Naiset, auto ja käsilaukku. Miksi pieni laukku pitää viedä kyytiin auton toiselta puolelta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Siis olen itsekin nainen mutta ihmettelen sellaista asiaa mitä olen huomannut monen naisen tekevän. Eli jos lähdetään yksin autolla johonkin, mennään autolle pelkääjän puolelle ja laitetaan siihen penkille sellainen pieni käsilaukku ja sitten kävellään kuskin paikalle. Sama kun tullaan perille niin noustaan autosta, kävellään auton toiselle puolelle ja otetaan se pieni laukku siitä pelkääjän puolen penkiltä. Miksi ei mennä suoraan autoon kuskin paikalle ja laiteta siitä sitä pientä laukkua siihen viereiselle penkille? Miksi hyöritään pyöritään ympäri autoa.. Ei siinä keskellä penkkien välissä tietääkseni mitään pleksiä ole..

En ole tuollaista nähnyt, mutta kuulostaa hiukan vaivalloiselta. Ehkä kuskilla ei ole ajamiseen sopivia vaatteita päällä ja helmojen kokoamiseen ja autoon kipuamiseen tarvitasn molemmat kädet :alien:

Mä teen kahvimukille noin (jottei se läiky, auto parkissa pihassa niin että pelkääjänpuoli on lähempänä) mutta käsilaukuista mulla ei ole kokemusta.

Minulla ei ole koskaan pientä laukkua vaan iso säkkilaukku niin helpompi se on heitää siihen penkille kuin yrittää änkeä sen kanssa kuskin ovesta ja viskata siihen viereen.

Mutta ettei nt ihan asian viereen lipsuta, niin keksinpä vielä yhden mahdollisen veskanasettelusyyn. Ehkä olkahihna jää ärsttävästi kiinni vaihdekeppiin tai käsijarruun kun sitä kurottaa ajajanpenkiltä toiselle penkille.

Yhteistyössä