Apteekin oma r-testi - onko viivanpaikkaa?

Heippa kaikki!

Tästä on taatusti jauhettu ennenkin, mutta otetaanpa kertauksen vuoksi. Onko siis teidän tiedon tai kokemuksen mukaan Apteekin omassa raskaustestissä viivanpaikkaa vai ei? Oon tässä muutaman kierron aikana ehtinyt pari semmoista(kin) testiä tekemään eikä niissä ole kyllä mitään viivanpaikkaa ollut. Kuitenkin jäin miettimään asiaa, kun dippasin puikon tänä aamuna ja siihen ilmestyi jotain todella hailua testiajan sisällä. Pari minuuttia yli testiajan purin sen puikon ja sitten viivan näkikin jo ihan selvästi, siis sekä mies että minä. Punertavalta se ei mun mielestä näyttänyt, mikä puhuis viivanpaikan puolesta.

Nyt mulla on meneillään kp 32/27-30 ja eilen aamulla alkoivat tutut menkkajomotukset ja -krampit alaselässä ja -mahassa, josta ne heijasteli myös reisiin. Tuommoinen tietää mulla aina tunnin tai parin sisään tädin esiinmarssia, mutta nytpä ei kuulukaan mitään. Sen sijaan nenä on ollut tukossa herätessä eilen ja tänään, ja juuri hoksasin, että olen aivastellut joka päivä pari kertaa jo varmaankin viikon ajan. Ovis saattoi tässä kierrossa olla tavallista myöhemmin eli joskus vähän ennen kp 20:tä. Eilen illalla tein David-liuskan, johon sain kanssa jotain hyvin hailakkaa, minkä takia sitten kävinkin pari Apteekin omaa hakemassa. Sen toisen teen varmaankin huomenna tai ylihuomenna aamulla, mutta sitä odotellessa olisi kiva lueskella teidän mietteitä tästä :p Kuvaa mulla ei valitettavasti ole.
 
Kiitos kommentista, sunniee! Toivottavasti asia olis näin.

Pompsautan tän keskustelun nyt härskisti tonne sivun yläpäähän, niin jospa tämän huomais joku muukin, jolla olisi asiaan jotain kommenttia heittää :whistle:
 
Mulla ei ole tuosta testistä kokemusta, mutta ei ne menkkakrampit tosiaan aina menkkoja edelläkään. Itse sain sunnuntaina plussan, ja maanantaina aamupäivällä oli kyllä niin tutut krampit, että olin ihan varma, että tämä oli nyt tässä. Vaan eipä ole vuotoa kuulunut, sen sijaan vielä vahvempi plussatesti :)

Eli peukut on pystyssä sun puolesta! Itse muuten testasin digitestillä, niin ei tarvitse arpoa viivanpaikoista :)
 
Moi!
Oon tolla apteekin omalla testaillut aikoinani paljonkin, kun käytin kierukkaa ja minipillereitä eikä ollut kuukautisista tietoakaan. Varmistin sillä asian laidan kerran parissa kuussa vähintään, ja vaikka en siis plussaa uskonut/halunnut tulevankaan. Ikinä en ole saanut mitään muuta kuin kontrolliviivan näkyviin, eli ihan sileän valkoinen on ollut se toinen puoli.
Toivotaan että viiva vahvistuu! :)
 
Lauantai aamuna haamu ja sunnuntai iltana haaleempi "viiva" ( mies ja ystävä, molemmat näkivät selvasti viivat ) mutta maanantaina tuli täti kylään :|

Toivottavasti sulla enteilis toista :)
 
Lauantai aamuna haamu ja sunnuntai iltana haaleempi "viiva" ( mies ja ystävä, molemmat näkivät selvasti viivat ) mutta maanantaina tuli täti kylään :|

Toivottavasti sulla enteilis toista :)
Uskoisin jotain kiinnittymisyritystä olleen sulla.

