Alkuperäinen kirjoittaja hk:aivan ihana!mä haluisin kans nöffin![]()
Ehkäpä sä jokin päivä sitten hommaat sellaisen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hk:aivan ihana!mä haluisin kans nöffin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:Hyi h:lla alkava kirosana mikä sana 'nöffi' :kieh:
Kuulostaa joltain nössöltä cihauhaun pennulta
Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:Alkuperäinen kirjoittaja hmph:Hyi h:lla alkava kirosana mikä sana 'nöffi' :kieh:
Kuulostaa joltain nössöltä cihauhaun pennulta
Keksi itse parempi lyhennys newfoundlandinkoiralle.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:Alkuperäinen kirjoittaja hk:aivan ihana!mä haluisin kans nöffin![]()
Ehkäpä sä jokin päivä sitten hommaat sellaisen.Meidän Tanelle on nähtävästi tulossa kesällä pentue. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja hk:Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:Alkuperäinen kirjoittaja hk:aivan ihana!mä haluisin kans nöffin![]()
Ehkäpä sä jokin päivä sitten hommaat sellaisen.Meidän Tanelle on nähtävästi tulossa kesällä pentue. :heart:
ottasin heti jos ois tilaa,meillä on se sekarotunen missä nöffiä,laiton kuvanki tos vähä aikaa sit
Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:Alkuperäinen kirjoittaja hk:Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:Alkuperäinen kirjoittaja hk:aivan ihana!mä haluisin kans nöffin![]()
ottasin heti jos ois tilaa,meillä on se sekarotunen missä nöffiä,laiton kuvanki tos vähä aikaa sit
Ahaa, nyt muistankin sen kuvan! Melko nöffimäinenhän teidän sessu olikin, vähän vain lyhytkarvaisempi. =)
Alkuperäinen kirjoittaja hk:Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:Alkuperäinen kirjoittaja hk:Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:Alkuperäinen kirjoittaja hk:aivan ihana!mä haluisin kans nöffin![]()
Ahaa, nyt muistankin sen kuvan! Melko nöffimäinenhän teidän sessu olikin, vähän vain lyhytkarvaisempi. =)
joo just se!mitä toi teidän söpöliini painaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Rice:http://www.aijaa.com/v.php?i=5527039.jpg
oliskohan parempi tai ainankin pienempi...?![]()
Väsynyt kisaaja....
Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:Alkuperäinen kirjoittaja hk:Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:Alkuperäinen kirjoittaja hk:Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:Alkuperäinen kirjoittaja hk:aivan ihana!mä haluisin kans nöffin![]()
joo just se!mitä toi teidän söpöliini painaa?
Tane painaa tällä hetkellä noin 73 kiloa. Kyllä mä sen sun koiran tosiaan muistan, ihmiset jää huonommin mieleen.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Zuf:Onnea matkaan huomiselle!!! Meilläkin itsellämme turkkirotu ja kyllähän se siistiminen näyttelyyn on melkoista touhua, mutta Tane näyttää kyllä kuvassa hyvältäJokos teillä on Sertit kasassa?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Uudi:Upea koira ja hyvin hoidettu. Paljon onnea näyttelyyn. Maksaako pentu kuinka paljon ??
Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:Alkuperäinen kirjoittaja Zuf:Onnea matkaan huomiselle!!! Meilläkin itsellämme turkkirotu ja kyllähän se siistiminen näyttelyyn on melkoista touhua, mutta Tane näyttää kyllä kuvassa hyvältäJokos teillä on Sertit kasassa?
![]()
Tane tuli meille vasta vajaa vuosi sitten melko huonokuntoisena. Elokuussa oltiin Iisalmen näyttelyissä ja sieltä saatiin serti ja vara-cacib. Saas nähdä, kuinka nyt käy. Pääasia, että meillä on hauskaa. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:Alkuperäinen kirjoittaja Rice:http://www.aijaa.com/v.php?i=5527039.jpg
Väsynyt kisaaja....
Komeana oleminen on imeny toisesta pienestä mehut. :/
Sertihän se siellä olla nököttää, joko on kertynyt montakin?
Alkuperäinen kirjoittaja Rice:Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:Alkuperäinen kirjoittaja Rice:http://www.aijaa.com/v.php?i=5527039.jpg
Väsynyt kisaaja....
Toka vasta. Ollaan ihan aloittelijoita, tyttö vasta 1,3 vee.
Nöffit on kyllä ihania, mutta luonteenpiirteet on muuttunut jonkin verran siitä kun meillä oli penskana kotona nöffejä.
Onnea kovasti huomiselle.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:Alkuperäinen kirjoittaja Rice:Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:Alkuperäinen kirjoittaja Rice:http://www.aijaa.com/v.php?i=5527039.jpg
Väsynyt kisaaja....
Toka vasta. Ollaan ihan aloittelijoita, tyttö vasta 1,3 vee.
Nöffit on kyllä ihania, mutta luonteenpiirteet on muuttunut jonkin verran siitä kun meillä oli penskana kotona nöffejä.
Onnea kovasti huomiselle.![]()
Millaisia ne sitten ennen oli verrattuna nykyiseen?
Tane on rauhallinen ja lempeä, ei rähjää eikä rähise kenellekään tai millekään ja tykkää tosi paljon lapsista ja pienistä eläimistä. =)