Näinköhän päätön on edes pyytänyt

  • Viestiketjun aloittaja ihmeissään
  • Ensimmäinen viesti
ihmeissään
nikkiään poistettavaksi? Kun kestää niin kauan. Minulla ei ainakaan noin kauaa kestänyt ja jos kerran on niin että niitä poistetaan kerralla useampi niin miksi päättömän nikki ei poistunut kun Aksun ja Sarielinkin poistui. Silloin jo sanojensa mukaan oli laittanut pyynnön poistumisesta.

Ei sillä. Mukava hänen juttujaan on lueskella, ei haittaa vaikka nikki ei poistuisikaan.(=
 
hemuli
Mie muistan montaki jotka on jättäny "jäähyväisiä" monta monta päivää ja monta monta ketjua tyyliin hyvästi, aika siirtyä ettenpäin, yy:t toimii jne. ja palstailee edelleen :D
 
vieras
no ei ole pyytänyt, säälittävää huomionhakua vain koko tyypiltä. en mä tajua muutenkaan, mitä lapseton ja akaton mies hakee kaksplussalta? muutakuin sitä huomiota niin.. säälittävää.
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no ei ole pyytänyt, säälittävää huomionhakua vain koko tyypiltä. en mä tajua muutenkaan, mitä lapseton ja akaton mies hakee kaksplussalta? muutakuin sitä huomiota niin.. säälittävää.
Tätä kautta mä häneen tutustuin ja sain mukavan kaverin hänestä. Tuskin muuten oltais tutustuttu edes.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no ei ole pyytänyt, säälittävää huomionhakua vain koko tyypiltä. en mä tajua muutenkaan, mitä lapseton ja akaton mies hakee kaksplussalta? muutakuin sitä huomiota niin.. säälittävää.
hakekoot mitä haluaa, mut mukava tyyppi on :D
 
hemuli
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no ei ole pyytänyt, säälittävää huomionhakua vain koko tyypiltä. en mä tajua muutenkaan, mitä lapseton ja akaton mies hakee kaksplussalta? muutakuin sitä huomiota niin.. säälittävää.
hakekoot mitä haluaa, mut mukava tyyppi on :D
Peesi Samperille :D mukavia juttuja päättömällä :D
 
headwall
noinko äkkiä te ootte unohtanu sen hillittömät sammakot eri ketjuissa? kun se osallistui johonkin ketjuun vain haukkuakseen ketjun ap:ta mutta ottamatta kantaa lainkaan käsiteltävään aiheeseen. tai ketju, jossa joku suri lemmikkikaninsa kohtaloa ja tää ritari postasi sille kanipadan reseptin eikä edes tajunnut miksi ap pahoitti mielensä?
just.
palstamammoja vaivaa aksusyndrooma.
 
Alkuperäinen kirjoittaja headwall:
noinko äkkiä te ootte unohtanu sen hillittömät sammakot eri ketjuissa? kun se osallistui johonkin ketjuun vain haukkuakseen ketjun ap:ta mutta ottamatta kantaa lainkaan käsiteltävään aiheeseen. tai ketju, jossa joku suri lemmikkikaninsa kohtaloa ja tää ritari postasi sille kanipadan reseptin eikä edes tajunnut miksi ap pahoitti mielensä?
just.
palstamammoja vaivaa aksusyndrooma.
En oo tollasia ees huomannut :xmas:
Ja mikä on aksusyndrooma? :xmas:
 
headwall
aksusyndrooma on sellainen, jossa loputtomiin ymmärretään tyypin huonoa käytöstä vain siksi, että se sattuu olemaan mies. kuinka moni pitäis kivana ja mukavana tyyppinä täällä naista, jolla ei koskaan olis mitään muuta sanottavaa ketjuissa, kuin haukkua alkuperäistä hulluksi ja sairaaksi ja idiootiksi jne. tuskin monikaan.

mun ongelma on se, että mua ärsyttää tuommonen kaksnaamainen käytös. ollaan mielinkielin vain siksi, että tyypillä sattuu roikkumaan jalkojen välissä jonkinmoinen elin, muuten saa kyllä olla sitten miten pissipää tahansa.
 
ihmeissään
Hyvällähän tämän aloituksen tein. Jos olisin vongannut ja saanut pakit niin siitä ihmisestä minulla ei olisi paljon hyvää sanottavaa :) Minusta päätön voisi kokonaan unohtaa palstalta lähtemisen ja olla täällä samalla tavalla kun alkujaankin.
 
