N
naimisissa
Vieras
seli seli. Miehesi ei vain ole kosinut sinua. ja yrität kääntää sen asian parhain päin. Jos miehesi kosisi, tuskin antaisit pakkeja, vai?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja onnellinen liitossaan:Olet oikeassa, ei ole kosinut. En muuten minäkään ole kosinut häntä. Kummallakaan ei ole tarvetta moiseen, pysymme yhdessä ilman avioliittoakin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja naimisissa:Avioliitossa ollaan naimisissa. Laillisesti vaimo. Juridisesti vaimo. Sama sukunimi. Perintöoikeus. Lapsille malli. Miehehi on sanonut aina ettei mene naimisiinkuin kerran elämässään, nyt meni, minun kanssani. Ihanaa. Avopari on susipari.
Alkuperäinen kirjoittaja naimisissa:Alkuperäinen kirjoittaja onnellinen liitossaan:Olet oikeassa, ei ole kosinut. En muuten minäkään ole kosinut häntä. Kummallakaan ei ole tarvetta moiseen, pysymme yhdessä ilman avioliittoakin![]()
Sanoo toinen osapuoli, jota ei ole kosittu, ja luulee tuntevansa tämän avosuhteensa toisen osapuolen ajatukset täydellisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:Miksi jäädä kesken matkan parkkiin, kun voi jatkaa yhteistä sitoutumista vielä pidemmälle, avioliiton satamaan asti?
Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:Miksi jäädä kesken matkan parkkiin, kun voi jatkaa yhteistä sitoutumista vielä pidemmälle, avioliiton satamaan asti?
Alkuperäinen kirjoittaja onnellisesti naimisissa:Kyllähän sillä naimisiin menolla on rituaaleineen, muistoineen, valokuvineen iso merkitys yhteistä historiaa taakse päin katsottaessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Johannes:Kyllä on eroa kämppäileekö jonkun kanssa vai meneekö naimisiin. Minä ainakin kämppäilen, koska saan näin säännöllisestipillua ja asuminenkin tulee halvemmaksi kahdestaan, mutta en minä naimisin asti ole valmis menemään. Eihän sitä koskaan tiedä vaikka jossain olisi minulle se vielä oikeampi, se jonka kanssa haluan naimisiin ja lapsiakin. En mä kyllä kämppikselle tätä kerro, tietenkään, muuten vois tulla pillun saannissa tauko.
Alkuperäinen kirjoittaja naimisissa:Alkuperäinen kirjoittaja onnellinen liitossaan:Olet oikeassa, ei ole kosinut. En muuten minäkään ole kosinut häntä. Kummallakaan ei ole tarvetta moiseen, pysymme yhdessä ilman avioliittoakin![]()
Sanoo toinen osapuoli, jota ei ole kosittu, ja luulee tuntevansa tämän avosuhteensa toisen osapuolen ajatukset täydellisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja onnellinen liitossaan:Olet oikeassa, ei ole kosinut. En muuten minäkään ole kosinut häntä. Kummallakaan ei ole tarvetta moiseen, pysymme yhdessä ilman avioliittoakin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja rokka:Alkuperäinen kirjoittaja onnellinen liitossaan:Olet oikeassa, ei ole kosinut. En muuten minäkään ole kosinut häntä. Kummallakaan ei ole tarvetta moiseen, pysymme yhdessä ilman avioliittoakin![]()
Sinä et vain uskalla salaisia haaveitasi ääneen sanoa ja kosia, ettei tule pakkeja![]()