkin pahan voimia: 25 vuodesta eteenpäin nainen menettää seksikkyyttään miesten silmissä vuosi vuodelta. Niillä 40- tai 50-vuotiailla, jotka ovat omasta (tai ehkä ympäristönkin) mielestä seksikkäitä, on kikkana meikkien, silkonin, hiusvärin, hormonikorvaushoidon ja botoxin avulla jäljitellä 25-vuotiaan ulkonäköä. Jos 50-vuotias nainen on seksikäs, miksei hän halua näyttää 50-vuotiaalta?
 
Don Sentti
"IS:n toimitussihteeri Hanni Maula kirjoitti kommentissaan siitä, kuinka nuoret naiset olivat yrittäneet vokotella hänen ystävänsä aviomiestä aivan tämän silmien edessä.
Miesten mielestä tilanteessa ei ole mitään outoa. Aikuinen, charmikas mies niittää heidän mukaansa nuoria naisia kuin kypsää kauraa!

"Näin se menee. Jossakin vaiheessa alkoi kiinnostusta tulla. Kun on töissä naisvaltaisella alalla, pikkujoulut ja kaikki kemut pitää kulkea seinävieriä pitkin. Hyvätapainen, hauska, koulutettu ja fiksu mies kyllä kelpaa vaikka vähän ikäeroakin olisi.

Asiallisesti hoidettu koti, mukavat lapset, pärjääminen työelämässä ja pitkä parisuhde ovat ikään kuin hyvän CV:n ainekset parisuhdemarkkinoilla. Vaimo tietää asiasta ja ymmärtää tilanteen.

Onneksi meillä on keskenämme asiat hyvin ja rouva on paras ystäväni. Myös yhteisiä hetkiä ja yhteisiä mielenkiinnon kohteita löytyy riittävästi. Niinpä ei ole mitään syytä langeta houkutuksiin. Terkkuja vaan kaikille upeille naisille. Ei se ole teistä kiinni. Kotona vain on jo joku."

Odysseus

"Itse oon nyt 53-vuotias ja hyvin säilynyt. Varsinkin fysiikka pelaa ja sitä naiset arvostavat. Tuntuu että nuoret naiset (25-35v) arvostavat kokemusta miehessä.

Ja ei se jää siihen yhteen kertaan se yhteinen hauskanpito vaan kun numeron antaa niin sitä hauskanpitoa jatkuu eka tapaamisen jälkeenkin.

Mut ei nuorempien miesten kannata loukkaantua. Kyllä seurustelukumppanina kelpaa varmaan se "omaa ikäluokkaan" oleva naiselle mutta siihen "hauskanpitoon" tarvitaan kokeneempaa - ja kyllä se mulle sopii."

Jacce

"Itse allekirjoitan saman. Olen 40-kymppinen itseni keskimääräistä paremmassa kunnossa pitänyt ukko ja joka kerta kun baariin jaksaa raahautua, niin vientiä olisi ollut välillä useammankin henkilön kanssa.

Väillä ihan vaivaantumiseen saakka saanut selitellä, että olen myös ukkomies. Ja ikähaarukka on ollut siinä 25-40 vuotta. Tekee kyllä todella hyvää itsetunnolle, sitä en kiellä!"

Toistaiseksi kiltisti

Osa miehistä ei saanut parikymppisinä mitään huomiota vastakkaiselta sukupuolelta, mutta vienti lisääntyi, kun vuosia tuli lisää mittariin.

"Joskus 37-vuotiaana se alkoi. Nuoret naiset n. 17-24-vuotiaat alkoivat iskeytyä seuraan. Hämmentävintä on ollut lukioikäisten tyttöjen flirttaileva käytös.

No itsellä nyt yli nelikymppisenä 23-vuotias tyttöystävä. Itse koin 23-vuotiaana olevani jotenkin valmis aikuisten maailmaan tai jotenkin omilla aivoilla ajattelemaan kykenevä. Enkä tosiaan ole mitenkään hakenut tai unelmoinut suuresta ikäerosta. En toki valita siitä, että aktiviteettia piisaa."

Jamppa

"Heh, niinhän siinä vääjäämättä taitaa käydä. Kun olin parikymppinen en oikeastaan saanut mitään huomiota naisilta vaikka kuinka yritin ja nyt 35-vuotiaana olen kovin monesti itsekin yllättynyt kuinka aktiivisesti naiset, lähinnä nuoremmat, hakeutuvat seuraan. No hyvä varmasti näin, mutta en kyllä olisi ikinä arvannut että onneni voisi kääntyä näin totaalisesti iän myötä."



http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288745559585.html
 

Yhteistyössä