Näin illan päätteeksi G: Mikäs pisti tänään nyppimään? (sis.valitusta )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blue Rush
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Blue Rush

Aktiivinen jäsen
27.10.2006
10 065
1
36
Minä en voi sille mitään, että inhoan ihan yli kaiken niitä "pikkutyttöjä" jotka istuu tuolla ostoskeskuksien ja markettien auloissa ja isoon ääneen siellä nauravat,juttelevat ja räjähtävät räkäiseen nauruun välillä :kieh:

Ja kaikki tämä johtuu siitä, että taas tänään minusta tuntui siltä että jostain syystä ne nauroi varmaankin juuri MINULLE! :o :ashamed:
Alkaa ärsyttämään oikeasti tuollanen :/

No toinen:
JOS AUTOSSA ON LAPSIA JA AIKUISIA EI NÄY MISSÄÄN ( = 1-3m etäisyydellä autosta ), NIIN EI NIITÄ OLE SINNE TUNTIKAUSIKSI JÄTETTY JA HYLJÄTTY!! |O |O :headwall: :headwall:

Eli samaisella kauppareissulla tosiaan tyttärien kanssa tulin kaupasta..
Auto oli noin 10m päässä kaupan ovesta (ajan aina mahdollisimman lähelle )..
Siinä kun lapset ja ostokset laitoin autoon, kuuliaisesti lähdin viemään niitä kärryjä sinne eteiseen.. :whistle:
Noin 10s päästä, kun olin jo kävelemässä takaisin autolle näin vanhemman pariskunnan tulevan omalta autoltaan..
Autoa katselivat ( ja heti oli tunne että nä ei itse autoa katsele,ei.. )..Nainen sanoi jotain, mies siihen kauhuissaan "kaksi lasta siellä onkin! :o "

Joopajoo..nolona luikkivat eteenpäin kun huomasivat että itsehän minä; lasten äiti joka vei ostoskärryt vain pois olin hyljännyt molemmat lapseni autoon alle 20sekunnin ajaksi jatkuvassa näköetäisyydessä :D :kieh:
Nimittäin olin ihan parin askeleen päässä autosta kun siinä taivastelivat ja menin avaamaan autosta oven istuakseni kyytiin ;)

Tällaista tänään, nyt on hyvä mennä nukkumaan ja herätä aamulla uuteen parempaan päivään! :wave:

Se nyppi että pitää olla niin perfektionisti siivouksen suhteen. Pesin tänään jääkaappia 2 tuntia ja uunipeltiä tunnin eikä se vieläkään ole puhdas, toinen pelti on vielä pesemättä :xmas: Huomenna pitäis alottaa suursiivous, siinä menee varmaan vuosi ja kun pääsen loppuun niin saan alottaa alusta :D |O

Työpäivä venähti taas yli 30 min ilman että sain minkäänlaista ilmoitusta näin tuevan käymään...
Eipä siinä mittään, mutta päivän piti siis loppua klo 16.00 ja mulla oli aikas tärkee sovittu meno klo 16.40. Enkä sit ehtinyt. :headwall: :headwall:
PRKL!!!! Seuraava mahdollinen ajankohta kys. menolle oliskin "jo" neljän kuukauden kuluttua. Nyt voin oikeesti sanoa että KYLLÄ OTTI AIVOON!!!!!! |O

otti suoraan sanoen aivoon kun aurinko paistoi sisälle ja joka paikka paskasena.ja kolme vee taas taiteilee kynillä joka paikkaan,vaikka kuinka kynät on piilossa.soittivat ja sanoivat että ei saa lainaa.

Mua alkaa niiiin nyppii tää hemmetin ripuli (kuten varmaan huomaatte, kun jokatoisessa viestissä sitä kiroan :whistle: ), että ei tosikaan.
Koti on niin hujanhajan ja mä aivan väsyny, ku mikään ei pysy sisällä. Mies on monen sadan kilsan päässä taas viikon ja mun pitää hoitaa kaikki yksin tästä mahataudista huolimatta! |O (Siis lapset, eläimet ja koti )
Ärsyttää, ku tuo yleiskunto alkaa olemaan jo niin rapaluokkaa, että tänäänkin oli pakko nukkua päikkärit kuopuksen päiväuni aikaan muuten ei ois jaksanu. Normaalisti mun ei mitään päikkäreitä tarvi nukkua vaan pärjään vähillä unilla. :/

Soitin miehelle kun sen oli päässyt töistä.Kysyin että missä se on ja vastaus oli että hän on hakemassa eväitä kaupasta kun joutuu jäämään vielä ylitöihin :kieh:

Ei mua haittaa jos joutuu ylitöitä tekemään mutta se haittaa että ne sattuu aina just niille päiville kun mä olen suunnitellut jotain tekemistä |O

Ja sit jos mä olen vihanen miehelle jostain ja mulle sopis oikein hyvin että se olis töissä myöhälle niin se ei koskaan ole.

Murphyn laki :/

Pyysin tarjousta vakuutusyhtiöistä ja valitsemastamme tuli ensimmäinen maksuerä. Vuosimaksu oli kuitenkin 70 euroa korkeampi kuin tarjouksessa. Valitin asiasta ja teki korjauksen, josta kävi ilmi, että tarjous oli laskettu ihan päin persettä ja vuosimaksumme nousi melkein 400 euroa. Niin että kylläpä kannatti valittaa!!!!!

Yhteistyössä