Nainen ei tee aloitetta, en ymmärrä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mies"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mies";28566524]Seksiä en ole vielä harrastanut, ja ikää on noin 30 vuotta. Tiedän, että naiset arvostavat tällaista uskollisuutta.[/QUOTE]

Luulo ei ole tiedon väärti, tässä sulle newsflash: 30-vuotiaat neitsytmiehet ei ole suurinta huutoa sinkkumarkkinoilla...

Useimpien kanssa saat odottaa ihan rauhassa tuomiopäivään asti, eivät ne pyydä vaikka olisivat kiinnostuneita koska elävät vielä joillakin menneillä vuosikymmenillä ja olettavat että miehen pitää aina tehdä aloite.

Eikä siinä mitään, kyllähän sen aloitteen voi tehdä itsekin mutta kun joskus odottaisi että nainenkin voisi olla aktiivinen eikä mikään saatanan seinäruusu joka vain odottaa.

Voi vittu nainen hoitaa raskauden ja synnytyksen imetyksineen, ettekö te saatanat voi hoitaa edes treffikutsua?!

[QUOTE="mies";28566532]
En tiedä, ehkä se nainen on sitten vähän vässykkä. Mutta minä haluan olla se, joka ei ota riskejä ja joka on se halutumpi osapuoli, kun aloite tehdään minulle eikä toisinpäin.[/QUOTE]

Hyi yök, kuulostat ihan mun exältä. Nainenhan on toki se vässykkä jos ei tee aloitetta, mutta sinä et?!?

Onko se nainen vässykkä ja paska aina jatkossakin jos tulee tilanteita missä sinä toki voisit tehdä asian eteen jotain, mutta vain odotat että nainen tekisi kaiken sinun puolesta, mutta ei sitten teekään?

[QUOTE="vieras";28566754]Voi vittu nainen hoitaa raskauden ja synnytyksen imetyksineen, ettekö te saatanat voi hoitaa edes treffikutsua?![/QUOTE]Ooh, synnytyskortti vedetty esiin. Universaali passi naiselle kaikkiin etuoikeuksiin.

Nyt eletään jo vuotta 2013, juntti. Korttisi on pahasti vanhentunut. Jos väität sen olevan voimassa niin sitten on aivan turha yrittää kaivaa esiin tasa-arvokorttiakaan MISSÄÄN muissa tilanteissa.

sä ihan varma että olet tän tarinan nimenomaan se MIESpuolinen ? Kovin on naisen tekstiä minusta, tai sitten omaat todella pikkutyttömäisen ajattelutavan ?? Ei siis millään pahalla kuitenkaan.

[QUOTE="wtf";28566810]Ooh, synnytyskortti vedetty esiin. Universaali passi naiselle kaikkiin etuoikeuksiin.

Nyt eletään jo vuotta 2013, juntti. Korttisi on pahasti vanhentunut. Jos väität sen olevan voimassa niin sitten on aivan turha yrittää kaivaa esiin tasa-arvokorttiakaan MISSÄÄN muissa tilanteissa.[/QUOTE]

Emme tule koskaan pääsemään täyteen tasa-arvoon, koska meidän biologiset ominaisuudet eivät ole täysin samoja. Ei se haittaa normaalia elämää eikä vaikuta työelämään, mutta kyllä synnytyskortti voidaan vetää esiin viimeistään tässä vaiheessa kun mies yrittää haukkua naisia vässyköiksi. Vässykät ei nimittäin koko prosessiin edes kykenisi.

[QUOTE="wtf";28566810]Ooh, synnytyskortti vedetty esiin. Universaali passi naiselle kaikkiin etuoikeuksiin.

