Näin paljon saatavaraa 168.88e:lla prismasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Ei mulla muuta, mutta kommentoisin vaan tohon hautakivikeräykseen, että voisi siinä muutama mamma älähtää jos vaikka näkyvästi kerättäisiin rahaa sotainvalideille ja sitten niillä rahoilla kustannettaisiinkin keräysporukan pikkujoulut.. Ja perusteluna sanottaisiin, että sotainvalidit eivät pyytäneet keräämään rahaa ja keräysporukka sytytti pikkujoiluissaan kynttilän sotainvalidien muistoksi.
Ai toi hautakivikin vedettiin taas esille? Varmaan kuitenkin tiedät, että ap ei ikinä eikä koskaan mitään keräystä aloittanut eikä edes palstalla pyytänyt mitään rahallista apua? Jos et ole siitä tietoinen, olisi ystävällistä, jos et myöskään levittelisi perättömiä huhuja.

juuri näin!

Pitäisköhän aika monen mennä jo nukkumaan, kun porukka tuntuu olevan sen verran lapsia vielä, ettei tähän aikaan kannatais kukkua.

AP: Hyvin oot saanu ostoksia kerättyä! Jos joku ei tajunnut mitä tarkoitit typoista huolimatta, oma on häpeensä. Vitsikään ei ole enää hauskaa kun sitä jauhamalla jauhaa.

Aika monella tuntuu olevan peiliin kattomisen paikka...

Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:
Mun mielestä on aika lapsellista tarttua kurapuikuloihin ym ja vääntää ja vääntää vitsiä koska hyvin moni varmaan tajuaa mitä niillä tarkoitetaan. Ja mua oikein puistattaa miten henkilökohtaisiin asioihin näissäkin, ihan viattomissa keskusteluketjuissa mennään. Pengotaan lapsen kuolemat ym.. Oletteko livenäkin tuollaisia? En tahtoisi tavata teitä IRL.

Näimpä. :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja mikkeliläinen:
Miksi METSOLA on kaikkien hampaissa? Mä en näe hänessä mitään poikkeavaa, ellei palstailua katsota normaalista poikkeavaksi käyttymiseksi ;)

Mä näen, paljonkin. Kuten sen että hälle kerätään lapsen hautakivirahat ( kun ei muka ole muuten varaa ) täällä palstalla ja se tuhlaa ne ihan muuhun!

Suoraan sanoen jätä ap rauhaan.Älä kaivele vanhoja asioita esiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja mikkeliläinen:
Miksi METSOLA on kaikkien hampaissa? Mä en näe hänessä mitään poikkeavaa, ellei palstailua katsota normaalista poikkeavaksi käyttymiseksi ;)

Mä näen, paljonkin. Kuten sen että hälle kerätään lapsen hautakivirahat ( kun ei muka ole muuten varaa ) täällä palstalla ja se tuhlaa ne ihan muuhun!

Suoraan sanoen jätä ap rauhaan.Älä kaivele vanhoja asioita esiin.
Mä vielä tähän lisään, että kun AIVAN TOINEN PALSTALAINEN KUIN AP silloin alkoi sitä keräystä pystyttää, keräyksen tuotolla ei ostettua hautakiveä olisi saanut. Mielestäni ap teki silloin niin oikein kuin siinä tilanteessa voi tehdä. Lapsi sai hautakivensä - ja takuulla tunnepuolen kannalta paljon kauniimman kuin yksikään ostettu - ja ap käytti keräysvarat muuhun. Jokainen, joka on saattanut hautaan läheisensä, tietää sen, ettei se ihan ilmaista ole. Paljon muitakin kuluja tulee kuin vain hautakivi.

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Ei mulla muuta, mutta kommentoisin vaan tohon hautakivikeräykseen, että voisi siinä muutama mamma älähtää jos vaikka näkyvästi kerättäisiin rahaa sotainvalideille ja sitten niillä rahoilla kustannettaisiinkin keräysporukan pikkujoulut.. Ja perusteluna sanottaisiin, että sotainvalidit eivät pyytäneet keräämään rahaa ja keräysporukka sytytti pikkujoiluissaan kynttilän sotainvalidien muistoksi.

Tiedätkö, tätä mammaa ei voisi kyllä vähempää kiinnostaa!

