Naimisiin menosta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yx

Vieras
Olemme olleet yhdessä jo 11vuotta josta 7 vuotta kihloissa.
Lapsia 3.
Vasta nyt ollaan alettu puhumaan naimisiin menosta.
Ei kuiteskaan innostais mitään sukujuhlia pitää mut ei sitte taas
ihan pienimuotoisia maistraatissa.
Mitähän muita ideoita olisi?? :)

Voihan sitä pitää ihan kirkkohäät kaveriporukallakin.Tai vihkiminen voi olla missä itse haluaa, mökillä, ulkona, rannalla, metsässä, laivalla...
Ja saahan sitä juhlia omia häitä miten haluaa.

Me mentiin maistraatissa naimisiin ja juhlat pidettiin ihan vain kotosalla lähimmille sukulaisille ja ystäville, kahdessa osassa myöhemmin.
Ja oli oikein onnistuneet. Kaikilla oli kivaa, sukulaisten osuus hiukan virallisempi kahvittelu ja ystäville sitten vähän rennommat pippalot. Ja siis saman päivän aikana, vain kahdessa osassa. Silloin ei tullut kotia liian täyteen ja kaikki kuitenkin sai "juhlansa"! Ja vieraat ainakin tykkäsivät kauheesti. Ja jopa oma sisko, jolla oli ns kunnon häät totesi meidän juhlien jälkeen, että olipa paljon kivemmat. Että me ainakin oltiin noin tyytyväisiä!

Mulla eräs idea pyöriny mielessä mut en tiedä...
Täytän pyöreitä vuosia keväällä ja niitä olis tarkoitus viettää jossakin mökillä.
Siinähän sitä samalla vois "tahdon" sanoa kun kaverit/sukulaiset mukana :D
Tekis yllärijutskun muille.Vai olisko ihan hölmö ajatus?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Täytän pyöreitä vuosia keväällä ja niitä olis tarkoitus viettää jossakin mökillä.

No tuohan on just huippu! Täysin toteutettavissa oleva ja takuulla ylläri kavereille.

Alkuperäinen kirjoittaja jep:

No tuohan on just huippu! Täysin toteutettavissa oleva ja takuulla ylläri kavereille.

=)

Alkuperäinen kirjoittaja jep:

=)

wau.. tuo kuulostas mukavalta!! :D :D ja olis kyl mitä mahtavin synttärilahja :flower:

Yhteistyössä