Jos jotain haluaa, sen myös saa.. Mutta haluatko ihan tosissaan?Alkuperäinen kirjoittaja IloIrtiElämästä:Vieläkös mä joskus lisäännyn?
No tietysti! Hölmö kysymys Miksen haluaisi?Alkuperäinen kirjoittaja foil:Jos jotain haluaa, sen myös saa.. Mutta haluatko ihan tosissaan?Alkuperäinen kirjoittaja IloIrtiElämästä:Vieläkös mä joskus lisäännyn?
Olen pahoillani, mutta näen että joku muu rakastaa sinua vielä enemmän Toisaalta taas suhteenne näyttää valoisalta ja pitkältä. Törmäätköhän koskaan siihen "parempaan"..Alkuperäinen kirjoittaja Lania:Rakastaako mieheni minua AIDOSTI? Vai odottaako minua joku toinen jossain? Kiitos!!!
Tarkoitin, että ihan sielusi syvimmässä sopukassa. Se kun ei aina kerro aivoille suoraa totuutta.Alkuperäinen kirjoittaja IloIrtiElämästä:No tietysti! Hölmö kysymys Miksen haluaisi?Alkuperäinen kirjoittaja foil:Jos jotain haluaa, sen myös saa.. Mutta haluatko ihan tosissaan?Alkuperäinen kirjoittaja IloIrtiElämästä:Vieläkös mä joskus lisäännyn?
Kun sen aika on. En näe mitään ihmeellistä, joten aikalailla ajallaan.Alkuperäinen kirjoittaja dosmi:Koska tää syntyy?
Alkuperäinen kirjoittaja foil:Olen pahoillani, mutta näen että joku muu rakastaa sinua vielä enemmän Toisaalta taas suhteenne näyttää valoisalta ja pitkältä. Törmäätköhän koskaan siihen "parempaan"..Alkuperäinen kirjoittaja Lania:Rakastaako mieheni minua AIDOSTI? Vai odottaako minua joku toinen jossain? Kiitos!!!
Näihin rokotusasioihin en ota kantaa, enkä rupea katsomaan. On kuitenkin kyse vakavasta asiasta, päätöksestä johon en halua puuttua.Alkuperäinen kirjoittaja sss:uskallanko rokottaa lapseni?
Sitä odotellessa siis.Alkuperäinen kirjoittaja foil:Kun sen aika on. En näe mitään ihmeellistä, joten aikalailla ajallaan.Alkuperäinen kirjoittaja dosmi:Koska tää syntyy?
viisasta ja tyhmää kysyä tollaista eesAlkuperäinen kirjoittaja foil:en vastaa sikainfluenssaa koskeviin kyselyihin
Pahoittelen, mutta en puutu näihin asioihin, koska vastaukseni oli se sitten kyllä tai ei, voisi vaikuttaa liikaa ajatusmaailmaasi.Alkuperäinen kirjoittaja Lania:Alkuperäinen kirjoittaja foil:Olen pahoillani, mutta näen että joku muu rakastaa sinua vielä enemmän Toisaalta taas suhteenne näyttää valoisalta ja pitkältä. Törmäätköhän koskaan siihen "parempaan"..Alkuperäinen kirjoittaja Lania:Rakastaako mieheni minua AIDOSTI? Vai odottaako minua joku toinen jossain? Kiitos!!!
Kiitos! En varmaan saa enää kysyä, onko mieheni joskus suhteemme aikana pettänyt minua (5v.yhdessä)...Mutta kiitos tästäkin vastauksesta!
hih pakko kysyy tuntuuko siltäAlkuperäinen kirjoittaja ?:Olenko jo nyt raskaana?
lasta en välttämättä näe (tai voi olla myöskin kemiallinen, kun on niin himmeä), mutta talo asia voisi tapahtuakin, jos vaan tahtoa riittää. Näen siinä kuitenkin jotain ongelmia, mutta en mitään ylitsepääsemätöntä.Alkuperäinen kirjoittaja äityli:oisin kysynyt meidän perheen tulevaisuudesta ...vieläkö lapsi ja saadaanko omakotitalo joskus?
vai joko meet nukkumaan