Siis oikeasti te olette hemmetin pikkumaisia. Jessican tavoin en myöskään minä haluasi teidän kaltaisianne pintäliitäjiä tavata IRL! Kuvottavaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:
Ja mua oikein puistattaa miten henkilökohtaisiin asioihin näissäkin, ihan viattomissa keskusteluketjuissa mennään. Pengotaan lapsen kuolemat ym.. Oletteko livenäkin tuollaisia? En tahtoisi tavata teitä IRL.
Samaa olen miettinyt... Monien mielestä vissiin netissä voi sanoa mitä vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kamalasti possua :0

niin,mitä siitä. rokaa sekin on.
Kuka sanoi että ne syödään nyt heti? pakastin on säilömistä varten aj ku on iso perhe ei tuollainen 800g riitä kuin yhdeksi kerraksi, jos grillaa.
Kalaa oli kuitenkin 5 kiloa, eihän sitäkään ollut lainkaan

Alkuperäinen kirjoittaja tosipaljon:
tosi paljon kallista lihaa näköjään. oot saanutpaljon. ravintolassa käy nelihenknien perhe kerran syömässä tuolla rahalla.

onko ap teillä jotkut juhlat vai syöttekö aina noin gourmet -roukia?

Alkuperäinen kirjoittaja tosi paljon:
tosi paljon kallista lihaa näköjään. oot saanutpaljon. ravintolassa käy nelihenknien perhe kerran syömässä tuolla rahalla.

pakastimen laitoin ja muten teen usein katikkeen esim fileestä, on kevyempää, vaikka onkin possua. halvempaakui poro tai nauta.

meillä on aina ostoslistassa:
kaali,
porkkana
peruna
ruisleipä
margariini
pasta
naudanjauhaliha
broileri

hyvin vähän mitään tosi kallista kuten teidän listassa... jotain savujuttja vai mit ä ne oli...

hyi, possu on pahaa. meillä syödään nautaa.en jaksanu lukea koko tätä ketjua enkä tiiä mikä on pointti mut viime viikolla ostettiin suunnilleen samalla rahalla 10kk vauvalle ruoat ja vaipat kuukaudeks ja aikuisille ruoat viikoks. prisma on hyvä kauppa!

syöttekö aina noin kallista?
neliörieska on kallista ruisleipään verrattuna
lihaa ja kalaa lista täynnä, vihannekset on nyt halpoja mutta niitä ei listassa paljon ollenkaan.

lihaa ja kalaa lista täynnä, vihannekset on nyt halpoja mutta niitä ei listassa paljon ollenkaan.

luitko muita aloituksiani ollenkaan ?
vihanneksia täydenentään tarpen mukaan, kuten maitoja, jugurtteja jne.
Kun kakis ihmistä kulkee pyörälä, ei kerrala voi tuoda enempää, ei kertakaikkiaan mahtunut mukaan tai sit ei olis enää voinut ajaa fillareilla ja matkaa kotiin kuitenkin kotiin noin 6kilsaa

enpä tahtois tuntea näitä veetuilijoita; toivottavasti ette ole tuttujani. Häpeäisin!
Ymmärrättekö että joku niistä, joita täällä arvostelette ja joille veetuilette, voikin olla teille jopa aivan läheinen ihminen? Ymmärrättekö, että voitte oikeasti aiheuttaa pahaa mieltä ja tuskaa kohteellenne? Ymmärrättekö että jo valmiiksi masentunut ihminen voi saada sysäyksen johonkin kamalaan teidän ajattelemattomien sanojen takia?

Ap: hyvää ruokaa hyvällä hinnalla sait hankituksi. Tuli nälkä tuota listaa lukiessa.
Ja täytyy sanoa että olen todella pahoillani siitä, että tällä palstalla on noin helppoa päästä loukkaamaan toista.

Ja niin v-ttu mitä sitten? jos on varaa tai tahtoa, ihminen syö sitä mitä syö. Eipä pitäisi sun napaasi kaivella?! Taidat olla uusavuton joka ei osaa paistaa pihviä eikä siksi halua suoda toisellekaan sitä makoisaa hetkeä?!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras*:
Mä luen koko ajan: "Näin paljon sahatavaraa prismasta..."

Mäkin luin ekaksi niin :D ja olin hetken aikaa ihan että täh, saako Prismasta nykyisin sahatavaraakin...meidän meinaan pitäisi rakentaa patio :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja vakiharmailija:

Ja niin v-ttu mitä sitten? jos on varaa tai tahtoa, ihminen syö sitä mitä syö. Eipä pitäisi sun napaasi kaivella?! Taidat olla uusavuton joka ei osaa paistaa pihviä eikä siksi halua suoda toisellekaan sitä makoisaa hetkeä?!

kyllä jokainen pihvin osaa ja jaksaa paistaa, mutta kasviksia ei jaksa monikaan, ku pitää tehdä työtä, kuoria, raastaa pilkkoa...

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä