M
minä väin
Vieras
Polttaako usea teistä? Haluaisiko joku lopettaa tupakoinnin?
Minä poltin n. 6 vuotta... *yäk
Kyllästyin että hampaani alkoivat kellertää, eikä kehdannu paljoa enää hymyillä
joten lopetin, mutta retkahdin aina uudelleen.
Mutta sitten, tulin raskaaksi, tietty lopetin tupakoinnin mutta lapsen synnyttyä aloitin uudelleen...
Mietin että miten ihmeessä pääsisin eroon tupakasta, kun olin yrittänyt niin monta kertaa aikaisemmin lopettaa eikä ollut onnistunut!
Kunnes yksi läheinen ihminen sairastui tupakan takia, keuhkosyöpään
Tällä hetkellä hän todella sinnittelee elämästään, lääkäri ei antanut enää montaa päivää. Hyi kun miettii, että miltä tuntuisi sairastaa keuhkosyöpää ja tietää että lähtö tulee ihan pian, tupakan takia! ja että siinä tukehtuu kun ei saa enää henkeä....
Lopetin heti tupakoinnin kun sain tietää! Ei tee yhtään mieli! Olen ollut jo monta kuukautta polttamatta, enkä enää siihen myrkkyyn koske! En halua että lapseni joutuisivat näkemään kun minä olisin sairaalassa, tupakan takia ja kuolisin nuorempana....
Ajatelkaa! Ettehän halua näyttää lapsillenne että tupakointi on jees? Miettikään sitä!
Minä poltin n. 6 vuotta... *yäk
Kyllästyin että hampaani alkoivat kellertää, eikä kehdannu paljoa enää hymyillä
Mutta sitten, tulin raskaaksi, tietty lopetin tupakoinnin mutta lapsen synnyttyä aloitin uudelleen...
Mietin että miten ihmeessä pääsisin eroon tupakasta, kun olin yrittänyt niin monta kertaa aikaisemmin lopettaa eikä ollut onnistunut!
Kunnes yksi läheinen ihminen sairastui tupakan takia, keuhkosyöpään
Lopetin heti tupakoinnin kun sain tietää! Ei tee yhtään mieli! Olen ollut jo monta kuukautta polttamatta, enkä enää siihen myrkkyyn koske! En halua että lapseni joutuisivat näkemään kun minä olisin sairaalassa, tupakan takia ja kuolisin nuorempana....
Ajatelkaa! Ettehän halua näyttää lapsillenne että tupakointi on jees? Miettikään sitä!