Näkijä vastaa viidelle ekalle ja lähtee sitten koisimaan..

• Viestiketjun aloittaja foil
  • Ensimmäinen viesti
foil
Alkuperäinen kirjoittaja Lania:
Rakastaako mieheni minua AIDOSTI? Vai odottaako minua joku toinen jossain? Kiitos!!!
Olen pahoillani, mutta näen että joku muu rakastaa sinua vielä enemmän :( Toisaalta taas suhteenne näyttää valoisalta ja pitkältä. Törmäätköhän koskaan siihen "parempaan"..

Lania
Alkuperäinen kirjoittaja foil:
Rakastaako mieheni minua AIDOSTI? Vai odottaako minua joku toinen jossain? Kiitos!!!
Olen pahoillani, mutta näen että joku muu rakastaa sinua vielä enemmän :( Toisaalta taas suhteenne näyttää valoisalta ja pitkältä. Törmäätköhän koskaan siihen "parempaan"..

Kiitos! En varmaan saa enää kysyä, onko mieheni joskus suhteemme aikana pettänyt minua (5v.yhdessä)...Mutta kiitos tästäkin vastauksesta!

foil
Alkuperäinen kirjoittaja foil:

Kiitos! En varmaan saa enää kysyä, onko mieheni joskus suhteemme aikana pettänyt minua (5v.yhdessä)...Mutta kiitos tästäkin vastauksesta!
Pahoittelen, mutta en puutu näihin asioihin, koska vastaukseni oli se sitten kyllä tai ei, voisi vaikuttaa liikaa ajatusmaailmaasi.

foil
Alkuperäinen kirjoittaja äityli:
oisin kysynyt meidän perheen tulevaisuudesta ...vieläkö lapsi ja saadaanko omakotitalo joskus?
vai joko meet nukkumaan
lasta en välttämättä näe (tai voi olla myöskin kemiallinen, kun on niin himmeä), mutta talo asia voisi tapahtuakin, jos vaan tahtoa riittää. Näen siinä kuitenkin jotain ongelmia, mutta en mitään ylitsepääsemätöntä.

Yhteistyössä