Nainen ei tee aloitetta, en ymmärrä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mies"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Antivässykkä;28566568:
Minä taas olen jutellut usean naisen kanssa, jotka ovat kertoneet töissä olevasta miespuolisesta hyypiöstä, jolle ollaan ystävällisiä ihan säälistä.

Nimenomaan näin. Miehet ovat hyypiöitä, naiset saavat olla mitä haluavat.

Onneksi moni mieskin pitää yllä tätä maskuliinista miesmallia haukkumalla niitä miehiä, jotka eivät suostu tekemään ylimääräisiä asioita sen takia, että ovat miehiä.

[QUOTE="feministi";28566573]Nimenomaan näin. Miehet ovat hyypiöitä, naiset saavat olla mitä haluavat.

Onneksi moni mieskin pitää yllä tätä maskuliinista miesmallia haukkumalla niitä miehiä, jotka eivät suostu tekemään ylimääräisiä asioita sen takia, että ovat miehiä.[/QUOTE]

se on tosiaan kivaa kun tyhmät miehet haukkuvat sellaisia miehiä, jotka ei suostu ottamaan miesten ylimääräisiä velvollisuuksia. kiva meidän naisten kannalta sellaiset naisia auttavat hölmöläiset :)

[QUOTE="Huhhuh";28566575]Onko sulla ap nyt ongelmana oikeesti joku tän palstan nainen, vai mitä tää sun mukanäppärä leikkis meinaa?[/QUOTE]

Halusin vaan vastauksia kysymykseen: kuinka kauan kestää, että naiset yleensä pyytää esim. treffeille?

[QUOTE="mies";28566577]Halusin vaan vastauksia kysymykseen: kuinka kauan kestää, että naiset yleensä pyytää esim. treffeille?[/QUOTE]

Jos naista kiinnostaa, ei kestä kauaa. Jos ei kiinnosta, nainen ei pyydä. Tajuatko? Sua ei oo pyydetty.

[QUOTE="Huhhuh";28566578]Jos naista kiinnostaa, ei kestä kauaa. Jos ei kiinnosta, nainen ei pyydä. Tajuatko? Sua ei oo pyydetty.[/QUOTE]

Siis mietin vain, kun naiset vaikuttavat usein heikoilta ja luusereilta. Voisiko olla niin, että vässykkä-nainen ei uskalla tehdä aloitetta, vaikka selvästi komea ulkomuotoni saakin hänet kuumaksi?

[QUOTE="mies";28566580]Siis mietin vain, kun naiset vaikuttavat usein heikoilta ja luusereilta. Voisiko olla niin, että vässykkä-nainen ei uskalla tehdä aloitetta, vaikka selvästi komea ulkomuotoni saakin hänet kuumaksi?[/QUOTE]

Tuskin sun ulkomuotos ketään kuumaksi saa. 30 neitsyt on lähinnä outo, ei mikään haluttu.

Alkuperäinen kirjoittaja Antivässykkä;28566568:
Minä taas olen jutellut usean naisen kanssa, jotka ovat kertoneet töissä olevasta miespuolisesta hyypiöstä, jolle ollaan ystävällisiä ihan säälistä.

Minä ainakin hymyilen monille heikoilta vaikuttaville naisille ja olen ystävällinen, vaikka en arvosta yhtään heitä ihmisinä. Passiiviset vässykkänaiset ovat jotenkin niin koomisen säälittäviä.

[QUOTE="mies";28566580]Siis mietin vain, kun naiset vaikuttavat usein heikoilta ja luusereilta. Voisiko olla niin, että vässykkä-nainen ei uskalla tehdä aloitetta, vaikka selvästi komea ulkomuotoni saakin hänet kuumaksi?[/QUOTE]

Ei kannata liikaa miettiä tommosia kuumenemisia, se voi hyvinki tarkottaa että nainen haluaa susta vaan hetken huvin. Ja yhtäkkiä ootki irtomeisselin maineessa niin työpaikalla ku kylilläki.

Odotat vaan ja pysyt hyveellisenä, kyllä se sun unelmien prinsessa vielä saapuu ja vie sua pinkillä vespalla kohti auringonlaskua.

[QUOTE="Huhhuh";28566582]Tuskin sun ulkomuotos ketään kuumaksi saa. 30 neitsyt on lähinnä outo, ei mikään haluttu.[/QUOTE]

Naiset arvostavat uskollisuutta. Minä en anna jokaiselle haluavalle naiselle, ja suurin osa naisista on sellaisia vässykkänössöjä, jotka eivät ansaitse kunnioitustani.

