Näinköhän päätön on edes pyytänyt

  • Viestiketjun aloittaja ihmeissään
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Törky yykkikset ja muutenki henkilöön menevä (tai nikkiin menevä) kiusaaminen on syy miksi kirjotan yleensä harmaana tänne vaikka mulla on nikki tänne. Just jos sattuu olemaan joidenki tiettyjen tyypien kanssa erimieltä jossaki ketjussa ni aivan asiallisiin ketjuihin alkaa sataa kakkaa vaan tosta syystä :/
 
viki
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no ei ole pyytänyt, säälittävää huomionhakua vain koko tyypiltä. en mä tajua muutenkaan, mitä lapseton ja akaton mies hakee kaksplussalta? muutakuin sitä huomiota niin.. säälittävää.
hakekoot mitä haluaa, mut mukava tyyppi on :D
Peesi Samperille :D mukavia juttuja päättömällä :D
Mun mielestä sillä taas ei ole mitään juttuja. Ainoot kommentit mitä siltä olen nähnyt on olleet niitä "ei parane kommentoida nyt tähän" -tyylisiä tylsyyksiä. Multa on kai sitten mennyt tän nikin hyvät jutut ihan ohi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja huomattu on:
sepä se. kun ei voi lopettaa.
alkuun haki täällä huomiota typerillä, dramaattisilla "mä poistun sitten nyt lopullisesti, hyvästi, tapan itseni tän jälkeen" viesteillä. kun niihin ei suuremmin kommentoitu, tuli säännöllisesti harmailta aloituksia jossa ihmeteltiin missä ihana päätön on jne. ja kun siihenkään ei kukaan tarttunut, alkoi sinne tänne silloin tällöin nikillään taas jotain toteamaan. ja ihan yhtä typeriä viestejä kuin aiemminkin. ei mitään kommenttia tms, kunhan vain joku omituinen ilmaus että on vielä paikalla.

taitaa olla samaa sarjaa niin sen aksun kanssa, että ei mitään määrää.
Peesi. Hämärä tyyppi.
 
viisas
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Sehän on yks tylsimmistä paltailijoista :saint:
Niin on.ehdottomasti myös lapsellisin.. "lopetin palstailun siihen ja siihen kellonaikaan" ....sitten kumminkin norkoilee täällä . Pimee ukko.
 

Yhteistyössä