huomattu on
Alkuperäinen kirjoittaja Pamela Baywatch:
Miksi pitää edes poistaa koko profiilia, eikö voi vain lopettaa?
sepä se. kun ei voi lopettaa.
alkuun haki täällä huomiota typerillä, dramaattisilla "mä poistun sitten nyt lopullisesti, hyvästi, tapan itseni tän jälkeen" viesteillä. kun niihin ei suuremmin kommentoitu, tuli säännöllisesti harmailta aloituksia jossa ihmeteltiin missä ihana päätön on jne. ja kun siihenkään ei kukaan tarttunut, alkoi sinne tänne silloin tällöin nikillään taas jotain toteamaan. ja ihan yhtä typeriä viestejä kuin aiemminkin. ei mitään kommenttia tms, kunhan vain joku omituinen ilmaus että on vielä paikalla.

taitaa olla samaa sarjaa niin sen aksun kanssa, että ei mitään määrää.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ihmeissään:
Oliko tässä nyt Rukoilijasirkki joku ongelma vai? No ei ollut.
Pohdintaa vaan.

Kyllä minä muistan päättömän äksyilyt ja sen miten puhuu toisista rumasti.
Kyllä määkin muistan. Mutta silti se on aina jotenkin inhottavaa, jos joku lopettaa palstailun siksi, että kokee, ettei ole pidetty. En ole sen kanssa kauheen hyvissä väleissä, mutta inhottava ajatella, et ainakaan mun takii lopettas kirjottelun.

Ja se oli kai saanut yksärinä kaikenlaista tosi inhottavaa viestiä. :(
 
jonttu
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ihmeissään:
Oliko tässä nyt Rukoilijasirkki joku ongelma vai? No ei ollut.
Pohdintaa vaan.

Kyllä minä muistan päättömän äksyilyt ja sen miten puhuu toisista rumasti.
Kyllä määkin muistan. Mutta silti se on aina jotenkin inhottavaa, jos joku lopettaa palstailun siksi, että kokee, ettei ole pidetty. En ole sen kanssa kauheen hyvissä väleissä, mutta inhottava ajatella, et ainakaan mun takii lopettas kirjottelun.

Ja se oli kai saanut yksärinä kaikenlaista tosi inhottavaa viestiä. :(
se lopetti palstailun siksi, että sai ihan aiheesta palautetta omasta käytöksestään. ja ei kyennyt sitä nielemään, joten erilaisin melodramaattisin tempauksin sitten poistui. hetkeksi.
 
ihmeissään
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ihmeissään:
Oliko tässä nyt Rukoilijasirkki joku ongelma vai? No ei ollut.
Pohdintaa vaan.

Kyllä minä muistan päättömän äksyilyt ja sen miten puhuu toisista rumasti.
Kyllä määkin muistan. Mutta silti se on aina jotenkin inhottavaa, jos joku lopettaa palstailun siksi, että kokee, ettei ole pidetty. En ole sen kanssa kauheen hyvissä väleissä, mutta inhottava ajatella, et ainakaan mun takii lopettas kirjottelun.

Ja se oli kai saanut yksärinä kaikenlaista tosi inhottavaa viestiä. :(
On minustakin. En tässä mitään ole haukkunutkaan. Päinvastoin ole sitä mieltä että saisi jatkaa täällä kirjoittelua niinkuin ennenkin!!! :)
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ihmeissään:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ihmeissään:
Oliko tässä nyt Rukoilijasirkki joku ongelma vai? No ei ollut.
Pohdintaa vaan.

Kyllä minä muistan päättömän äksyilyt ja sen miten puhuu toisista rumasti.
Kyllä määkin muistan. Mutta silti se on aina jotenkin inhottavaa, jos joku lopettaa palstailun siksi, että kokee, ettei ole pidetty. En ole sen kanssa kauheen hyvissä väleissä, mutta inhottava ajatella, et ainakaan mun takii lopettas kirjottelun.

Ja se oli kai saanut yksärinä kaikenlaista tosi inhottavaa viestiä. :(
On minustakin. En tässä mitään ole haukkunutkaan. Päinvastoin ole sitä mieltä että saisi jatkaa täällä kirjoittelua niinkuin ennenkin!!! :)
No aivan totta, samaa mieltä kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Mie muistan montaki jotka on jättäny "jäähyväisiä" monta monta päivää ja monta monta ketjua tyyliin hyvästi, aika siirtyä ettenpäin, yy:t toimii jne. ja palstailee edelleen :D
Samoin, ja ne on aina huvittavia :D Kerjätään semmosta halihali-älä lähe-palstaeioomitäänilmansua huomiota... :LOL:
 

Yhteistyössä