Ei kannata liikaa miettiä tommosia kuumenemisia, se voi hyvinki tarkottaa että nainen haluaa susta vaan hetken huvin. Ja yhtäkkiä ootki irtomeisselin maineessa niin työpaikalla ku kylilläki.

Odotat vaan ja pysyt hyveellisenä, kyllä se sun unelmien prinsessa vielä saapuu ja vie sua pinkillä vespalla kohti auringonlaskua.

Joo. Sehän se minua pelottaa, että yhden yön suhteessa annan enemmän kuin saan. Mutta eipä tästä mitään taida tulla, kun nainen on niin vässykkäluuseri. Ei ole edes armeijaa käynyt. Eli siis nainen ei olisi valmis puolustamaan minua tarpeen vaatiessa hengellään, mikä on minusta aika loukkaavaa.

[QUOTE="Huhhuh";28566588]Ap:lla tais jäädä päähän soimaan että hän on vässykkä. Kuule ap jos tää kyseinennainenei ole palstalla, niin avautumises aiheesta on turha.[/QUOTE]

En ole koskaan seurustellut.

[QUOTE="feministi";28566573]Nimenomaan näin. Miehet ovat hyypiöitä, naiset saavat olla mitä haluavat.

Onneksi moni mieskin pitää yllä tätä maskuliinista miesmallia haukkumalla niitä miehiä, jotka eivät suostu tekemään ylimääräisiä asioita sen takia, että ovat miehiä.[/QUOTE]

sun täytyy olla mies. sun täytyy käydä armeija, maksaa naiselle kaiken, olla valmis puolustamaan naista vaikka henkesi uhalla. naiset kun on arvokkaampia kuin me miehet.

[QUOTE="mies";28566577]Halusin vaan vastauksia kysymykseen: kuinka kauan kestää, että naiset yleensä pyytää esim. treffeille?[/QUOTE]Useimpien kanssa saat odottaa ihan rauhassa tuomiopäivään asti, eivät ne pyydä vaikka olisivat kiinnostuneita koska elävät vielä joillakin menneillä vuosikymmenillä ja olettavat että miehen pitää aina tehdä aloite.

Eikä siinä mitään, kyllähän sen aloitteen voi tehdä itsekin mutta kun joskus odottaisi että nainenkin voisi olla aktiivinen eikä mikään saatanan seinäruusu joka vain odottaa.

[QUOTE="mies";28566583]Minä ainakin hymyilen monille heikoilta vaikuttaville naisille ja olen ystävällinen, vaikka en arvosta yhtään heitä ihmisinä. Passiiviset vässykkänaiset ovat jotenkin niin koomisen säälittäviä.[/QUOTE]

Ehkä se nätti, jos kohta vässykkä naiseksi tosiaan haluaa juurikin sitä, että juurikin mies tekee aloitteen. Entäs se kuumana käyminen? Se voi johtua juurikin vaihdevuosista. (Tiedätkö hänen ikäänsä?) Kuulemma hikoiluttaa ja ties mitä. On kuulemma välillä juurikin tukala olo eikä sillä mitään tekemistä lähellä olevien miesten kanssa.

Voi olla sitten semmoinenkin asia, että hän huomannut sinusta juurikin sen, että pidät häntä koomisen säälittävänä. Juurikin se karkottaa naiset, sillä kukapa olisi kiinnostunut miehestä, joka ylimielinen?

Tuo on juurikin se syy. Sun komeus tekee naisesta heikon vässykän joka ei kykene edes treffeille pyytämään. Sä kun mainostat että et arvosta sellaista piirrettä ollenkaan eikä kyseinen nainen ansaitse edes sun kunnioitusta, niin minkä takia sä edes haluat häneltä treffipyynnön?

[QUOTE="mies";28566562]Olen jutellut muutaman naisen kanssa, jotka ovat sanoneet, että eivät uskalla tehdä aloitteita. He ovatkin heikkoja naisia, jotka eivät uskalla ottaa riskiä pakeista.[/QUOTE]

Eli olet itse myös heikko mies? Nolo.

hahahaha, niin varmaan. Annas kun mä kerron sulle, mies joka on säilynyt kolmekymppiseksi asti neitsyenä, ei todellakaan ole komea. Jokainen mies panee heti kun mahdollista, siks esim. uskovaiset menee niin nuorina naimisiin jne. ja jos sä olet vielä kolmekymppisenä jäänyt ilman, se kertoo jotain sun maneereistasi.

Yhteistyössä