Nyt eletään jo vuotta 2013, juntti. Korttisi on pahasti vanhentunut. Jos väität sen olevan voimassa niin sitten on aivan turha yrittää kaivaa esiin tasa-arvokorttiakaan MISSÄÄN muissa tilanteissa.[/QUOTE]

Miksi se kortti on vanhentunut? Käsittääkseni naiset edelleen kantavat ja imettävät lapsen ihan niinkuin aikojen alusta asti, vai olenko väärässä?
Toiseksi ei kai tässä kukaan mitään tasa- arvo korrtteja ole haettukkaan, kun miehet ei yksinkertaisesti kykene raskautumaan ja imettämään.
Kolmanneksi, mun mielestä tasa- arvolla ja sukupuolisilla eroilla ei ole tekemistä toistensa kanssa.
Ja viimeiseksi. Mikäli olet mies. Jos sulla saatana olis harmainta aavistustakaan siitä, mitä on olla raskaana, synnyttää ja imettää aamusta iltaan ja pitkin yötä, niin sulla typeryksellä olis edes sen verran järkeä päässä, että tajuaisit olla helvetin hiljaa ja kiitollinen siitä, että joku muu tekee sen!!!! Mä vaihtaisin koska tahansa raskaanan olemiset ym. siihen, että pyytäisin vaan jengiä treffeille!!!!!

[QUOTE="Vieras";28566990]Naiset ovat synnyttäneet lapsia tuhansia vuosia, se ei ole mikään saavutus vaan täysin normaalia toimintaa.[/QUOTE]

Mua sitten korpee, että joku tulee kertomaan miten luonnollista synnyttäminen on. Paskat! Siinä ei ole mitään luonnollista. Se on sairasta touhua.
Toiseksi, ihmisen pystyasento on tehnyt synnyttämisestä äärimmäisen vaikeaa...

Mua sitten korpee, että joku tulee kertomaan miten luonnollista synnyttäminen on. Paskat! Siinä ei ole mitään luonnollista. Se on sairasta touhua.
Toiseksi, ihmisen pystyasento on tehnyt synnyttämisestä äärimmäisen vaikeaa...

Kyllä mä koin omat synnytykseni hyvinkin luonnollisiksi, ei todellakaan sairasta. Ei meistä täällä kukaan olisi ilman synnytystä.

[QUOTE="Vieras";28567060]Kyllä mä koin omat synnytykseni hyvinkin luonnollisiksi, ei todellakaan sairasta. Ei meistä täällä kukaan olisi ilman synnytystä.[/QUOTE]

Ei olis, mutta ei siinä silti mitään luonnollista ole. Tä on mun näkemys asiasta ja siinä pysyn. Sä voit toki olla ihan toista mieltä.

Miksi se kortti on vanhentunut? Käsittääkseni naiset edelleen kantavat ja imettävät lapsen ihan niinkuin aikojen alusta asti, vai olenko väärässä?
Toiseksi ei kai tässä kukaan mitään tasa- arvo korrtteja ole haettukkaan, kun miehet ei yksinkertaisesti kykene raskautumaan ja imettämään.
Kolmanneksi, mun mielestä tasa- arvolla ja sukupuolisilla eroilla ei ole tekemistä toistensa kanssa.
Ja viimeiseksi. Mikäli olet mies. Jos sulla saatana olis harmainta aavistustakaan siitä, mitä on olla raskaana, synnyttää ja imettää aamusta iltaan ja pitkin yötä, niin sulla typeryksellä olis edes sen verran järkeä päässä, että tajuaisit olla helvetin hiljaa ja kiitollinen siitä, että joku muu tekee sen!!!! Mä vaihtaisin koska tahansa raskaanan olemiset ym. siihen, että pyytäisin vaan jengiä treffeille!!!!!
Repesivätkö paikkasi noin pahasti vai mikä ongelmasi on?

Maailmasi on todella, todella surullinen ja mustavalkoinen jos kuvittelet että naisen elämä lapsen maailmaansaattamisen takia on kärsimystä ja miehen elämä pelkkää ruusuilla tanssimista ja treffeille pyytämistä. Kirjoituksistasi paistaa suuri tuska ja äärimmäisen suppea maailmankatsomus. Voimia sinulle, suosittelen hankkimaan ammattiapua.

