AAaargh!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

JONSERED Karhunkantaja

Vieras
|O |O
Mitä vielä: äijä lähti sunnuntaina töihin, saattaa päästä jo huomenna kotiin... tai sitten ei. Apumiehiksi luvatuista jannuista toinen on keinotekoisessa koomassa ja toinen juuri päässyt sairaalasta... auto-onnettomuus. Kakrut yrittävät repiä toisiaan riekaleiksi ja juoksentelevat kantelemassa, kutsuvat minua kamalaksi, kun vaadin jättämään hetkeksi rauhaan, että saan kerätä hermoni, minua väsyttää ja ketuttaa. Huomenna pitäisi saada Mossad tanssiesitykseen vietyä. 8 tunnin työpäivä tytöllä!! :o Eli ensin Mossad sinne, sitten itse tänne, muun lauman kanssa taas sinne, kaikki takaisin tänne... turhaa odottamista ja ajelua, järjestelykyvyttömälle ihmiselle aika tiukka paikka saada lapset ja elikot ruokittuakin samalla.. ja se helvatan tanssiesitys maksaa RAHAA !! Sitä ei juurikaan olisi, mutta haluan ehdottomasti nähdä Mossadin esiintyvän...

*huokaus* Onneksi tämä ei ole arkea...
:)

Pohjilla on tämän päivän tilitoimisto- ja muut työjuoksentelut, lasten koulukuskaukset (jotka perjantaisin jo alkavat tuntua), majoituksen löytäminen ja varaaminen äijälle työkohteen läheltä, "näkymättömyyskäsittely" (joka oikeasti vain naurattaa: minuun suuttunut ihminen ei ole huomaavinaankaan minua, vaikka vieressä seisoisin) ja rasittava puhelikeskustelu äitini kanssa IRAn "takkutukasta"...

MUTTA kaikki tämän päivän hommat sain tehtyä, lapset ruokittua ja roskat vietyä... Kyllä huominenkin omalla painollaan menee...

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Jestas =) Mut aattele kun siä kuitenkin sitten saat sen sujumaan jotenkin niin... Äiti on kone :D

Niinhän tuo Heka laukaisi :laugh: Mutta äijästä olen enemmänkin lautapeli moottoriperällä ja -suulla :laugh: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Ai niin! Tukkakin on pesemättä ja sköndekaivo liki täynnä... Kun kerran alkuun päästiin, niin valitetaan sitten kunnolla.

No tukka nutturalle ja haistata kaivolle paskat =) Äijissä nyt on pikkuvikoja aina mutta jos se pahasti vinkuu niin kaulin ei ole tarpeeksi korkealla, vinkvink :D

"EI! EI! EI! ÄLÄ ENÄÄ PUHU MULLE!!"

Heka yritti vielä äsken saada keskutelua elämän epäoikeudenmukaisuudesta aikaan ja näin kaunopuheisesti... tai -huutoisesti vastasin.

"EI! EI! EI! ÄLÄ ENÄÄ PUHU MULLE!!"

Heka yritti vielä äsken saada keskutelua elämän epäoikeudenmukaisuudesta aikaan ja näin kaunopuheisesti... tai -huutoisesti vastasin.

:D

Meidän kolmonen sen sijaan on ihan hiljaa, mutta potkii varsin äänekkäästi (unissaan) seinää.

Onhan tästä tietty sekin etu, etteivät reisilihakseni ihan kokonaan surkastu, kun kiipeän turhaan yläkertaan komentamaan lapsia pysymään sängyissään. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
:D

Meidän kolmonen sen sijaan on ihan hiljaa, mutta potkii varsin äänekkäästi (unissaan) seinää.

Onhan tästä tietty sekin etu, etteivät reisilihakseni ihan kokonaan surkastu, kun kiipeän turhaan yläkertaan komentamaan lapsia pysymään sängyissään. :xmas:

Komensin Hekan meidän makkariin lattialle nukkumaan, Mossad mököttää omassa huoneessaan lattialla, parvisängyllä on liian kuuma, tietenkin :saint: ja Stasi nukkuu IRAn vieressä sulassa sovussa... lattialla.

Eipä tuo nuoriherra hiljene edes unissaan, puhuu, selittää, kääntyilee, potkii ja kolistelee. Stasi laulaa tai mölisee, siis unissaan ja IRA tuhisee ja Mossad tulee kantelemaan niistäkin :D

Heh. :D
Mä kyllä haluaisin nähdä, kun joku yrittää olla näkemättä sua.

:whistle:

Tosissaan sai yrittää, mutta en viitsinyt kiusaamaankaan ryhtyä. Kerranhan jo sille tasolle lankesin :saint:

:D Ja mä saan -ihan oikeasti- turpiini kuopukselta kun kolmonen muka kiusaa ktai pöllii lelut keskellä yötä. :headwall:

Merkillisiä lapsia, kun eivät yölläkään pysy aloillaan saati hiljaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Mossad tulee kantelemaan niistäkin :D

Kuulosta ihan meidän Juniorilta. :D Niin vähäpätöistä asiaa ei olekaan, etteikö tuo tuntisi velvollisuudekseen tulla siitä paheksuvasti raporteeraamaan.

Yleensä Stasi huolehtii näistä, mutta jos Mossad arvioi rangaistuksen mahdollisuuden toiselle osapuolelle olevan riittävän suuri, hänkin viitsii vääntäytyä. Stasi pelkästä velvollisuudesta ja yleissivistävältä kannalta ja lähes pyyteettömästi... :whistle:

:D Ja mä saan -ihan oikeasti- turpiini kuopukselta kun kolmonen muka kiusaa ktai pöllii lelut keskellä yötä. :headwall:

Merkillisiä lapsia, kun eivät yölläkään pysy aloillaan saati hiljaa.

tai jos Mossad on onnistunut toisesta huoneesta saakka potkaisemaan Hekaa tai edes oletettavasti sellaista suunnitellut tai naamaansa vääntänyt erilaisiin pilkallisiin ilmeisiin on taas sota valmis.

Vaikka muut vastapuolet sitten olisivatkin umpiunessa :saint: