Mulla oli hääpuku ja huntu, miehellä saketti maistraatissa oli mun vanhemmat ja sisarukset ja muutamia kavereita. Päivä oli perjantai. Vihkiminen kesti noin 2 minuuttia ja sitä ennen täytettiin jotku laput. Huone jossa vihkiminen tapahtui oli mukava. Vihkimisen jälkeen mentiin siskon kanssa Arboretumiin jossa sisko otti meistä hääkuvat, päivä oli kaunis ja aurinkoinen. Tän jälkeen mentiin kavereiden kanssa syömään Gringos Locosiin, meitä oli noin 10 ja kaikki maksoivat omat ruokansa. Yöksi menimme Edeniin kun muista hotelleista ei saanu huoneita. Käytiin kylpylässä uimassa, mikä oli yllättävän mukavaa vaikka olisin halunnut alunperin johonkin hienoon keskustan hotelliin. Illalla mentiin huoneeseen ja piip piip ja sitten mun mies haki meille ruokaa alakerran ravintolasta huoneeseen, hyvää oli. Aamulla mentiin aamupalalle ja sitten mä menin kampaukseen ja meikkiin uudestaan ja illalla juhlittiin häitä noin 80 vieraan kanssa ja leikittiin jotain leikkejä ja syötiin ja juotiin ja sitten känniset miesvieraat päättivät toteuttaa morsiammenryöstön jonka olin etukäteen kieltänyt. Veivät minut lähiräkälään ja mies kirjoitti ihanan runon mulle sillä välin. Oli kaikista kivoin hääleikki se sitten loppujen lopuks. Molempina hääpäivinä paistoi kirkkaasti aurinko vaikka olin etukäteen pelännyt sadetta. Noin kello 1.00 alkoi sataan ja ukkostaan ja me lähdettiin kotiin siskon autolla ja vieraat pikku hiljaa jatkoille muualle. Ihanat muistot jäi <3