naiminen kuukautisten aikana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja runkrunk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, japaninlippupäivinä kyllä tekee seksiä mieli, mutta silloin valitettavasti hieromasauva on ainoa, joka suostuu menemään sisääni. Oma miesystäväni ei halua edes koskettaa minua monsuunipäivinä, saatikka naida. Onneksi on vibraattorit keksitty, ne ei valita jos kelit on vähän huonot.

Eihän naiminen menkkojen aikana liian sotkuista ole. Ottaa tamppoonin pois, pesasee pikaisesti ja panee niin eihän siinä ehdi paljon vuotoa tulemaan... Siis jos ei sillä kertaa tuntikausiksi jää pyörimään. Hyvällä säkällä lakanakin pysyy puhtaana, mutta pyyhe on hyvä olla turvana jo vessamatkaa varten.

Kun työntää kalun tamppoonin kuivaksi imemään pilluun ja pano kestäis vaik 10-15 min, veikkaisin, että runsaskin vuoto olis vain kenties ruokalusikan verran. Eihän tamppooniinkaan paljon mahdu ja se kuitenkin imee pillussa tunteja. Jos tämän ruokalusikallisen kuvitteellisesti levittää kalun ympäri, ei siitä enää paljon liejuja pääse syntymään.

Viimeisimmän panomieheni kanssa pantiin aina myös menkkojen aikana. Nytkin panisin, mutta ei ole miestä. E-pillerit auttavat myös. Ainakin mulla vuoto väheni runsaasta niin vähäiseksi, että eipä tarvinnut tamppooniakaan käyttää koko menkkojen aikana.

Kyllä harrastetaan, vaikka veri vähän lentääkin. Mulla on niin pahat kivut, et seksi on melkee ainoa ku auttaa niihin supistuksiin. Ja saan parhaimmat orgasmit menkkaseksin aikana. Onhan se vähän ällöä ku on paikat veressä, mut ku käy pesulla ennen ja jälkee ja laittaa pyyhkeen sänkyyn, niin kyllä se siitä sujuu. Ja ei mul ole menkkoja ku kolmen kuukauden välein pillereiden takia...

Alkuperäinen kirjoittaja tampax:
siis tarkoitin, että JOS SE JÄÄ SINNE. et siis saa kaivelemalla pois, koska menee liian syvälle!!! mieti nyt vähän hyvä nainen, eihän kukaan nai tampponi inessä, eihän tossa ole mitään järkeä.On kuule vaikea juttu jos se siinne jää, saada pois.

Ei mene liian syvälle, sen saa aina pois

Mä vastailin tossa jo aiemmin ettei mies suostu panee,onkohan mitään keinoa millä saisin sen panee menkkojen aikana? ite en millään tykkäis olla viikkoa ilman... välillä se housujen päältä hiplailee ja kysyy et saisko,sit ku sanon et huolitko vaik on menkat ni sit se sanoo et höh,sä oot tommonen veripillu ja jättää homman sikseen... törkeetä!!!!!

Minä voin tulla apuun. Minua ei menkat haittaa.

Viimeksi muokattu:
Välillä nainen ottaa menkkojen aikana loppuun asti suuhun. Välillä pannaan peppuun ja välillä mennään punaisia päin.. Pillu kyllä pestään ennen panoa, joten ei suuria verimääriä kullissa oo ollut..

Joo, japaninlippupäivinä kyllä tekee seksiä mieli, mutta silloin valitettavasti hieromasauva on ainoa, joka suostuu menemään sisääni. Oma miesystäväni ei halua edes koskettaa minua monsuunipäivinä, saatikka naida. Onneksi on vibraattorit keksitty, ne ei valita jos kelit on vähän huonot.

Eihän se ole hevosen vika jos on huono keli. Kunnon rahtari ajaa kelin kuin kelin!