Näimme tänään uimahallissa pedofiilin!!!

• Viestiketjun aloittaja täti Monika
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Luksusta: Oonkohan mä jotenkin sinisilmäinen, kun en itse ole tajunnut, että siellä käy tollaisia limanuljaskoita. En ole koskaan kuullut, että täällä olisi kukaan nähnyt. On kuitenkin pienempi paikka tää jykylä. Veljeni on yleensä tosi tosi rauhallinen, mutta sanoi heti, että jos miehen näkee pukuhuoneessa tai muualla, niin vetää kyllä kunnolla lättyyn.
On niitä nähty. Muistelisin, että ihan Keskisuomalaisessa on näistä ollut juttua.
Niistä lehtijutuista on saanut sellasen käsityksen, että ongelma on etenkin suihku-osastolla (miesten puolella siis). Tosin niissä on puhuttu lähinnä että poikia on kytätty/ahdisteltu.

Ite en oo onneksi siellä koskaan tollaseen törmännyt.
Mut ei kyllä ihan kamalasti kiinnosta päästää lapsia ukon kanssa yksin uimahalliin, kun joutuvat sitten sinne miesten suihkupuolelle kytättäväksi.. :x

Millipidetär
Noita on aina ollut, lapsena kun oltiin jotain 10-vuoden kieppeillä käytiin uimahallissa likkakaverin kanssa pikku bikineissämme, sitten siellä oli joku 45-50-vuotias mies joka alkoi keskustelemaan meidän kanssa, halusi et avataan haaramme että voi sukeltaa sieltä välistä, no me avattiin mut aina kun lähestyi juostiin karkuun...lopulta äijä alkoi kiehua kun ei pysytty paikoillamme :X, se oli melkein aina siellä hallissa, kertoili meille kuinka vie nuoria alaikäisiä laivalle hänen kanssaan...näin jälkikäteen tosi ällöttävän kuuloista

ap
Oon mäkin lapsena nähnyt jotain itsensäpaljastelijoita, mutta kyllä tää oli paljon pahempaa. Vai miltä teistä tuntuisi, jos tuntematon mies katsoisi himoiten lastanne ja runkkaisi lapsen nähden ja itse seisotte siinä ihan vieressä? Eikö lasta pitäisi suojella ja suojata tällaisilta tapauksilta? Tuntuu, että osa ihmisistä haluaa selitellä asiaa ja ajatella, ettei tuo nyt kovin kummoista ollut. Niin kauan kun kukaan ei puutu, niin kaikenmaailman runkkarit yms. saa tehdä mitä huvittaa ja missä huvittaa.

vieras
Miten jotkut teistä on niin tietämättömiä? Joku neropatti tokaisi, ettei tuo muka tee miehestä pedofiiliä: haloo, mies runkkasi lasten nähden! Lukisitte joskus lakia. Lain mukaan itsensä paljastelu, itsetyydytys ja seksi lapsen nähden on lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä. Eli heti poliisille soitto tuosta miehestä, heidän pitäisi puuttua asiaan!

vieras
Mä muistan kanssa tapauksen eräältä kylpyläreissulta kun oltiin n. 13-14v tyttöjen jalkapallojoukkueen kanssa pelimatkan päätteeksi siellä. Porealtaassa, sellaisessa isossa pyöreässä, istuttiin ja joku mies siinä minun vieressäni. Oikein änkesi kylkeen kiinni, vaikka tilaa olisi toisella puolella ollut. Hetken päästä alkoi sormillaan hivelemään reittäni veden alla, mutta tuijotti tiukasti eteenpäin.Nousin nopeasti ylös ja lähdin pois siitä, vieläkin muistan sen miehen pistävän tuijotuksen...Myöhemmin yritti lähennellä meitä vielä höyrysaunassa. Kellekään aikuiselle emme uskaltaneet asiasta kertoa, vaikka olisi vaan rohkeasti pitänyt uskaltaa.

ap
vieras: Emme tajunneet soittaa poliisille, koska eipä sitä valvojaakaan asia tuntunut kiinnostavan. Valvoja oli sitä mieltä, että ovat joskus kutsuneet kytät, mutta ilmeisesti vain silloin, kun valvojat ovat itse nähneet tapauksen. Eli, oli sitä mieltä, ettei kukaan usko meidän sanaa. Jos nyt soitan poliisille, niin mitenköhän homma etenee.. Mulla ei ole kuvaa siitä miehestä, enkä varmaan osaisi sen tarkemmin kuvaillakaan.. Oishan sen kuva varmaan siellä uimahallin valvontanauhoilla.. Jos ne nyt niitä edes nauhoittaa..

Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Kyllä masturbointi/itsensä räplääminen on kielletty yleisillä paikoilla ja poliisit olisivat pitäneet paikalle pyytää. Toivottavasti ap olet viisaampi jos käy vielä samalla tavalla....
Ei ne tule edes paikalle. Tuttuni soitti poliisille kahdesti kun jalkakäytävällä tuli vastaan alaikäisiä tyttöjä mies ilman pöksyjä ja tumputti siinä keskellä tietä, ja poliiseita ei moinen voisi vähempää kiinnostaa näköjään, ei myöskään kiinnostanut uimarannalla munasillaan lasten läheisyydessä seisoskellut mies.

ap
Täytyy olla viisaampi... Kaipa sitä oletti, että se valvoja tietää asian paremmin, kun on päivittäin siellä töissä. Me käydään yleensä kaksi kertaa viikossa uimassa, eikä olla siis koskaan aiemmin törmätty vastaavaan tai edes kuultu vastaavista tilanteista. Mitäs ne poliisit ois tehneet, jos ois sinne tulleet? Valvoja ei heitä kutsunut ja kyseinen mieskin ehti poistua koko uimahallista varmaan 5 min. sisällä tapahtuneesta. Sille tuli nimittäin aika kiirus, kun veljeni lähti perään! No, jos vielä törmätään, niin sitten kyllä pidätellään ja odotetaan, että kytät vie parempaan talteen!