[QUOTE="vieras";28566815]Emme tule koskaan pääsemään täyteen tasa-arvoon, koska meidän biologiset ominaisuudet eivät ole täysin samoja. Ei se haittaa normaalia elämää eikä vaikuta työelämään, mutta kyllä synnytyskortti voidaan vetää esiin viimeistään tässä vaiheessa kun mies yrittää haukkua naisia vässyköiksi. Vässykät ei nimittäin koko prosessiin edes kykenisi.[/QUOTE]Älä nyt edes viitsi. Ei kannata yrittää nostaa nyt kaikkia naisia jalustalle ja kiillottaa kypärää. Kyllä niitä lapsia synnyttävät ympäri maailman ihan täysin vässykät naiset siinä missä muutkin. Naiset jotka eivät lapsia edes halua, naisia jotka eivät kykene niitä elättämään, naiset jotka päätyvät tappamaan omat lapsensa tai antamaan ne pois, esimerkkejä on lukemattomia. Luonto huolehtii siitä että naiset hankkivat lapsia, ei niitä päätöksiä ja koko toimitusta todellakaan pelkkä järki ohjaa vaan hormonit ja vaistot jotka löytyvät myös vässyköiltä.

Tälläkin palstalla on tällä hetkellä naisia jotka ovat synnyttäneet lapsia joita eivät kykene itse elättämään ilman yhteiskunnan turvaverkkoa tai miestä. Ne naiset ovat vässyköitä sanan varsinaisessa merkityksessä. Joten ei se synnyttäminen poista naisesta vässykkyyttä.

[QUOTE="wtf";28567128]Repesivätkö paikkasi noin pahasti vai mikä ongelmasi on?

Maailmasi on todella, todella surullinen ja mustavalkoinen jos kuvittelet että naisen elämä lapsen maailmaansaattamisen takia on kärsimystä ja miehen elämä pelkkää ruusuilla tanssimista ja treffeille pyytämistä. Kirjoituksistasi paistaa suuri tuska ja äärimmäisen suppea maailmankatsomus. Voimia sinulle, suosittelen hankkimaan ammattiapua.[/QUOTE]

Eivät revenneet paikat paikat pahasti. Eikä mulla oikeastaan ole ongelmaakaan.
Kieltämättä olen himan mustavalkoinen, mutta väliin saattaa joskus mahtua montakin harmaan sävyä.
Käisttääkseni en ole missään vaiheessa väittänyt miehen elämän olevan helppoa tai pelkkää ruusuilla tanssimista. En synnytyksistä ym. huolimatta haluaisi olla mies. Pidän naisena olemisesta ja naiseudesta.
Kirjoituksistani ei paista suuri tuska tai suppea maailmankatsomus. Vaan hyvin kärkkäät sanavalinnat. Suotakoon se minulle.
Suosittelen sinua olemaan hieman vähemmän vakavamielinen. Joskus auttaa, kun pitää pienen hymyn kasvoillaan lukiessaan mammapalstan keskusteluja ;)

[QUOTE="vieras";28566749]Luulo ei ole tiedon väärti, tässä sulle newsflash: 30-vuotiaat neitsytmiehet ei ole suurinta huutoa sinkkumarkkinoilla...[/QUOTE]

Olen tuosta hieman eri mieltä. Moni nainen oikeasti arvostaa miestä, joka ei lentele kukasta kukkaan. Maailma on menossa perinteisempien arvojen suuntaan.

Onko synnytys sitten epäluonnollista? Vain ihmisten kohdalla vai noin yleensäkin? Eli jos kettu tai jänis synnyttää tuolla metikössä poikasia, niin onko sekin epäluonnollista?

En ole erityisen kiinnostunut kettujen tai jänisten synnyttämisestä. Tiedän kuitenkin, että niille se on huomattavasti helpompaa :)
Kuten sanoin, mun näkökulmasta ihmisen synnyttämisessä ei ole mitään luonnollista. Se on sairainta touhua mitä tiedän. Näin minä siihen suhtaudun. Se ei silti tarkoita sitä, ettenkö ole synnyttänyt tai ettenkö kokenut saatuani vauvan syliini sen kaiken kivun ym. täysin merkityksettömäksi. Mua vaan ärsyttää se, että synnyttämisestä puhutaan aina luonnollisena asiana. Se vaan ärsyttää!!!! Koska sitä hoetaan jatkuvasti, niin minäpä vastaan, ettei siinä ole mitään luonnollista.
Sä voit mun puolesta ajatella synnyttämistä ihan justiinsa niin luonnollisena, kuin haluat. Äläkä irrotta yhtä lausetta kappaleesta. Sekin on ärsyttävää :)

