Näköjään puukottajan ihonvärin saa mainita jos puukottaja on vaaleaihoinen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
En etsinyt. Kokeileppa, onnistuuko. Pystytkö näkemään, jos lukeekin jotain propagandastasi poikkeavaa? Vai hyökkäätkö vastaan, et väärä kuukausi, uliuliuli.
Itse itseäni lainaten ja pienen kirjoitusvirheeni korjaten.

Laita nyt malliksi joku juttu tältä tai viime vuodelta
Ei minulla ole aikaa lähteä etsimään neulaa heinäsuovasta jossa sitä ei kuitenkaan ole 😏

Uliulit vaan sinullekin 👍
 
vierailija
vierailija
Itse itseäni lainaten ja pienen kirjoitusvirheeni korjaten.



Ei minulla ole aikaa lähteä etsimään neulaa heinäsuovasta jossa sitä ei kuitenkaan ole
Olit jälleen väärässä, arvon rajakki.


 
vierailija
Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää että tuntomerkit julkaistaan jos tekijä on karkuteillä tai mahdollisesti myös jos teolle kaivataan silminnäkijöitä? Jos tekijä on poliisin hallussa niin mitään syytä tuntomerkkien julkaisemiselle ei ole.
Jälkimmäinen pitää paikkansa, mutta ensimmäinen ei. Jokainen rikosuutisointia seuraava tietää, että yleensä etnisyyttä ei kerrota, vaikka tekijä olisi tuntematon ja karussa ja silloinkin kun silminnäkijöitä haetaan, tuntomerkit ovat tyyliin valkoiset sukat ja lippalakki. Tätä yleisesti tunnettua faktaa ei se muuta, että löytyy myös yksittäisiä uutisia, jossa on tuntomerkkejä kerrottu laajemminkin. Ja sitten on vielä sellainenkin ilmiö, että samasta tapahtumasta uutisoidaan monessa eri mediassa ja usein on niin, että yksi kertoo tuntomerkit ja kolme peittelee niitä. Eli silloin prosentuaalisesti se tuntomerkkien kertominen on vähäistä, vaikka joka rikoksesta löytyisikin googlella sellainen uutinen, jossa taustat mainitaan.
 

Yhteistyössä