Mä en ole apteekin omaan saanut minkäänlaista viivanpaikkaa aikaiseksi. Moneen muuhun kyllä :D
Ja moni muukin on sanonut, että on siitä kiva testi, ettei anna "vääriä" viivoja. Toki menkat voi alkaa, mutta en usko että testi valehtelisi vaan jotain yritystä on ollut.

Tsemppiä!
 
Huuh, ei tullut testiin vieläkään mitään selvää... Mutta jotain siinä näkyy taas, sekä miehen että minun silmin. Yritän nyt odotella useamman päivän ennen seuraavaa testaamista. Aivan alavatsassa on kuitenkin semmoisia tuntemuksia, että kyllä siellä jotain tavallisesta kierrosta poikkeavaa tuntuu tapahtuvan. Toivotaan parasta :)
 
tein tänään apteekin oman testin ja siihen ei ilmestynyt mitään... ja se toinenkin viiva oli vajavainen. päistä punaset ja keskellä ei väriä ollenkaan.. muut testit ovat sentään toimineet normisti vaikkei plussaa ole vielä tullutkaan..
 
Oliskohan ne kuitenkin olleet viivanpaikkoja tai sitten jotain hentoista kiinnittymisyritystä. Tänään kuitenkin päiväpissasta testattu First Signalilla nega, joten tää taisi nyt olla tässä. Vielä kun se täti löytäisi perille, niin hyvä olis. Nyt siis kp 35/27-30.
 
pöppinen
Olipa hyvä että Jomi kyseli jo tota asiaa :D mä tässä mietin nyt että kuin usein roskishaamuja tuleepi ? sain apteekin omaan sellaisen haamuakin haamumman, mä mietin sitä viivanpaikkaa ....
 
Heippa! Huomasin tämmöisen pinon ja pitää laittaa tännekin teille asiantuntijoille mun testi analyysiin! :) Eli tein aamupissasta apteekin oman testin, ensin ei mitään, mutta ihan testiajan lopulla alkoi piirtyä jotain TOSI hentoista! Menin keittiöön loistevalon alle tiiraamaan ja kyllä, JOTAIN siinä toisen viivan kohdalla näkyy!! Nyt on testin tekemisestä jo melkein tunti ja viiva on jo punertunut. Koskaan ennen en ole apteekin testiin saanut mitään viivanpaikkaa/hailakkaa viivaa! Mitä mieltä olette tytöt, voisiko olla, että... Tädistä ei edelleen tietoakaan! Esikoisesta testasin aikoinaan kp 28/30 jolloin nega ja seuraavan kerran vasta 33/30, jolloin aika selkeä plussa. Nyt menossa kp 31/31.

Aijaa.com - 7045797.jpg

Aijaa.com - 7045822.jpg
 
mur-mur Kiitos! Toivotaan näin :)

skorpioni07 Nuo linkkisi ei valitettavasti ole toimivia, joten en pääse katsomaan kuvia, mutta jos testiviiva punertaa yhtään, niin sanoisin, että tulos on positiivinen. Onnea! :)

Muoks. Kävin katsomassa noita kuvia tuolla marraskuussa plussaavien ketjussa ja kyllä minä vaan punertavan viivan siellä näin :heart: Toivottavasti se vahvistuu! :)
 
Viimeksi muokattu:
Tässä nää mun aamun testin kuvalinkit vielä uudestaan, ei näköjään toimi jos suoraan kopsaa tekstinä toisesta pinosta.

Aijaa.com - 7045822.jpg

Aijaa.com - 7045797.jpg

Viivanpaikka näkyy paljaalle silmälle aika selvästi ja punertaa ihan vähän, viivanpaikka on tasapaksu kontrolliviivan kanssa. Kuvissa ei kyllä taida näkyä mitään, sen verran on hailakka viiva, että kamera ei sitä taltioi. Lähipäivinä teen uusintatestit apteekin omalla.
 

Yhteistyössä