Näitä ei kielletä vaikka yhtä rasistisia ovat kuin se Fazerin lakupoikakin

Mä en nyt näe yhtäläisyyttä noiden suklaarakeiden ja "lakupekkojen" välillä. Siis kun lakupekka on rasistinen nimitys mustaihoisille, mutta en oo ite tullut kuulleeksi kiinalaisten nimittelyä joksikin "kiina-snakseiksi" tai "suklaarakeiksi". Ja sä unohdit Geishat tästä ;)
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:
Mä en nyt näe yhtäläisyyttä noiden suklaarakeiden ja "lakupekkojen" välillä. Siis kun lakupekka on rasistinen nimitys mustaihoisille, mutta en oo ite tullut kuulleeksi kiinalaisten nimittelyä joksikin "kiina-snakseiksi" tai "suklaarakeiksi". Ja sä unohdit Geishat tästä ;)
Voi ei, mulle tulee vaan mieleen se geishakuula juttu... oliko se Kielletty, kun mietti, miksei Fazeri tajua tehdä mitään variaatioo geishasta, vaik kuulia tai jotain. :D
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Limonia:
Kina Snackseja myydään Ruotsissa. Kyllä pussissa oleva kuva on hyvin loukkaava ja rasistinen. Samoin Eskimo-nimitys, sen kokevat mm. grönlantilaiset hyvin loukkaavana.
Hmm. Inuit-puikko olisi melkein yhtä hyvä nimi. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:
Mä en nyt näe yhtäläisyyttä noiden suklaarakeiden ja "lakupekkojen" välillä. Siis kun lakupekka on rasistinen nimitys mustaihoisille, mutta en oo ite tullut kuulleeksi kiinalaisten nimittelyä joksikin "kiina-snakseiksi" tai "suklaarakeiksi". Ja sä unohdit Geishat tästä ;)
Voi ei, mulle tulee vaan mieleen se geishakuula juttu... oliko se Kielletty, kun mietti, miksei Fazeri tajua tehdä mitään variaatioo geishasta, vaik kuulia tai jotain. :D
:LOL: Tuo oli kyllä hauska juttu...
 

Yhteistyössä