saatte selvitettyä asianne ja jonkun aikaa taas menee hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:miten meidän liiton käy
sanalla sanoen iltatähtiAlkuperäinen kirjoittaja NatuSan:Tulenko saamaan vielä lapsia?
keväällä tulee joku tummahiuksinen särmikäs henkilö elämääsiAlkuperäinen kirjoittaja harmuli:kuinka kauan olen vielä yksin?
näkisin pieni muotoisen hääjuhlan mutta lapsia en.Alkuperäinen kirjoittaja utelias:menenkö joskus naimisiin? saanko vielä lapsia?
innolla jään odottelemaan =)Alkuperäinen kirjoittaja rva.x:26.12.2010Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:milloin syntyy seuraava lapseni? kiits
kiitosAlkuperäinen kirjoittaja rva.x:keväällä tulee joku tummahiuksinen särmikäs henkilö elämääsiAlkuperäinen kirjoittaja harmuli:kuinka kauan olen vielä yksin?
pääset siihen asemaan mihin olet pyrkinytAlkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Mites mun työasioiden käy nyt sitten alkuvuodesta ,saanko töitä? =)
Näin olimme suunnitelleetkin. Kiitos sinulle! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja rva.x:sanalla sanoen iltatähtiAlkuperäinen kirjoittaja NatuSan:Tulenko saamaan vielä lapsia?
heistä kukaan ei tee sinua tarpeeksi onnelliseksi löydät vielä sen oikean (tummahiuksinen ehkäpä)Alkuperäinen kirjoittaja nennu:Miten käy miessuhteissani, kuka heistä on se oikea?
valitettavasti eiAlkuperäinen kirjoittaja porsa:tuleeko meille valkoinen joulu?
Ohhoh,kiva juttu sittenAlkuperäinen kirjoittaja rva.x:pääset siihen asemaan mihin olet pyrkinytAlkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Mites mun työasioiden käy nyt sitten alkuvuodesta ,saanko töitä? =)