Näenkö ihan omiani..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja prinpressa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

prinpressa

Jäsen
01.11.2007
530
0
16
Onko tää raskaustesti positiivinen vai näenkö mä nyt ihan omiani...? Ihan kuin ois ohut punainen testiviiva? Mitäs tuosta nyt pitäis ajatella? Tuommoinen ilmestyi parin tunnin pissatauon jälkeen tekemääni testiin, ihan testiajan sisälläkin.

http://melluli.suntuubi.com/?cat=5&img=4

Alkuperäinen kirjoittaja melluli:
Onko tää raskaustesti positiivinen vai näenkö mä nyt ihan omiani...? Ihan kuin ois ohut punainen testiviiva? Mitäs tuosta nyt pitäis ajatella? Tuommoinen ilmestyi parin tunnin pissatauon jälkeen tekemääni testiin, ihan testiajan sisälläkin.

http://melluli.suntuubi.com/?cat=5&img=4

Tuon siitä saa, kun miehen pippelillä leikkii

Nyt en pysty näkemään, vaikka olen itsekin just noita samoja testejä tehnyt ja niistä haamuja tiirannut (ja ollut joka kerta oikeassa kun olen haamun nähnyt). Kuvan laatu on liian surkea.

Sama neuvo ku niin monelle muullekin, parin päivän päästä uusi testi.

No en minäkään kyllä uutta testiä viitsinyt tehä, minulle tuli kanssa haalea toinen viiva mutta ku ukolle testin annoin niin samantien tuo oli ku naantakin aurinko eli aika selvä kuitenkin. Jos niitä menkkoja ei tule ja raskausoireita ilmaantuu niin silloin on raskaana (paitsi mulla mitään oireita ole ) ja jos tahtoo sen raskauden testillä varmistaa niin uusia testejä sit..

Alkuperäinen kirjoittaja sss:
Näen vain yhden viivan.
Miks jengi testaa tällee et sit joutuu arvuuttelemaan "plussa" "ei plussa" plääplää ja joutuu KUITENKIN uudelleen testaa..

en tajua
Siksi, kun testeihin tulee tuollaisia? Minä olin 99-prosenttisen varma, että olen raskaana ja menkkojen olisi pitänyt jo alkaa ja SILTI testiin tuli sellainen viiva mitä piti melkein suurennuslasin kanssa siitä etsiä.

Olisin mielelläni ottanut kaksi selvää viivaa mutta niitä ei tullut.

Alkuperäinen kirjoittaja ei pysty:
Alkuperäinen kirjoittaja sss:
Näen vain yhden viivan.
Miks jengi testaa tällee et sit joutuu arvuuttelemaan "plussa" "ei plussa" plääplää ja joutuu KUITENKIN uudelleen testaa..

en tajua
Siksi, kun testeihin tulee tuollaisia? Minä olin 99-prosenttisen varma, että olen raskaana ja menkkojen olisi pitänyt jo alkaa ja SILTI testiin tuli sellainen viiva mitä piti melkein suurennuslasin kanssa siitä etsiä.

Olisin mielelläni ottanut kaksi selvää viivaa mutta niitä ei tullut.

Miksei voi tajuta että nega on nega... Kyllä plussatestin pitää olla sellainen ettei joudu arpomaan tulosta...

Yhteistyössä