Nainen ja auto...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
"Kirjoittaja:
Raavi
(2020-06-12 20:50:23) (luettu: 50 krt)
Otsikko:
Juuh,mitä mieltä naisen avaruudellisesta hahmotuksesta..?
Viesti:
Juu, olin eräässä kauppakeskuksessa autolla ja siis aioin ihan normaalisti ajaa autoni tyhjään ruutuun. Viereisen ruudun nainen on lähdössä ,mutta se ei juuri häiritse minua. alan siis kääntämään autoani normaalisti ja siis valmistaudun ujuttautumaan ruutuun. Noo yhtä-äkkiä auton etuovi aukenee ja estää sen. Noo odottelen siinä vähän aikaa ,mitä se aikoo. Mitään ei tapahdu,mutta kohta mörttisen näköinen eukko kääntyy istuimellaan ja kääntyy siis minua kohti sanoen ,että minä en mahdu ruudusta pois. No, tajuan vähemmälläkin,että tässä aiotaan oikoa autoni koko toisen kyljen pellit ja peruutan ennen kuin pahempia tapahtuu. Eukko lähtee ruudusta ja olen saanut kouluopetusta naisen auton käsittelystä. Ilmeisesti siitä ruudusta ei siis pääse pois jos jompi kumpi tai molemmat ruudut vierestä ovat täynnä?? Mitenhän olisi käynyt jos olisi ehtinyt pysäköidä ja en olisi ollut enään paikalla? Pitäisikö lainsäädäntö nyt muuttaa pysäköimisen takia naisia varten ,että nainen tarvitsee pysäköintihallissa kolme paikkaa,kun naisen autoa ei saa hallista muuten ulos? Erityinen merkki,nainen pysäköintihallissa pitäisi autossa myös olla."

Lapsellista yleistämistä. Mä ja moni muu nainen osaa kyllä peruuttaa ruudusta pois vaikka molemmin puolin olis autot parkis. Ja ihan ku miehet ei kolaroisi...

On ylipäätään täyttä kusipäisyyttä olla antamatta tilaa peruuttajalle. Jos toinen on peruuttamassa ruudusta, siihen viereen tulossa oleva jää odottamaan sopivalle etäisyydelle samalla blokaten tilaa sille peruuttajalle ja luomalla kaikille joustavan, turvallisen ja helpon liikenneympäristön. Kun peruuttaja on poistunut paikalta, voi odottaja ottaa oman paikkansa ja hänen takanaan mahdollisesti odottanut sen poistuneelta autolta vapaaksi jääneen paikan.

T: Mies ja entinen ammattiautoilija

Jassoo, että tätä lajia taas... *huoh* Kyllä täytyy olla pieni vehje housuissa miehellä, jonka pitää haukkua naisia yleisesti omaa egoaa kohottaakseen...

Ja joo, kiitos kysymästä - tää nainen ainakin osaa käsitellä sitä autoa ja pistää sen perä tai nokka edellä sinne ruutuun - ihan sama. Sinä peruuttamisessa on vaan se ongelma, että ennen, kun ehdit pakkia laittaa päälle, niin joku kusipäinen mies jo kiilaa siihen ruutuun, mihin meinasin itse mennä. Siksi parkkaan yleensä keula edellä.

Jassoo, että tätä lajia taas... *huoh* Kyllä täytyy olla pieni vehje housuissa miehellä, jonka pitää haukkua naisia yleisesti omaa egoaa kohottaakseen...

Ja joo, kiitos kysymästä - tää nainen ainakin osaa käsitellä sitä autoa ja pistää sen perä tai nokka edellä sinne ruutuun - ihan sama. Sinä peruuttamisessa on vaan se ongelma, että ennen, kun ehdit pakkia laittaa päälle, niin joku kusipäinen mies jo kiilaa siihen ruutuun, mihin meinasin itse mennä. Siksi parkkaan yleensä keula edellä.
Miesvihaaja!

Sellaiset miesvihat siellä.

Yhteistyössä