Näkeekö netistä kuinka tehdään kahvipusseista tai paperista tähtiä?

kahvipakettien
suikalaeista tehdyt kassit, muu krääsä on ihan jörkyttäviä, kirppiksellä niitä näkee ja ei voi muuta ihmetellä kuin kuka niitä edes kehtaa laittaa myyntiin?:O
 
järkky
Minusta nuo kahvipusseista tehdyt jutut on täyttä roskaa! Hirveän näköisiä! Olen aina pohtinut, kuka ihme kehtaa laittaa esim koristeeksi kahvipusseista tehdyn joulukoristeen... *puistatus*
 
Alkuperäinen kirjoittaja järkky;29267488:
Minusta nuo kahvipusseista tehdyt jutut on täyttä roskaa! Hirveän näköisiä! Olen aina pohtinut, kuka ihme kehtaa laittaa esim koristeeksi kahvipusseista tehdyn joulukoristeen... *puistatus*
Mun mielestä niitä on kiva näperrellä ja niillä on erilainen arvo kun on itsetehtyjä.:heart: Hienojakin ovat!

Parempi kai kuusen oksalla koristeena kuin kaatopaikalla.
 
vierailija 1
:) minusta kahvipussit on ihania missä muodossa tahansa siksi koska se kestää, ja on luontoa, ja raha säästävä ja muutenkin on parempi vaihtoehto kuin muovipusseihin katsottuna. mielummin käytän kahvipussit uudelleen mihin muotoon tahansa kun sen vaan osaa ja on typeryyttää niitä heitää roskiin! koska se vaan taipuu kaikeen ja kauniitankin juttuja saa tehtyä kun vaan antaa mielikuvitukselle siivet mitä vaan keksii niin eikun rohkeasti vaan kokeilemaan ja peukkua niille jotka sen osaa.. ja jatkaakaa vaan samaan malliin :) te jotka niistä teette vaikka mitä..:) stemppia tekemiseen.;)
 

Yhteistyössä