Näinpä on Molon haalari rikki, jo ensimmäisenä talvena - se siitä jälleenmyyntiarvosta...

  • Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="vieras";25603541]MölliMelööni ei tätä tajua.
Ollaan pyöritty tuon kuspään kanssa (ikävä kyllä) samoissa "piireissä" ja hänellä ei todellakaan paljoa järki päätä pakota.[/QUOTE]

:D sinänsä ottamatta kirjoittajien henkilöllisyyksiin kantaa, mun mielipiteeni taas on se, että sillä joka ostaa jotain lastenvaatteita jälleenmyyntiarvon vuoksi, on jotain kyllä vintissä vinksallaan...
 
[QUOTE="Molleri";25604445]Joo eipä tosiaan puhuta kymmenistä euroista kun kattelee noita kirpparihintoja merkkipuvuille :D Kyllä ne satasen pintaa on lähes kaikki.[/QUOTE]

Täällä sillä hintaa laitetut puvut ei jää kyllä pöytään. KUkaan ei oo niin hullu että maksaa satasta käytetystä.
 
ohos
Meillä pikkujässikällä jo toista talvea 5e toppahousut (uutena alesta) ja 4e käytetty takki kirpparilta: housuihin paikkaa paikan viereen ja takkiin uus vetskari - eikä tartte pelätä että menettää jälleenmyyntiarvon - arvo on lähinnä siinä että pitää jätkän lämpösenä kylmillä pakkassäillä ja roskiin heitetään tämän talven jälkeen. EIKÄ ITKETÄ YHTÄÄN XD
kuinka kehtaat edes liikkua lapses kanssa tollasissa rääsyissä? Siis jos vaatteet täynnä paikkoja? Taidatte olla aika köyhiä....
 
"hmm"
Meillä on lapsia neljä ja kyllä vaan on Molo Kids ja Ticket olleet niitä kestävimpiä, eikä koskaan ole rikki menneet, vaikka en ikinä ole siitä huolehtinutkaan. Harmi, että ap:n tapauksessa kävi toisin. Kokeiltu on aikoinaan jos vaikka mitä merkkejä ja mm. Reimatec, Lassie ja Remu meni kesken kauden rikki, minkä jälkeen olen pysytellyt noissa kahdessa merkissä. Eikä tunnu missään noiden kunnon haalareiden hinta. Älytöntä yleensäkin, että sitä pitäisi hävetä, jos haluan ostaa laatua, mieleistä kuosia jne, vaikka sitten vain turhamaisuuttani. Kyllä ostan mieluisan näköisiä mattoja ja verhojakin kotiini, maksoi ne sitten sata euroa enemmän tai vähemmän kuin rumemmat. Pitäisikö ostaa rumia vain siksi, etten olisi niin turhamainen, vaikka olisi varaa ostaa juuri se ihanin? Tunnustan vielä, että en edes periytä vaatteita sisaruksilta toisille vaan myyn mieluummin pois aina kauden jälkeen. Saa joku halvalla hyvät kamppeet :) Eli mikä tässä nyt niin kaivelee?
 
"Sssalla"
alesta ostettu minymo on kestänyt nyt kaksi talvea, mutta on kamalan karheutunut jo.
ja kirppikseltä ostettu ticketin haalari on myös tosi karhea, mutta en tiedä onko ollut monella ennen meitä. pitää onneksi vielä veden, on tahraton :) sen 15e arvoinen..
 
[QUOTE="hmm";25606574]Meillä on lapsia neljä ja kyllä vaan on Molo Kids ja Ticket olleet niitä kestävimpiä, eikä koskaan ole rikki menneet, vaikka en ikinä ole siitä huolehtinutkaan. Harmi, että ap:n tapauksessa kävi toisin. Kokeiltu on aikoinaan jos vaikka mitä merkkejä ja mm. Reimatec, Lassie ja Remu meni kesken kauden rikki, minkä jälkeen olen pysytellyt noissa kahdessa merkissä. Eikä tunnu missään noiden kunnon haalareiden hinta. Älytöntä yleensäkin, että sitä pitäisi hävetä, jos haluan ostaa laatua, mieleistä kuosia jne, vaikka sitten vain turhamaisuuttani. Kyllä ostan mieluisan näköisiä mattoja ja verhojakin kotiini, maksoi ne sitten sata euroa enemmän tai vähemmän kuin rumemmat. Pitäisikö ostaa rumia vain siksi, etten olisi niin turhamainen, vaikka olisi varaa ostaa juuri se ihanin? Tunnustan vielä, että en edes periytä vaatteita sisaruksilta toisille vaan myyn mieluummin pois aina kauden jälkeen. Saa joku halvalla hyvät kamppeet :) Eli mikä tässä nyt niin kaivelee?[/QUOTE]

tavis remu ei kestäkkään mutta superremu on eri asia ja se voittaa kyllä molon ja ticketin. Mulla on nytkin kumpiakin tuola (súperremua ja tickettiä) ja superremu on parempi.

Mäkään en jätä vaatteita lapselta toiselle ihan yksittäisiä vaatekappaleita lukuunottamatta, vaan laitan aina kauden jälkeen myyntiin. Eikai siinä mitään ihmeellistä oo.
 
Meilläkin kokeiltu monia haalarimerkkejä kun poika saa ne kulutettua ja tuntuu että monikaan merkki ei tunnu kestävän tossa vauhdissa mukana. Mun pitää yhtyä tuohon Corduran kehumiseen sillä sen olen itse ainakin käytössä huomannut että kestää muita kankaita paremmin. Käytössä ollut Rasavil Cordura. Myös Reiman käyttämä Duraplus on hyväksi todettu jota on REima Kiddon ja Reimatec + haalarien alaosat.

Meillä on nyt kevääksi kaapissa juuri Molo Kidsin ja Super Remun välikausihaalarit. Saas nähdä nyt miten toi Molo meillä kestää, ostin sen kun sitä on niin paljon hyväksi ja kestäväski kehuttu. Toivottavasti meillä ei käy niinkun ap:lla kävi, kyllä minuakin se harmittaisi kovasti kun uusia ja "laadukas" haalari menisi heti alkukäytössä rikki.
 
"Vieras"
Ostin talveksi lapselle Molon haalarin kun halusin vaihteeksi yksivärisen. Hyvin on kestänyt 5 veen käyttöä. Meiltä vaatteet lähtevät kiertoon sukulaisille, joten siitä jää ihan hyvä haalari vielä seuraavallekin pitäjälle.
Aiemmin hyviä kokemuksia on mm. Rasavilin cordurasta mutta talven mallit ei oikein iskeneet.
 

Yhteistyössä