Näitä ei kielletä vaikka yhtä rasistisia ovat kuin se Fazerin lakupoikakin

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:
Mä en nyt näe yhtäläisyyttä noiden suklaarakeiden ja "lakupekkojen" välillä. Siis kun lakupekka on rasistinen nimitys mustaihoisille, mutta en oo ite tullut kuulleeksi kiinalaisten nimittelyä joksikin "kiina-snakseiksi" tai "suklaarakeiksi". Ja sä unohdit Geishat tästä ;)
Voi ei, mulle tulee vaan mieleen se geishakuula juttu... oliko se Kielletty, kun mietti, miksei Fazeri tajua tehdä mitään variaatioo geishasta, vaik kuulia tai jotain. :D
no hemmetin hyvä idea!!!! mozartinkuulista geishakuulaversio, eka versio vaikka karkauspäiväksi. jos tulee rukkaset niin voipi ainaki nauttia geishakuulista :LOL: :LOL: :LOL:

 
Kuula
No kyllä muakin vähän naurattaa, että Lakupekat ja Neekerinsuukot pitää vetää myynnistä pois, mutta silti Suomessa (Vaasassa) saa edelleen olla Neekerikylä-niminen katu!
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Kuula:
No kyllä muakin vähän naurattaa, että Lakupekat ja Neekerinsuukot pitää vetää myynnistä pois, mutta silti Suomessa (Vaasassa) saa edelleen olla Neekerikylä-niminen katu!
Ei niitä oo mitään pois vedetty, mitä sekoilet? Nimiä vähän muutettu, miksi se on niin iso asia, et siittä pitää marista?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:
Mä en nyt näe yhtäläisyyttä noiden suklaarakeiden ja "lakupekkojen" välillä. Siis kun lakupekka on rasistinen nimitys mustaihoisille, mutta en oo ite tullut kuulleeksi kiinalaisten nimittelyä joksikin "kiina-snakseiksi" tai "suklaarakeiksi". Ja sä unohdit Geishat tästä ;)
Voi ei, mulle tulee vaan mieleen se geishakuula juttu... oliko se Kielletty, kun mietti, miksei Fazeri tajua tehdä mitään variaatioo geishasta, vaik kuulia tai jotain. :D
no hemmetin hyvä idea!!!! mozartinkuulista geishakuulaversio, eka versio vaikka karkauspäiväksi. jos tulee rukkaset niin voipi ainaki nauttia geishakuulista :LOL: :LOL: :LOL:
Geishakuulat olis hyvä juttu, rupes heti tekemään mieli.

Mutta siitä rasistisuudesta: Kina snacksien nimessä ei ole mitään rasistista, mutta se kuva on samaa sarjaa kuin lakupekkakuva, eli näitä vanhanaikaisia juttuja. Jos lakupekka piti kieltää sen kuvan takia (nimihän oli muutettu jo aikoja sitten) niin kyllä tuo Kina-kuva pitää myös kieltää.

Geishoissa taas ei ole mielestäni mitään rasistista, koska siinä ei ole mitään vastaavaa kuvaa, ja tv-mainoksissakin geisha kuvataan hyvin kauniisti ja idyllisesti.
 
Kuula
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuula:
No kyllä muakin vähän naurattaa, että Lakupekat ja Neekerinsuukot pitää vetää myynnistä pois, mutta silti Suomessa (Vaasassa) saa edelleen olla Neekerikylä-niminen katu!
Ei niitä oo mitään pois vedetty, mitä sekoilet? Nimiä vähän muutettu, miksi se on niin iso asia, et siittä pitää marista?
No sitä nimenmuutosta nimen omaan tarkoitin. Että karkit ton nimisinä on rasistisia, mutta toi kadunnimi ei.

Mulle sinänsä on ihan se ja sama minkä nimisiä mikäkin on, mutta rajansa kaikella, ihan oikeasti.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Kuula:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuula:
No kyllä muakin vähän naurattaa, että Lakupekat ja Neekerinsuukot pitää vetää myynnistä pois, mutta silti Suomessa (Vaasassa) saa edelleen olla Neekerikylä-niminen katu!
Ei niitä oo mitään pois vedetty, mitä sekoilet? Nimiä vähän muutettu, miksi se on niin iso asia, et siittä pitää marista?
No sitä nimenmuutosta nimen omaan tarkoitin. Että karkit ton nimisinä on rasistisia, mutta toi kadunnimi ei.

Mulle sinänsä on ihan se ja sama minkä nimisiä mikäkin on, mutta rajansa kaikella, ihan oikeasti.
Maahanmuuttajasuukoiksi oon kuullut neekerinsuukkoja sanottavan nykyisin. :D Paketissa taitaa lukea vain "Suukot"
 
Kepsis





Vain mustat "saavat" olla nykyään rasismin uhreja.
paskapuhetta, ainoa yleisesti hyväksytty rasismin uhri on valkoinen mies, siitä saa sanoa mitä tahansa ja kukaan ei reagoi että "RASSISSMI!"

Tämä rasismi yliherkkyyspaska on mennyt niin överiksi vuosikausia että voitaisiin vaan vaikkapa haudata koko juttu ja keskitytään oikeisiin ongelmiin, ihonväri kun ei sitä ole.
 

Yhteistyössä