Näimme tänään uimahallissa pedofiilin!!!

• Viestiketjun aloittaja täti Monika
  • Ensimmäinen viesti
Oltiin tänään uimahallissa, minä, veljeni ja veljeni 12-vuotias tyttö. Veljeni tyttö tapasi kaksi samanikäistä ystäväänsä ja olimme kaikki ns. aaltoaltaassa. Tytöt olivat sellaisen patjan päällä seisaallaan kun huomasin, että vieressä oli keski-ikäinen mies. Mies katseli tyttöjä, varsinkin kahta bikiniasuista todella pitkään. Veljelläni ja tyttärellään oli kummallakin uimalasit päässä ja he sukeltelivat aina välillä. Huomasin itse jossain vaiheessa, että keski-ikäinen mies räpläsi housujaan. Samantien veljeni tuli luokseni ja kertoi, että näki että ko. miehellä oli penis ulkona uimashortseista ja mies räpläsi vehjettään! Että mua suututti ja yökötti!

Mies tajusi, että veljeni huomasi hänen puuhansa ja mies lähtikin sitten vauhdilla pois altaasta. Veljeni lähti miehen perään ja minä menin uimahallin toisessa päässä olevan valvojan luokse kertomaan tapahtuneesta. Valvoja ei puuttunut asiaan mitenkään, vaan sanoi ainoastaan, että näin keväisin nämä kyseiset henkilöt alkavat käydä uimahalleissa ja he ovat joskus joutuneet hälyttämään poliisinkin. Tässä tapauksessa on vain veljeni ja minun sana, joten asiaan ei voi puuttua. Uskomatonta! Kysyin, eikö miehelle voi antaa porttikieltoa uimahalliin tms. Mutta, ei kuulemma onnistu.

Onko kukaan muu törmännyt vastaavaan? Itse olen 30-vuotias ja tämä oli ensimmäinen kerta, vaikka olen kyseisessä uimahallissa käynyt lapsesta asti. Mietin vaan, etteikö tuollaiseen käytökseen voi tosiaankaan mitenkään puuttua? Valvojan asenteesta tuli tunne, että turhaan menin hänelle asiasta kertomaan. Tuntui, että hän piti käytöstä "normaalina" ja jokapäiväisenä uimahallissa tapahtuvana toimintona! Jestas!!!
En lukenut heti koko tekstiä joten olin vähätteleväinen mut jos on räplänny vehjettä niin hyi helvetti oikeesti ei tos oo mitään järkee

Yhteistyössä