Itse en arvosta miehen seksuaalista kokemattomuutta sen enempää kuin kokemustakaan. Aivan samantekevää minulle, onko miehen kolmas jalka uinut kymmenessä vai tuhannessa eri vaginassa. Täydellistä kokemattomuutta en pidä suotavana, vaikka siinä olisikin etuna se, ettei miehellä ole seksissä huonoja maneereja joista pitäisi opettaa pois.

[QUOTE="mies";28566583]Minä ainakin hymyilen monille heikoilta vaikuttaville naisille ja olen ystävällinen, vaikka en arvosta yhtään heitä ihmisinä. Passiiviset vässykkänaiset ovat jotenkin niin koomisen säälittäviä.[/QUOTE]

Jos joku on vässykkä, se taidat olla sinä... Kunnon mies tekee aloitteen. Naiset tykkää miehisistä miehistä, jotka uskaltavat tehdä aloitteita, eikä sinunlaisista vässyköistä. Jos mies odottaa aloitetta naiselta, on jossain vikaa.

Arvostan, ehkä koulutettuna ja ajattelevana ihmisenä, enemmän henkisesti kehittynyttä yksilöä eli sellaista, jolla on jokin kehittyneempi moraalikoodisto toimintansa pohjana, kuin suoraviivaisuutta tai viettiensä mukaan toimivaa.

Seksi jopa parisuhteessa on jo "last season" esimerkiksi Japanissa, mikä on toki väestönkasvullisesti huolestuttavaa. Itse en mene niin pitkälle, mutta ymmärrän sikäläistä ajattelutapaa, jossa paljon tärkeämpää on henkisen tason yhteys ja kokemukset.

Ehdottomasti arvostan minäkin yksilöä, jonka toimintaa ohjaa kehittynyt moraalikoodisto. En vain ulota sitä niinkään seksiin, irrotan sen tietyllä tavalla omaksi alueekseen. Parisuhteiden määrä kertoo minulle paljon enemmän kuin seksipartnereiden määrä, jälkimmäisestä en ole edes juurikaan kiinnostunut.

[QUOTE="mies";28567254]Ketjussa on muuten ainakin kaksi "mies"-nimimerkkiä :)[/QUOTE]

Höpöhöpö, sinä se olet koko aika. Sua vissiin harmittaa, että sut leimattiin vässykäksi ja myt vielä joku nainenkin on päänvaivana. Rankkaa se on miesten elämä, kun haluaiI olla haluttu, mutta kun ei vaan ole. Tulikos sun illalla juotua vähän liikaa? :D

[QUOTE="vieras";28567203]Jos joku on vässykkä, se taidat olla sinä... Kunnon mies tekee aloitteen. Naiset tykkää miehisistä miehistä, jotka uskaltavat tehdä aloitteita, eikä sinunlaisista vässyköistä. Jos mies odottaa aloitetta naiselta, on jossain vikaa.[/QUOTE]

Mies voi olla kunnollinen vaikka olisi tällä tavoin vässykkä. On naisia jotka ovat ns. miehisiä ja näille naisellinen mies voi olla sopiva. Osa heistä tosin haluaa kilpailevan miehen ja osa vässyköistä haluaa toisen vässykän rinnalleen. Perinteiset sukupuoliroolit eivät kahlehdi enää niin paljoa kuin ennen.

Muut ominaisuudet luultavasti estävät miehen pariutumista enemmän, mutta ehkä se oikea kävelee joskus vastaan. Varmasti iso osa olisi juossut karkuun nopeaa kosintaani, mutta astrolaben kanssa olemme täydelliset :heart:

• Tykkää
Reactions: astrolabe

Yhteistyössä