vieras
entä jos se mies tuijotti vaikka ap:ta himoiten eikä tyttöjä? Kiinnitin myös huomiota että ap:n veljentytöllä oli bikinit? Miksi? Uimahallissa ei muutenkaan ole oikein soveliasta käyttää bikinejä vaan uimapuku on se asu uimahalliin! Ja ei bikinit ole 12-vuotiaalle soveliaat muutenkaan.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
entä jos se mies tuijotti vaikka ap:ta himoiten eikä tyttöjä? Kiinnitin myös huomiota että ap:n veljentytöllä oli bikinit? Miksi? Uimahallissa ei muutenkaan ole oikein soveliasta käyttää bikinejä vaan uimapuku on se asu uimahalliin! Ja ei bikinit ole 12-vuotiaalle soveliaat muutenkaan.
Runkkaaminen yleisellä paikalla ei liene soveliasta millään selityksellä.

ap
Millipidetär: Valvoja oli siinä välissä ja sanoi lähtevänsä miehen perään pukuhuoneeseen. Ei sitten syystä tai toisesta lähtenytkään, vaikka kovasti kehotin. Tilanne ehti olla ohi ja mies häipyi.

vieras: Kannattaisi opetella lukemaan tarkemmin. Veljeni tytöllä ei todellakaan ollut bikineitä, vaan niillä kahdella kaverilla. Kaverit eivät olleet edes meidän mukana, vaan törmäsi niihin siellä hallilla. Kaipa tiedän, ettei mua tuijotellut, kun siinä tilanteessa itse olin. Seisoi vaan koko ajan tyttöjen patjan vieressä, itse olin siinä lähellä, mutta mies tuijotti silmät kiiluen tyttöjä. Olisihan se ollut parempi, jos minua aikuista naista olisi kytännyt, miksi ihmeessä pitää pikkutyttöjä katsoa ja siitä tuntea tyydytystä. En ymmärrä en. En myöskään ihan ymmärrä sua. Mutta, uskoon ken tahtoo. Tiedän itse, mitä tänään koimme ja se riittää mulle.

vieras
Niin, että yrität nyt kääntää koko jutun uhrin syyksi? :eek: Sillä ei ole mitään väliä, mitä lapsella oli päällä...julkisesti runkkaaminen on rikos, katsoi mies sitten himoiten ap:ta tai niitä tyttöjä. Vaikka se mies olisi katsellut vain noita naisia, hän syyllistyisi lasten seksuaaliseen hyväksikäyttöön, koska runkkasi lasten nähden.

ap
Nykyaikana muuten todella moni pikkutyttö käyttää bikineitä uimahallissa. En itse ymmärrä sitä lainkaan, mutta kaipa se on joku muotivillitys. Ja, vaikka lapsi olisi alasti, niin ei se oikeuta ketään häntä käyttämään hyväksi!

ap
Kaipa kohta joku keksii, että se mies tuijottikin varmaan mun veljeä. No, en provosoidu tästä, koska tiedän itse, mitä näimme ja koimme. Siinä altaassa oli muuten ainoastaan minä, veljeni, kolme 12-vuotiasta tyttöä ja kaksi nuorempaa miestä. Ja tietenkin tuo saamarin runkkarimies. Ne pari nuorempaa miestä oli aivan altaan toisessa päässä, joten eivät varmaan olleet tapahtumista perillä lainkaan..

vieras
Niin, että yrität nyt kääntää koko jutun uhrin syyksi? :eek: Sillä ei ole mitään väliä, mitä lapsella oli päällä...julkisesti runkkaaminen on rikos, katsoi mies sitten himoiten ap:ta tai niitä tyttöjä. Vaikka se mies olisi katsellut vain noita naisia, hän syyllistyisi lasten seksuaaliseen hyväksikäyttöön, koska runkkasi lasten nähden.
En minä ole väittänyt että olisi tyttöjen syytä mutta bikinit eivät todellakaan sovi uimahalliin kuten ei pitkät shortsitkaan!

Just.
Sun mielestä varmaan raiskauskin on ihan ok, jos naisella on minihame (joka ei sekään ole kaikkien mielestä sovelias vaate)?

Kai sen nyt huomaa jos joku runkkaa ja tuijottaa SUA, tai sitten lähistöllä olevia lapsia.
Jeesus sentään. Ei pitäs hermostua tälläsistä kirjottelijoista, mutta aihe sattuu olemaan sellanen että en kyllä kestä yhtään hyssyttelyä ja vähättelyä :kieh:

"tyttö"
henkilö kohtaisesti inhoan kaikkia uimahalleja ja yleisiä peseytymis tiloja. syynä on nimenomaan tää ahdistelu, kyttääminen, tuijjottaminen, ja huono hygienia. inhoon kaikkia irto hiuksia uimahallin suihkun lavuaarissa.. näin kerran kun yks mies runkkas altaan reunalla, (sukeltelin pohjassa lasit päässä) noh, se näytti allöttävältä ja poistuin altaasta, olin silloin jotain 8.v enkä tajunnut mistä oli kyse. nyt oon 13 ja oon saanu tietää mitä se mies siellä oikein puuhas... ja voi sanoo vaan että se on TOSI ÄLLÖTTÄVÄÄ YLEISISSÄ TILOISSA.

Yhteistyössä