rva.x
kesän lopussa ilkeän naapurin vuoksiAlkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Millon mä muutan seuraavan keran?
kesän lopussa ilkeän naapurin vuoksiAlkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Millon mä muutan seuraavan keran?
AhaAlkuperäinen kirjoittaja rva.x:kesän lopussa ilkeän naapurin vuoksiAlkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Millon mä muutan seuraavan keran?
näkisin jonkun läheisen sairauden joka aiheuttaa paljon suruaAlkuperäinen kirjoittaja Tigru87:Mitäs ensi vuosi tuo tullessaan?
törmäät kummallisessa paikassa ihmiseen josta tulee sydänystäväsiAlkuperäinen kirjoittaja Sen pituinen se:Löydämmekö uusia ystäviä?
ei tärppää. helmikuussa vasta jotain iloa aistinAlkuperäinen kirjoittaja Hentsu84:Tärppääkö tässä kierrossa?
poikaAlkuperäinen kirjoittaja Lailla:Onko masuasukas tyttö vai poika?
oih, en ihan tätä toivonut...Alkuperäinen kirjoittaja rva.x:näkisin jonkun läheisen sairauden joka aiheuttaa paljon suruaAlkuperäinen kirjoittaja Tigru87:Mitäs ensi vuosi tuo tullessaan?
silloin kun vähiten odotat. näen yhden biologisen pienen tytön.Alkuperäinen kirjoittaja lilli:saanko biologisia lapsia ikinä?
näen paljon hiekkaa,aavikko. kenties egyptiAlkuperäinen kirjoittaja Ikiteinix:Missä maassa käyn seuraavan kerran, kun Suomesta poistun?
he ovat vain vähän peloissaan.Alkuperäinen kirjoittaja hmkm:Alkaako meidän lapset koskaan nukkua kunnolla? Tähän liittyen: mikä heitä vaivaa öisin?
valitettavasti en näe teille vauvaa. jonkun lemmikin kyllä näenAlkuperäinen kirjoittaja syksyinen:Saammeko minä ja mieheni vielä vauvan?
Peloissaan? Miksi? Kiitos vastauksesta! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja rva.x:he ovat vain vähän peloissaan.Alkuperäinen kirjoittaja hmkm:Alkaako meidän lapset koskaan nukkua kunnolla? Tähän liittyen: mikä heitä vaivaa öisin?
sinä jäät yksin lasten kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja KiljusenHerrasväki:Mites meidän perheen käy?
pojan näkisin talvi vauva. en osaa valitettavasti sanoa milloin.Alkuperäinen kirjoittaja kahden lapse äiti :Tuleeko meidän perheeseen vielä joskus kolmas lapsi?